Про забезпечення додаткового наповнення міського бюджету
Розглянувши лист Луцької об’єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Волинській області від 20.07.2015 № 2276/9/03-18-17-02 про аналіз інформації щодо сплати податків та обов’язкових платежів суб’єктами господарювання, які здійснюють діяльність на території ринків міста Луцька, та про можливі втрати надходжень до міського бюджету, керуючись статтею 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет міської ради
В И Р І Ш И В:
1. Доручити:
- управлінню земельних ресурсів Луцької міської ради (Шабала С.О.) в проектах рішень Луцької міської ради щодо оренди землі для розміщення ринків (торгових рядів) зобов’язувати власників ринків (торгових рядів) укладати договори оренди торгових місць (площ) з суб’єктами господарювання (орендарями торгових місць) за наявності витягу з реєстру платників єдиного податку;
- управлінню розвитку підприємництва та реклами Луцької міської ради (Козлюк О.Є.) при зверненні суб’єктів господарювання щодо встановлення цілодобового режиму роботи (або режиму роботи в межах цілодобового) та погодження розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності здійснювати обмін інформацією з Луцькою об’єднаною державною податковою інспекцією щодо повноти декларування отриманих доходів, сплати обов’язкових платежів (податків, зборів) та залучення до здійснення господарської діяльності найманих працівників в об’єктах торгівлі, ресторанного господарства та сфери послуг.
2. Звернутись до постійної комісії Луцької міської ради з питань земельних відносин та земельного кадастру з проханням враховувати це рішення виконавчого комітету при підготовці проектів рішень міської ради щодо оренди землі для розміщення ринків (торгових рядів).
3. Контроль за виконанням рішення покласти на першого заступника міського голови Яковлева Т.В.
Міський голова Микола Романюк
Заступник міського голови,
керуючий справами виконкому Юрій Вербич
Козлюк 777881