Про внесення змін до рішення Луцької міської ради від 24.12.2014 №68/96 «Про Програму капітального ремонту житлового фонду міста Луцька на 2015-2019 роки»
З метою вдосконалення відносин, що виникають у сфері обслуговування та експлуатації житлового фонду міста, керуючись ст. ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Внести зміни до розділів 6.1., 6.2., 6.3., 6.4. додатку до рішення міської ради від 24.12.2014 № 68/96 «Про Програму капітального ремонту житлового фонду міста Луцька на 2015-2019 роки», виклавши його в новій редакції (додається).
2. Вважати таким, що втратило чинність рішення міської ради від 27.04.2016 № 7/4 «Про внесення змін до рішення Луцької міської ради від 24.12.2014 № 68/96 «Про Програму капітального ремонту житлового фонду міста Луцька на 2015-2019 роки» з дати набуття чинності цього рішення.
3. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію міської ради з питань генерального планування. будівництва, архітектури та благоустрою, житлово-комунального господарства, екології, транспорту та енергозбереження (Козюра А.Г.).
Секретар міської ради Ігор Поліщук
Додаток
до рішенням міської ради
Зміни
до розділів 6.1., 6.2., 6.3., 6.4. Програми капітального ремонту житлового фонду міста Луцька на 2015-2019 роки, затвердженої рішенням міської ради від 24.12.2014 № 68/96
Розділ 6.1. «Реалізація заходів програми без співфінансування залученими коштами співвласників будинку» викласти в такій редакції:
«Без співфінансування мешканців можливо проводити роботи з капітального ремонту житлових будинків, які обслуговуються житлово-комунальними підприємствами міста, товариством «М.Ж.К.» та будинків кооперативної форми власності за такими напрямками:
- ремонт фасадів житлових будинків, якщо вони визнані пам’ятками архітектури національного значення і в них не проводиться приватизація житлового фонду та/або своїм неестетичним виглядом визначені управлінням архітектури як такі, що псують архітектурну виразність міста і потребують ремонту;
- проведення робіт з підсилення несучих конструкцій житлових будинків, які за висновком проектної організації та рішенням комісії визнані такими, що загрожують втраті несучої здатності та можуть привести до надзвичайної ситуації, якщо така ситуація не спричинена виконанням робіт на сусідньому будівельному майданчику та порушенням окремими співвласниками несучої здатності конструктивних елементів будинку;
- встановлення приладів, які забезпечують цілодобове холодне водопостачання житлових будинків (перетворювачі частоти на підвищувальних насосах в центральних теплових пунктах);
- влаштування пандусів до квартир та під’їздів житлових будинків, в яких проживають особи з обмеженими фізичними можливостями, а також в яких знаходяться органи державного управління та об’єкти обслуговування, які перебувають у комунальній власності ».
Розділ 6.2. «Розмір дольової участі у капітальному ремонті» викласти в такій редакції:
«Протягом терміну дії Програми (2015-2019 роки) встановлюється схема співфінансування капітальних ремонтів житлових будинків, які обслуговуються житлово-комунальними підприємствами міста, товариством «М.Ж.К.» та будинків кооперативної форми власності:
Платники | Роки впровадження | ||||
2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | |
Міський бюджет, % | 60 | 60 | 60 | 50 | 50 |
Співвласники квартир (нежитлових приміщень) багатоквартирного будинку, % | 40 | 40 | 40 | 50 | 50 |
У випадку, коли вартість матеріалів для капітального ремонту, яка визначена кошторисною документацією, становить менше ніж передбачувана частка співфінансування співвласниками будинку (менше 40 і 50 відсотків у відповідних роках), тоді процент співфінансування може буди зменшений до суми вартості будівельних матеріалів, визначених документацією.
У дев’ятиповерхових будинках, які обслуговуються житлово-комунальними підприємствами міста, товариством «М.Ж.К.» або мають кооперативну форму власності та будинках де створено об’єднання співвласників багатоквартирних будинки (ОСББ), обладнаних ліфтами, що експлуатуються 25 і більше років, виготовлення проектно-кошторисної документації, її експертиза, та проведення капітального ремонту ліфтів здійснюється на умовах співфінансування 70% - кошти міського бюджету, 30% - кошти співвласників. Експертне обстеження ліфтів та виготовлення проектно-кошторисної документації в будинках які обслуговуються житлово-комунальними підприємствами міста, товариством «М.Ж.К.» та в будинках кооперативної форми власності проводиться департаментом житлово-комунального господарства, а в об’єднаннях співвласників багатоквартирних будинків (ОСББ) на замовлення та кошти об’єднання (вартість робіт по експертному обстеженню та виготовленню проектно-кошторисної документації зараховуються об’єднанню в рахунок їх частки співфінансування)».
Розділ 6.3 «Порядок реалізації програми» викласти в такій редакції:
«Житлово-комунальне підприємство міста, товариство «М.Ж.К.», або представник будинку кооперативної форми власності повідомляє департаменту житлово-комунального господарства про наміри співвласників будинку щодо проведення капітального ремонту відповідно до Програми. Організатором зборів мешканців будинку, який визначений учасником Програми, виступає житлово-комунальне підприємство міста, товариство «М.Ж.К.», представник кооперативного будинку та департамент житлово-комунального господарства Луцької міської ради.
На збори запрошуються:
– власники всіх квартир будинку, якщо капітальний ремонт стосується будинку в цілому;
– власники нежитлових приміщень цього будинку;
– підрядник (якщо такий вже визначений на час проведення зборів);
– інші зацікавлені особи.
Початком участі у Програмі є подача ініціативною групою ( не менше трьох осіб) протоколу загальних зборів (зразок протоколу – у додатку 3 до Програми) співвласників, підписаного не менш як 2/3 уповноважених співвласників квартир багатоквартирного будинку (під’їзду у будинку) та двох примірників проектно-кошторисної документації. Протоколом та розробленою за кошти співвласників проектно-кошторисною документацією підтверджується згода стати учасником реалізації заходів Програми (вартість виготовлення проектно-кошторисної документації зараховуються співвласникам будинку в рахунок їх частки співфінансування).
При підрахунку голосів враховуються як голоси, подані під час зборів співвласників, так і голоси уповноважених співвласників багатоквартирного будинку, які проголосували під час проведення письмового опитування. Письмове опитування співвласників проводиться протягом 20 календарних днів з дати проведення зборів співвласників багатоквартирного будинку. Якщо протягом цього часу необхідна кількість голосів “за” не набрана, рішення вважаються неприйнятими.
В разі згоди власників на проведення робіт на умовах співфінансування (коли учасники загальних зборів простою більшістю голосів приймають позитивне рішення), серед співвласників будинку обирається уповноважений представник мешканців житлового будинку (під’їзду) або старший по будинку (додаток 2), відомості про що вносяться до протоколу зборів. Протокол зборів складається у двох примірниках. Один його примірник та два примірники проектно-кошторисної документації передаються до департаменту житлово-комунального господарства Луцької міської ради.
У разі незгоди власників на проведення робіт на запропонованих умовах співфінансування (коли учасники зборів простою більшістю голосів приймають негативне рішення), відомості про це вносяться до протоколу зборів. Такий протокол зборів складається в одному примірнику та передається до департаменту житлово-комунального господарства Луцької міської ради».
Розділ 6.4 «Порядок дольової участі у капітальному ремонті» викласти в такій редакції:
«Кошти з власників будинку збираються уповноваженим ними представником та перераховуються на рахунок Підрядника в повному обсязі суми співфінансування, вказаної в протоколі зборів, після укладення відповідного договору, перед початком робіт в якості авансового платежу.
На капітальний ремонт можуть бути використані кошти, передбачені в тарифі на поточний ремонт будинку (під’їзду) за умови наявності невикористаних коштів, передбачених на цю послугу, та надання відповідної протокольної згоди співвласників та надавача послуг по утриманню / управлінню будинку. При цьому сума таких коштів враховується як частка необхідного співфінансування.
Приймання виконаних робіт з капітального ремонту згідно з умовами договору (угоди) здійснюється всіма сторонами із залученням осіб, що здійснюють технічний та авторський нагляд за відповідними роботами (у разі виникнення необхідності та наявності встановленої законодавством норми)».
Секретар міської ради Ігор Поліщук