Про внесення змін у рішення міської ради від 30.01.2008 № 23/12 «Про Міську програму забезпечення належних умов якісного обслуговування з надання паспортно-візових послуг населенню м. Луцька»
З метою реалізації у м. Луцьку державної політики у сфері реєстраційного обліку фізичних осіб та їх документування, створення необхідних умов для формування бази даних фізичних осіб – виборців м. Луцька, у зв’язку з невиконанням у 2008-2009 роках Міської програми забезпечення належних умов якісного обслуговування з надання паспортно-візових послуг населенню м. Луцька через відсутність фінансування, передбаченого програмою, міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Продовжити термін дії Міської програми забезпечення належних умов якісного обслуговування з надання паспортно-візових послуг населенню м. Луцька на 2010-2011 р.р.
2. Внести зміни у рішення міської ради від 30.01.2008 № 23/12 «Про Міську програму забезпечення належних умов якісного обслуговування з надання паспортно-візових послуг населенню м. Луцька» (далі - Програма), виклавши п.4 у наступній редакції:
«1. Виділення приміщення для забезпечення комфортних умов обслуговування населення з паспортно-візових питань площею 500 кв.м.;
2010-2011 р.р.
2. Забезпечення необхідною сучасною телекомунікаційною та комп’ютерною технікою з використанням програмно-апаратного комплексу:
- інформаційна система «Реєстр мешканців міста Луцька» – 1 шт;
- телефонні апарати – 3 шт;
- комп’ютери - 4 шт;
- блок безперебійного живлення - 4 шт;
- принтер – 3 шт;
- багатофункціональний пристрій – 1 шт.;
- факс – 1 шт.;
2010 р.
3. Забезпечити сектор у справах громадянства, імміграції та реєстрації фізичних осіб Луцького міського відділу УМВС України у Волинській області кваліфікованим персоналом з метою формування реєстру фізичних осіб-виборців м. Луцька.
2010 р.».
3. Встановити загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації програми у розмірі 828 100 гривень.
4. Департаменту фінансів та бюджету (Єлова Л.А.) передбачити у бюджеті м. Луцька на 2010 рік кошти на виконання заходів, визначених програмою.
5. Начальнику сектору у справах громадянства, імміграції та реєстрації фізичних осіб Луцького міського відділу УМВС України у Волинській області Стецюку В.А. забезпечити виконання заходів у межах фінансових ресурсів, передбачених програмою.
6. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови, керуючого справами виконкому Іванюка М.І. та постійну комісію міської ради з питань дотримання прав людини, законності, боротьби зі злочинністю, депутатської етики та регламенту (Бубенщиков А.В.).
Міський голова Богдан Шиба
Стецюк 735103