Про забезпечення виконання делегованих державою повноважень з реєстрації місця проживання
На виконання Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг», у зв'язку з опублікуванням 25.03.2016 постанови Кабінету Міністрів України від 02.03.2016 № 207 «Про затвердження Правил реєстрації місця проживання та Порядку передачі органами реєстрації інформації до Єдиного державного демографічного реєстру»:
1. Комісії з приймання-передачі картотек з реєстрації фізичних осіб у складі, затвердженому розпорядженням міського голови від 15.03.2016 № 136, здійснити передачу картотеки від Луцького міського відділу УДМС України у Волинській області до відділу ведення Реєстру територіальної громади Луцької міської ради 04.04.2016 з оформленням акта приймання-передачі.
2. Відділу ведення Реєстру територіальної громади Луцької міської ради (Михальчук М.М.):
2.1. Забезпечити належне зберігання картотеки.
2.2. Скласти інформаційні карти на надання адміністративних послуг з реєстрації, зняття з реєстрації місця проживання, реєстрації місця перебування фізичних осіб. Копії затверджених інформаційних карт передати департаменту «Центр надання адміністративних послуг в місті Луцьку» в термін до 04.04.2016.
2.3. Після приймання картотеки розпочати виконання повноважень з реєстрації, зняття з реєстрації місця проживання, реєстрації місця перебування фізичних осіб.
2.4. Реєстрацію, зняття з реєстрації місця проживання, реєстрацію місця перебування осіб здійснювати в день звернення особи або її представника чи в день отримання документів від департаменту «Центр надання адміністративних послуг в місті Луцьку» або представника спеціалізованої соціальної установи, закладу соціального обслуговування та соціального захисту, посадової особи виконавців послуг з управління (утримання) багатоквартирного будинку (гуртожитку), об’єднання співвласників багатоквартирного будинку, житлово-будівельного кооперативу, органів державної реєстрації цивільного стану або даних від органу соціального захисту населення.
3. Департаменту фінансів та бюджету (Єлова Л.А.) в термін до 01.04.2016 надати письмову інформацію департаменту «Центр надання адміністративних послуг в місті Луцьку» та відділу ведення Реєстру територіальної громади про:
- номер банківського рахунку, на який сплачуватиметься адміністративний збір за реєстрацію, зняття з реєстрації місця проживання;
- розмір адміністративного збору.
4. Департаменту «Центр надання адміністративних послуг в місті Луцьку» (Карп'як Л.В.) передавати відділу ведення Реєстру територіальної громади документи, прийняті з 04.04.2016 від фізичних осіб для оформлення реєстрації, зняття з реєстрації місця проживання, реєстрації місця перебування.
Відділу ведення Реєстру територіальної громади (Михальчук М.М.) після оформлення реєстрації, зняття з реєстрації місця проживання, реєстрації місця перебування повертати документи департаменту «Центр надання адміністративних послуг в місті Луцьку».
5. Виконавчим органам міської ради надати в термін до 04.04.2016 та надалі поповнювати інформацію для відділу ведення Реєстру територіальної громади:
- департаменту житлово-комунального господарства (Кубіцький І.Є.) – списки (з адресами) об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, органів самоорганізації населення, будинкових комітетів, житлово-будівельних кооперативів;
- управлінню містобудування та архітектури (Герасимюк Л.В.) – список вулиць, проспектів, бульварів, майданів, провулків (надалі – вулиць) міста Луцька;
- службі у справах дітей (Шульган Ф.П.) – список дітей, за якими закріплено житлову площу в місті Луцьку, з адресами житлових приміщень.
6. Відділу секретаріату міської ради (Касьянова Т.Т.), загальному відділу (Борнік Н.С.) надавати відділу ведення Реєстру територіальної громади засвідчені копії рішень міської ради щодо присвоєння, зміни назв вулиць міста Луцька, рішень виконавчого комітету міської ради та розпоряджень міського голови щодо присвоєння, зміни адрес житлових будинків та щодо закріплення житлової площі за дітьми.
7. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника міського голови, керуючого справами виконкому Вербича Ю.Г.
Міський голова Микола Романюк
Михальчук 777955