Про запровадження Єдиних вимог (Стандарту) до якості обслуговування відвідувачів Центру надання адміністративних послуг у місті Луцьку
З метою дотримання Єдиних вимог (Стандарту) до якості обслуговування відвідувачів центрів надання адміністративних послуг, розроблених Міністерством економічного розвитку і торгівлі України спільно із Офісом реформи адміністративних послуг (EDGE), який впроваджується канадською компанією Agriteam Canada Consulting Ltd.), та за підтримки Програми USAID «Лідерство в економічному врядуванні» з урахуванням практичного досвіду впровадження таких стандартів центрами надання адміністративних послуг – членами Всеукраїнської асоціації центрів надання адміністративних послуг, забезпечення єдиних стандартів та підходів до організації обслуговування відвідувачів у департаменті «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку», на підставі пункту 6 статті 27, статті 52, пункту 6 статті 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» виконавчий комітет міської ради
В И Р І Ш И В:
1. Запровадити у роботі департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Єдині вимоги (Стандарту) до якості обслуговування відвідувачів.
2. Встановити, що дотримання Єдиних вимог (Стандарту) до якості обслуговування відвідувачів Центру надання адміністративних послуг у місті Луцьку є обов’язковими для всіх посадових та службових осіб департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку», а також суб’єктів надання адміністративних послуг, що забезпечують прийом та обслуговування відвідувачів.
3. Доручити директору департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Карп’як Л.В. забезпечити ознайомлення з Єдиними вимогами (Стандартом) до якості обслуговування відвідувачів Центру надання адміністративних послуг у місті Луцьку усіх посадових та службових осіб департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку», а також суб’єктів надання адміністративних послуг, що забезпечують прийом та обслуговування відвідувачів.
4. Доручити відділу інформаційної роботи (Балюк З.В.) довести рішення до відома мешканців міста через засоби масової інформації.
5. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови, керуючого справами виконкому Вербича Ю.Г.
Секретар міської ради Григорій Пустовіт
Заступник міського голови,
керуючий справами виконкому Юрій Вербич
Карп’як 777888