Про внесення змін до рішення виконкому від 18.02.2015 № 82-1 “Про Регламент роботи Центру надання адміністративних послуг у місті Луцьку”
Керуючись законами України “Про місцеве самоврядування в Україні”, “Про адміністративні послуги” (зі змінами), “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення умов ведення бізнесу (дерегуляція)”, “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг”, постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 588 “Про затвердження примірного регламенту центру надання адміністративних послуг”, з метою втілення новаторського організаційного принципу, забезпечення максимально сприятливих умов для швидкого вирішення проблем громади міста та бізнесу, надання якісних адміністративних послуг замовникам, виконавчий комітет міської ради
В И Р І Ш И В:
1. Внести з 01.03.2016 зміни до рішення виконавчого комітету від 18.02.2015 № 82-1 “Про Регламент роботи Центру надання адміністративних послуг у місті Луцьку”, виклавши в новій редакції додаток 2 – Графік прийому суб’єктів звернень у Центрі надання адміністративних послуг у місті Луцьку (додається).
2. Відділу інформаційної роботи (Балюк З.В.) довести рішення до відома громадськості через засоби масової інформації.
3. Департаменту “Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку” (Карп’як Л.В.) довести рішення до відома суб'єктів надання адміністративних послуг та надавачів супутніх послуг у ЦНАП.
4. Контроль за виконанням рішення покласти на міського голову Романюка М.Я.
Міський голова Микола Романюк
Заступник міського голови,
керуючий справами виконкому Юрій Вербич
Карп'як 777870