1. Головна
  2. Документи
  3. Розпорядження міського голови з питань основної діяльності
Чинний
Розпорядження від 28.03.2013 №121 м. Луцьк

Про забезпечення дієвої координації роботи із захисту прав дітей в місті

 

Відповідно до ст. 42, п.8 ст. 59 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", розпорядження голови Волинської обласної державної адміністрації від 26.02.2013 № 72 "Про забезпечення дієвої координації роботи із захисту прав дітей в області", доручення голови Волинської обласної державної адміністрації від 07.03.2012 № 1466/17/2-13, з метою вдосконалення механізму взаємодії зацікавлених органів та служб з питань здійснення контролю за умовами утримання та виховання дітей, соціального супроводу сімей, які опинились у складних життєвих обставинах, виховують дітей – сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, профілактики соціального сирітства, підліткової злочинності, недопущення перебування дітей у комп’ютерних клубах та розважальних закладах у вечірній та нічний час, продажу дітям пива, слабоалкогольних та алкогольних напоїв і  тютюнових виробів:

1. Службі   у  справах  дітей   (Шульган Ф.П.),   управлінню   освіти (Гребенюк О.В.), центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді (Галан Л.В.), міському відділу  УМВС України у Волинській області (Марчишак В.Ю.) чітко дотримуватись вимог спільного наказу служби у справах дітей Волинської облдержадміністрації, Волинського обласного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, управління освіти і науки Волинської облдержадміністрації, управління Міністерства внутрішніх справ України у Волинській області від 25.01.2013 № 1.4/2/31/4/48  "Про затвердження  Порядку взаємоінформування  щодо дітей, які опинились у складних життєвих обставинах".

2. Службі у справах дітей (Шульган Ф.П.), міському відділу  УМВС України у Волинській області (Марчишак В.Ю.) щомісяця проводити рейди "Вокзал", "Діти вулиці" щодо виявлення дітей, які самовільно залишають місце постійного проживання, займаються бродяжництвом та жебракуванням.

3. Відділу муніципальної дружини (Шпак В.Л.), управлінню розвитку підприємництва та реклами (Козлюк О.Є), міському відділу УМВС України у Волинській області (Марчишак В.Ю.), службі у справах дітей (Шульган Ф.П.)     щомісяця     проводити    перевірки     дотримання    режиму    роботи комп'ютерних та інтернет-клубів, розважальних закладів, кафе та барів міста щодо заборони  продажу дітям пива, слабоалкогольних та алкогольних напоїв і тютюнових виробів

4. Міському відділу УМВС України у Волинській області (Марчишак В.Ю.), управлінню розвитку підприємництва та реклами (Козлюк О.Є) у випадку фіксування випадків перебування після 22 години  у закладах ресторанного господарства осіб, які не досягли 18 років, без супроводу батьків, притягувати суб’єктів підприємницької діяльності до адміністративної відповідальності (ст.182 кодексу України про адміністративні правопорушення) та відповідно до рішення міської ради від 23.12.2008 № 33/5 "Про затвердження правил додержання тиші в громадських місцях на території м. Луцька" вносити пропозиції  про втрату чинності рішення виконкому щодо  погодження режиму  роботи закладу після 22 години.

5. Міському  відділу   кримінально -  виконавчої  інспекції  управління державної пенітенціарної служби України у Волинській області (Павловська А.М.), міському відділу УМВС України у Волинській області (Марчишак В.Ю.), службі у справах дітей (Шульган Ф.П.), центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді (Галан Л.В.) двічі на рік проводити операцію "Підліток" з метою обстеження житлово-побутових умов проживання дітей, звільнених від відбування покарання з випробуванням, та проведення з ними профілактичної роботи.

6. Міському   центру   зайнятості  (Неймарк Е.Л.),   міському   відділу кримінально-виконавчої інспекції управління державної пенітенціарної служби України у Волинській області (Павловська А.М.), міському відділу  УМВС України у Волинській області (Марчишак В.Ю.), службі у справах дітей (Шульган Ф.П.), центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді (Галан Л.В.) вирішувати питання щодо професійного навчання та працевлаштування дітей, які перебувають на обліку.

7. Відділу у справах сім’ї та молоді (Лаба Л.Л.), управлінню освіти (Гребенюк О.В.), комітету по фізичній культурі та спорту (Тонконог В.І.), службі у справах дітей (Шульган Ф.П.) об’єктивно проаналізувати кошторис оздоровчої кампанії 2013 року та вжити заходів щодо його збільшення у порівнянні з 2012 роком.

8. Службі у справах дітей  (Шульган Ф.П.):

8.1. Забезпечити у 3 - місячний термін після досягнення 16-річного віку  взяття дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, на соціальний квартирний облік відповідно до вимог чинного законодавства; інформувати законних представників дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, про порядок і умови взяття дітей  на соціальний квартирний облік  та забезпечити контроль за станом подання ними заяв.

8.2. При уточненні  бюджету міста на 2013 рік та формуванні бюджету міста  на  2014  рік  вирішити  питання  виділення  коштів  для  придбання  та ремонту житла дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб із їх числа.

 

8.3. Забезпечити   першочергове   влаштування   дітей-сиріт  та   дітей, позбавлених батьківського піклування, які набувають відповідного статусу, до сімейних форм виховання.

8.4. Забезпечити       належне      виконання     вимог     чинного законодавства щодо організації роботи з ранньої профілактики правопорушень серед дітей та підлітків; здійснювати профілактичні заходи щодо попередження алкогольної залежності, токсикоманії, наркоманії серед учнівської молоді, запобігання конфліктним ситуаціям у дитячому колективі, жорстокості та насиллю над дітьми.

8.5. Своєчасно вилучати  дітей з сімей, у яких склалась загрозлива ситуація  для їх  життя та здоров’я, і направляти  їх  у заклади соціального захисту з метою їх реабілітації та ефективного вирішення питання подальшого влаштування.

9.  Центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді (Галан Л.В.):

9.1. У визначений чинним законодавством спосіб і в межах наданих повноважень організувати та забезпечити здійснення фахівцями із соціальної роботи:

9.1.1.Обліку та супроводу:

- сімей та осіб, що опинились у складних життєвих обставинах;

- осіб  з  числа   дітей - сиріт   та   дітей,  позбавлених   батьківського піклування, з метою захисту їх житлових прав, надання їм соціальної підтримки у період працевлаштування, створення сім'ї та виховання власних дітей;

- батьків, діти яких перебувають на вихованні в інтернатних закладах, з метою створення умов для повернення дитини на виховання батькам;

- підлітків та молодих осіб, які повернулись з місць позбавлення волі.

9.1.2. Раннього виявлення сімей, які опинились у складних життєвих обставинах, та надання їм всебічної допомоги з метою запобігання соціальному сирітству дітей у таких родинах.

9.1.3. Виявлення сімей, які бажають та можуть прийняти на виховання дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, роз’яснення таким сім’ям порядку встановлення опіки, піклування, створення прийомної сім’ї чи дитячого будинку сімейного типу.

9.2. Повідомляти департамент соціальної політики про нецільове використання коштів державної соціальної допомоги сім'ям, які опинились у складних життєвих обставинах.

9.3. Виносити на розгляд комісії з питань захисту прав дитини справи дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, з метою прийняття рішення щодо комплексного вирішення проблем.

9.4. Посилити інформаційно-профілактичну роботу серед громадськості щодо  запобігання  проявам  негативних  явищ  у  дитячому  та  молодіжному середовищі (проведення інформаційних кампаній, виступів на батьківських всеобучах, інтерактивних заходів для учнів та студентів тощо).

10. Управлінню охорони здоров’я  (Кошель Ф.Г.):

10.1. Покращити матеріально-технічну базу комунального закладу "Луцька міська дитяча  поліклініка".

10.2. Збільшити фінансування для забезпечення лікарськими засобами дітей пільгових категорій.

10.3. Забезпечити розроблення та своєчасний перегляд індивідуальних програм реабілітації для кожної дитини-інваліда, залучення до їх виконання представників усіх зацікавлених установ з метою надання сім’ям, які виховують дітей-інвалідів, повного комплексу соціальних послуг.

10.4. Ввести посаду реабілітолога та створити реабілітаційне відділення у комунальному закладі "Луцька міська дитяча поліклініка" з метою розмежування хворих і здорових дітей та оснастити його фізіотерапевтичною апаратурою.

11. Комітету по фізичній культурі та спорту (Тонконог В.І.):

11.1. Вжити  заходів  щодо  розвитку  мережі  клубів  за   місцем проживання, відкриття  нових гуртків та секцій у даних   клубах,  придбати  спортивний  інвентар для занять  дітей.

11.2. Залучати до відвідування гуртків та секцій дітей, які опинились у складних життєвих обставинах, та дітей, які звільнені від відбування покарання з випробуванням, та перебувають на обліку у міському відділі  УМВС України у Волинській області та  міському відділі кримінально-виконавчої інспекції управління державної пенітенціарної служби України у Волинській області.

12. Управлінню освіти (Гребенюк О.В.):

12.1. Організувати  навчання  працівників  навчальних  закладів,   які відповідають за профілактику правопорушень, злочинності, жорстокості та насилля серед школярів, попередження алкоголізму серед учнівської молоді.

12.2. Забезпечити збільшення кількості  місць у дошкільних навчальних закладах.

12.3. Забезпечити   облаштування   пришкільних   фізкультурних майданчиків, придбання спортивного інвентаря для занять учнів. Запровадити практику обстежень стану спортивних споруд навчальних закладів.

12.4. Залучати до роботи гуртків, клубів, об'єднань за інтересами дітей з сімей, які опинились у складних життєвих обставинах.

12.5. Відкрити у дитячо-юнацьких спортивних школах відділення для дітей з особливими потребами.

12.6 Погоджувати зі службою у справах дітей питання виключення (переведення) з навчальних закладів дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.

13. Департаменту соціальної політики (Боярин Л.Я.):

13.1. Здійснювати обстеження умов проживання, утримання дітей, які виховуються в сім'ях, які опинились у складних життєвих обставинах, прийомних сім'ях, сім'ях опікунів-піклувальників, з метою цільового використання коштів.

13.2. Забезпечити інформування населення про види соціальних послуг і допомог, які надаються суб'єктами соціальної роботи з сім'ями, дітьми та молоддю.

14. Відділу у справах сім'ї та молоді (Лаба Л.Л.):

14.1. Забезпечити    співпрацю    з   молодіжними  громадськими організаціями у розв'язанні актуальних соціальних проблем дітей та молоді, сприяти волонтерській діяльності у сфері надання соціальних послуг.

14.2. Організувати   та   проводити   просвітницьку  та   роз'яснювальну роботу серед населення міста про  проблеми насильства в сім'ї та заходи щодо їх попередження.

15. Управлінню освіти (Гребенюк О.В.), управлінню охорони здоров’я (Кошель Ф.Г.), управлінню розвитку підприємництва та реклами (Козлюк О.Є),  центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді (Галан Л.В.), відділу у справах сім'ї та молоді (Лаба Л.Л.), комітету по фізичній культурі та спорту (Тонконог В.І.), департаменту соціальної політики (Боярин Л.Я.), міському відділу кримінально-виконавчої інспекції управління державної пенітенціарної служби України у Волинській області (Павловська А.М.), міському відділу УМВС України у Волинській області (Марчишак В.Ю.) до 10 липня 2013 року та 10 січня 2014 року інформувати службу у справах дітей  про стан виконання цього розпорядження.

16. Контроль за виконанням  розпорядження покласти на першого заступника міського голови Кравчука С.Є.

 

 

Міський голова                                                                        Микола Романюк

 

Шульган 786365