Про внесення змін до рішення виконкому від 21.12.2016 № 797-1 “Про затвердження Порядку оформлення та реєстрації будинкових книг у місті Луцьку”
Керуючись Законом України “Про місцеве самоврядування в Україні”, Законом України “Про адміністративні послуги”, з метою спрощення та удосконалення порядку оформлення та реєстрації будинкових книг у місті Луцьку виконавчий комітет міської ради
В И Р І Ш И В:
1. Внести зміни до рішення виконавчого комітету Луцької міської ради від 21.12.2016 № 797-1 “Про затвердження Порядку оформлення та реєстрації будинкових книг у місті Луцьку”:
1.1 Викласти пункти 2, 3 Порядку в новій редакції:
“2. Прийом заяв від заявників на оформлення та реєстрацію будинкових книг та видача оформлених та зареєстрованих будинкових книг здійснюється через адміністратора департаменту “Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку” Луцької міської ради.
3. Для оформлення та реєстрації будинкової книги (заміни) власник (співвласники) будинку чи квартири подає заяву та пред’являє оригінали наступних документів:
- паспорт власника (співвласників) будинку, квартири, житлового приміщення тощо;
- документи на право власності на будинок, квартиру, житлове приміщення тощо.
З заявою суб’єкт звернення подає попередню будинкову книгу у разі її заміни або виділу (поділу) житлового будинку, квартири, житлового приміщення тощо.
Заяву на оформлення та реєстрацію будинкової книги може бути подано одночасно із заявою про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно (щодо права власності).”
1.2. Пункт 5 Порядку доповнити абзацом:
“Оформлення та реєстрація будинкової книги одночасно із проведенням державної реєстрації права власності здійснюється у термін, що не перевищує терміну проведення державної реєстрації речових прав на нерухоме майно. У цьому випадку плата за оформлення та реєстрацію будинкової книги здійснюється заявником у день отримання будинкової книги.”
2. Департаменту “Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку” Луцької міської ради (Карп’як Л.В.) та відділу державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень Луцької міської ради (Соломко Ю.І.) забезпечити виконання Порядку.
3. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови, керуючого справами виконкому Вербича Ю.Г.
Секретар міської ради Ігор Поліщук
Заступник міського голови,
керуючий справами виконкому Юрій Вербич
Соломко 771990