1. Головна
  2. Документи
  3. Розпорядження міського голови з питань основної діяльності
Чинний
Розпорядження від 12.04.2016 №185 м. Луцьк

Про виготовлення та ведення обліку печаток, штампів

Відповідно до ст. 42 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", Інструкції про порядок обліку, зберігання і використання документів, справ, видань та інших матеріальних носіїв інформації, які містять службову інформацію (надалі - Інструкції), затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 27.11.1998 № 1893, з метою забезпечення контролю за виготовленням, видачею та зберіганням печаток, штампів:

1. Начальнику господарсько-технічного відділу Махецькому А.М. забезпечувати  виготовлення та ведення обліку (у журналах за встановленою  в Інструкції формою) гербових печаток Луцької міської ради та її виконавчого комітету, а також печаток та штампів з найменуванням  установи, що використовуються для здійснення повноважень посадовими особами таких виконавчих органів міської ради:

- відділ секретаріату міської ради;

- юридичне управління;

- відділ кадрової роботи та нагород;

- загальний відділ;

- відділ зв'язків з громадськістю;

- відділ інформаційної роботи;

- відділ обліку та звітності;

- відділ програмно-комп'ютерного забезпечення;

- відділ оборонно-мобілізаційної і режимно-секретної роботи;

- господарсько-технічний відділ;

- архівний відділ;

- відділ ведення Державного реєстру виборців;

- відділ охорони праці;

- відділ екології;

- відділ у справах сім'ї та молоді;

- служба у справах дітей;

- відділ державного архітектурно-будівельного контролю;

- департамент економічної політики;

- управління міжнародного співробітництва та проектної діяльності;

- управління містобудування та архітектури;

- управління туризму та промоції міста;

- управління земельних ресурсів;

- управління з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення;

- організаційний відділ;

- відділ ведення Реєстру територіальної громади;

- відділ державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень;

- комітет по фізичній культурі та спорту;

- Луцький міський центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді.

2. Затвердити комісію з перевірки обліку печаток, штампів  та дотримання правил їх зберігання у виконавчих органах міської ради, вказаних в пункті 1, у складі:

 

Вербич Юрій Григорович

-

заступник міського голови, керуючий справами виконкому, голова комісії

 

Махецький Анатолій Миколайович

-

начальник господарсько-технічного відділу, секретар комісії

 

Горай Світлана Георгіївна

-

начальник відділу обліку та звітності, головний бухгалтер

 

Бенесько Ніна Георгіївна

-

начальник відділу оборонно-мобілізаційної і режимно-секретної роботи

 

Бортнік Надія Степанівна

-

начальник загального відділу

 

3. Керівникам виконавчих органів міської ради (не вказаних в пункті 1 цього розпорядження), які відповідно до їх повноважень та посадових інструкцій використовують печатки  та штампи з найменуванням установи:

3.1. Призначити наказом відповідальних за їх облік, зберігання і використання з дотриманням встановлених Інструкцією вимог та проінформувати про це заступника міського голови, керуючого справами виконкому Вербича Ю.Г.

3.2. Забезпечити зберігання печаток та штампів у сейфах або металевих шафах.

3.3. Щороку комісією здійснювати перевірку наявності печаток та штампів.

4. Визнати таким, що втратило чинність, розпорядження міського голови від 22.08.2012 № 402 "Про виготовлення та ведення обліку печаток, штампів".

5. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника міського голови, керуючого справами виконкому Вербича Ю.Г.

 

 

Міський голова                                                                    Микола Романюк

 

Махецький 290547