1. Головна
  2. Документи
  3. Розпорядження міського голови з питань основної діяльності
Чинний
Розпорядження від 22.04.2016 №215 м. Луцьк

Про внесення змін до розпорядження міського голови від 10.08.2015 № 275

Керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» та враховуючи зміни, що відбулись в регламенті роботи торгівельного майданчика http://smarttender.biz/:

 

1. Внести зміни до розпорядження міського голови від 10.08.2015 № 275 «Про проведення допорогових закупівель з використанням електронного торгівельного майданчика», виклавши пункт 1 в новій редакції:

«1. Керівникам виконавчих органів міської ради та підприємств комунальної форми власності проводити допорогові закупівлі, бюджет яких перевищує 3000 грн., з використанням торгівельного майданчика http://smarttender.biz/, який входить до складу системи електронних закупівель РrоZоrrо у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі».

У виключних випадках непередбачуваного характеру дозволяється не застосовувати процедуру електронних закупівель за умови подання відповідного письмового обґрунтування на ім'я міського голови.».

2. Викласти у новій редакції пункти Порядку проведення допорогових електронних закупівель:

 «2.7. До початку прийому цінових заявок замовник може внести зміни до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі та/або кваліфікаційних критеріїв учасників відбору та оприлюднити їх в системі, і на офіційному веб-сайті у випадку, якщо відсутня інтеграція сайту з торгівельним майданчиком.

2.8. Строк початку подання цінових заявок після закінчення періоду уточнень визначається регламентом торгівельного майданчика.

2.9. Строк закінчення подання цінових заявок визначається замовником у відповідності до регламенту торгівельного майданчика.».

«2.14. Ціна, яка подана учасником за результатами аукціону, є остаточною для участі у переговорах.».

«2.16. Замовник відхиляє заявку учасника відбору за таких підстав:

- невідповідність ціни, вказаної учасником відбору в ціновій заявці, початковій заявці на аукціоні;

- невідповідність поданого учасником відбору зразка продукції зразку-еталону (якщо вимагається) і технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі;

- офіційна відмова учасника відбору від запрошення на переговори;

- не виконання умов договору.

Підстави відхилення оприлюднюються в системі та на офіційному веб-сайті, якщо відсутня інтеграція сайту з торгівельним майданчиком.».

«2.19. Процедура відбору може бути відмінена в будь-який момент її проведення за таких підстав:

- відсутність інших заявок після відхилення пропозицій учасників відбору;

- відсутність подальшої потреби у закупівлі;

- зміна технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі після закінчення періоду уточнень;

- технічний збій у роботі системи або електронного майданчика, який призвів до викривлення результатів закупівлі, що має бути офіційно підтверджений електронним майданчиком;

- зменшення асигнувань за відповідним кодом економічної класифікації видатків.

Підстави скасування оприлюднюються в системі та на офіційному веб-сайті, якщо відсутня інтеграція сайту з торгівельним майданчиком.

2.20. Рішення про визначення учасника переможцем приймається комітетом з конкурсних торгів, а в разі його відсутності – керівником виконавчого органу за результатами відбору і оприлюднюється в день прийняття рішення в системі та на офіційному веб-сайті, якщо відсутня інтеграція сайту з торгівельним майданчиком.».

3. Враховуючи наявність повної інформації про закупівлю на електронному торгівельному майданчику, вважати таким, що втратив чинність, пункт 2.21. Порядку проведення допорогових електронних закупівель.

4. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника міського голови, керуючого справами виконкому Вербича Ю.Г.

 

 

 

Міський голова                                                           Микола Романюк

 

 

Хмель 724050