Про виготовлення та ведення обліку печаток, штампів
Відповідно до ст. 42 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", Інструкції про порядок обліку, зберігання і використання документів, справ, видань та інших матеріальних носіїв інформації, які містять службову інформацію (надалі - Інструкції), затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 27.11.1998 № 1893, з метою забезпечення контролю за виготовленням, видачею та зберіганням печаток, штампів:
1. Начальнику господарсько-технічного відділу Махецькому А.М. забезпечувати виготовлення та ведення обліку (у журналах за встановленою в Інструкції формою) гербових печаток Луцької міської ради та її виконавчого комітету, а також печаток та штампів з найменуванням установи, що використовуються для здійснення повноважень посадовими особами таких виконавчих органів міської ради:
- відділ секретаріату міської ради;
- юридичне управління;
- відділ кадрової роботи та нагород;
- загальний відділ;
- відділ зв'язків з громадськістю;
- відділ інформаційної роботи;
- відділ обліку та звітності;
- відділ програмно-комп'ютерного забезпечення;
- відділ оборонно-мобілізаційної і режимно-секретної роботи;
- господарсько-технічний відділ;
- архівний відділ;
- відділ ведення Державного реєстру виборців;
- відділ охорони праці;
- відділ екології;
- відділ у справах сім'ї та молоді;
- служба у справах дітей;
- відділ державного архітектурно-будівельного контролю;
- департамент економічної політики;
- управління міжнародного співробітництва та проектної діяльності;
- управління містобудування та архітектури;
- управління туризму та промоції міста;
- управління земельних ресурсів;
- управління з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення;
- організаційний відділ;
- відділ ведення Реєстру територіальної громади;
- відділ державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень;
- комітет по фізичній культурі та спорту;
- Луцький міський центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді.
2. Затвердити комісію з перевірки обліку печаток, штампів та дотримання правил їх зберігання у виконавчих органах міської ради, вказаних в пункті 1, у складі:
Вербич Юрій Григорович | - | заступник міського голови, керуючий справами виконкому, голова комісії
|
Махецький Анатолій Миколайович | - | начальник господарсько-технічного відділу, секретар комісії
|
Горай Світлана Георгіївна | - | начальник відділу обліку та звітності, головний бухгалтер
|
Бенесько Ніна Георгіївна | - | начальник відділу оборонно-мобілізаційної і режимно-секретної роботи
|
Бортнік Надія Степанівна | - | начальник загального відділу
|
3. Керівникам виконавчих органів міської ради (не вказаних в пункті 1 цього розпорядження), які відповідно до їх повноважень та посадових інструкцій використовують печатки та штампи з найменуванням установи:
3.1. Призначити наказом відповідальних за їх облік, зберігання і використання з дотриманням встановлених Інструкцією вимог та проінформувати про це заступника міського голови, керуючого справами виконкому Вербича Ю.Г.
3.2. Забезпечити зберігання печаток та штампів у сейфах або металевих шафах.
3.3. Щороку комісією здійснювати перевірку наявності печаток та штампів.
4. Визнати таким, що втратило чинність, розпорядження міського голови від 22.08.2012 № 402 "Про виготовлення та ведення обліку печаток, штампів".
5. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника міського голови, керуючого справами виконкому Вербича Ю.Г.
Міський голова Микола Романюк
Махецький 290547