Про внесення змін до Порядку розгляду електронної петиції, адресованої Луцькій міській раді
Керуючись Законом України “Про місцеве самоврядування в Україні”, ст. 23-1 Закону України “Про звернення громадян”, на виконання рішення Луцької міської ради від 30.03.2016 № 5/3 “Про внесення змін до Статуту територіальної громади та рішення міської ради від 30.09.2015 № 78/112 “Про петиції територіальної громади м. Луцька”, з метою підвищення рівня відповідальності, конкретизації порядку та термінів розгляду, виконавчий комітет міської ради
В И Р І Ш И В:
1. Внести зміни та доповнення до рішення виконавчого комітету міської ради від 29.10.2015 № 632-1 “Про порядок розгляду електронної петиції, адресованої Луцькій міській раді”:
1.1. У додатку “Порядок розгляду електронної петиції, адресованої Луцькій міській раді”:
- доповнити пункт 8 абзацами 3, 4:
“У випадку якщо вирішення порушеного питання не належить до сфери життєдіяльності міста Луцька, відділ звернень громадян департаменту “Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку” протягом 2 робочих днів з моменту реєстрації проекту петиції здійснює перенаправлення за належністю, про що невідкладно інформує ініціатора петиції.
У випадку, якщо порушене в петиції питання стосується життєдіяльності міста Луцька, але не входить до компетенції органів місцевого самоврядування, відділ звернень громадян департаменту ЦНАП у місті Луцьку протягом 2 робочих днів з моменту публікації петиції інформує ініціатора петиції про перенаправлення за належністю та здійснює вказане перенаправлення.”;
- доповнити абзац 1 пункту 20 словами “в термін до 10 днів.”.
1.2. Викласти в новій редакції перший абзац пункту 5 додатку “Порядок розгляду електронної петиції, адресованої Луцькій міській раді”:
“5. Громадяни можуть звертатися з Петиціями до Луцької міської ради через веб-сайт Єдиної системи місцевих електронних петицій http://e-dem.in.ua/lutsk, яка інтегрована з офіційним веб-сайтом Луцької міської ради і знаходиться на головній сторінці сайту, далі - Веб-сайт петицій), який забезпечує:”
1.3. Викласти в новій редакції пункти додатку “Порядок розгляду електронної петиції, адресованої Луцькій міській раді”:
“12. Петиція, яка протягом встановленого терміну набрала необхідну кількість підписів на її підтримку, не раніше п’ятнадцятого дня з моменту опублікування електронної петиції надсилається до відділу звернень громадян із зазначенням інформації про дату початку збору підписів, дату направлення Петиції, загальну кількість та перелік осіб, які підписали Петицію, термін збору підписів.”.
“13. Інформація про початок розгляду Петиції, яка в установлений термін набрала необхідну кількість голосів на її підтримку, оприлюднюється відділом звернень громадян на Веб-сайті петицій не пізніше як через два робочі дні після отримання такої Петиції відділом звернень громадян.”.
“14. Петиція, яка в установлений термін не набрала необхідної кількості голосів на її підтримку, після завершення терміну збору підписів не розглядається як Петиція, про що відділ звернень громадян повідомляє автору (ініціатору) Петиції та здійснює усі необхідні заходи для реєстрації, передачі та подальшого розгляду вказаного звернення відповідальним виконавчим органам.”.
“17. Про початок розгляду Петиції відділ звернень громадян не пізніше наступного робочого дня після оприлюднення, повідомляє першого заступника міського голови і секретаря міської ради та передає підтриману Петицію для визначення виконавців. Того ж дня, вказану петицію відділ звернень громадян направляє у відділ секретаріату та виконавчий орган, до повноваження якого належить розгляд порушених у Петиції питань.”.
“19. Протягом двох робочих днів виконавчий орган міської ради, до повноважень якого належить розгляд Петиції, опрацьовує отримані пропозиції, готує відповідь автору (ініціатору) Петиції про результати розгляду та передає у відділ звернень громадян для узагальнення на паперовому та електронному носієві.
Узагальнену відповідь відділ звернень громадян надає першому заступнику міського голови або секретарю міської ради для погодження.».
“21. Відповідь на Петицію не пізніше наступного робочого дня після закінчення її розгляду, оприлюднюється відділом звернень громадян на Веб-сайті петицій.”.
2. Контроль за виконанням рішення покласти на першого заступника міського голови Яковлева Т.В.
Міський голова Микола Романюк
Заступник міського голови,
керуючий справами виконкому Юрій Вербич
Книш 777 878