Про запровадження системи дистанційного обслуговування «Клієнт Казначейства – Казначейство» та надання права застосування електронного цифрового підпису
Відповідно до законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронний цифровий підпис», «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах», «Про банки і банківську діяльність», «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні», керуючись частиною 8 статті 59 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” та відповідно до пункту 2.6 Порядку казначейського обслуговування місцевих бюджетів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 23.08.2012 № 938, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 12.09.2012 за № 1569/21881, з метою спрощення та оптимізації взаємодії виконавчого комітету Луцької міської ради та одержувачів бюджетних коштів в процесі казначейського обслуговування в органах Держказначейства:
1. Запровадити у виконавчому комітеті Луцької міської ради електронну форму обслуговування клієнтів за допомогою програмно-технічного комплексу «Клієнт казначейства – Казначейство» з використанням засобів криптографічного захисту інформації Державної казначейської служби України.
2. Надати право застосування електронного цифрового підпису у програмно-технічному комплексі «Клієнт казначейства – Казначейство» у виконавчому комітеті Луцької міської ради:
- секретарю міської ради Пустовіту Григорію Олександровичу – право першого підпису;
- першому заступнику міського голови Недопаду Григорію Вікторовичу – право першого підпису;
- заступнику міського голови, керуючому справами виконкому Вербичу Юрію Григоровичу – право першого підпису;
- заступнику міського голови Петрочуку Костянтину Павловичу – право першого підпису;
- начальнику відділу обліку та звітності, головному бухгалтеру виконавчого комітету Луцької міської ради Горай Світлані Георгіївні – право другого підпису;
- заступнику начальника відділу обліку та звітності Королюк Тетяні Іларіонівні – право другого підпису.
3. Електронні документи, підписані за допомогою електронного цифрового підпису, розглядаються як такі, що мають юридичну силу на рівні з паперовими документами, які підписані відповідними посадовими особами та завірені печатками.
4. Затвердити перелік електронних документів, якими обмінюються орган Казначейства та виконавчий комітет Луцької міської ради за допомогою системи дистанційного обслуговування клієнтів згідно з додатком.
5. Відділу обліку і звітності забезпечувати виконання вимог Регламенту акредитованого центру сертифікації ключів Державної казначейської служби України та відповідних інструкцій з експлуатації.
6. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника міського голови, керуючого справами виконкому Вербича Ю.Г.
Секретар міської ради Григорій ПУСТОВІТ
Горай 777 944