1. Головна
  2. Документи
  3. Рішення міської ради
Втратив чинність
Рішення міської ради від 28.03.2018 №39/11 м. Луцьк

Про затвердження Положення про департамент культури Луцької міської ради у новій редакції

Керуючись законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про культуру», «Про державну допомогу суб’єктам господарювання», Господарським кодексом України, на підставі розпорядження міського голови від 21.11.2017 № 621 «Про організацію підготовки та подання повідомлень до Антимонопольного комітету України про державну допомогу суб’єктам господарювання», міська рада 

 

ВИРІШИЛА:

 

1. Затвердити  Положення про департамент культури Луцької міської ради у новій редакції згідно з додатком.

2. Директору департаменту культури міської ради Гнатів Т.Ф. провести державну реєстрацію Положення про департамент культури Луцької міської ради в порядку, передбаченому чинним законодавством.

3. Вважати таким, що втратило чинність, рішення міської ради від 28.12.2016 № 16/17 «Про затвердження Положення про департамент культури Луцької міської ради».

4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію міської ради з питань соціального захисту, охорони здоров’я, материнства та дитинства, освіти, науки, культури, мови (Шостак М.В.).

 

 

Секретар міської ради                                                                   Григорій Пустовіт

 

Додаток 

до рішення міської ради

                

ПОЛОЖЕННЯ

про департамент  культури Луцької міської ради

(нова редакція)

 

І.  ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

 

1.1. Департамент культури Луцької міської ради (надалі Департамент) є виконавчим органом Луцької міської ради.

1.2. Департамент у своїй діяльності підзвітний і підконтрольний міській раді, підпорядкований виконавчому комітету, міському голові та заступнику міського голови відповідно до розподілу обов’язків.

  1.3. У своїй діяльності  Департамент керується Конституцією України, законами України «Про культуру», «Про охорону культурної спадщини», іншими законодавчими актами галузі культури, постановами Верховної Ради України, декретами, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, актами Президента України, стандартом ISO 9001, рішеннями Луцької міської ради і виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, даним Положенням і іншими нормативними актами.

  1.4. Департамент утримується за рахунок коштів міського бюджету. Штатний розпис Департаменту затверджує міський голова.

1.5. Положення про Департамент затверджується міською радою.

1.6. На посади директора, заступника директора, начальників відділу та спеціалістів Департаменту призначаються особи, що мають вищу освіту і необхідний стаж роботи. Усі працівники Департаменту приймаються і звільняються з посад міським головою в порядку, передбаченому чинним законодавством України.

  1.7. Луцька міська рада створює умови для нормальної роботи та підвищення кваліфікації працівників Департаменту, забезпечує їх приміщенням, телефонним зв’язком, сучасними засобами оргтехніки, транспортом для виконання службових обов’язків, законодавчими та іншими нормативними актами і довідковими матеріалами.

  1.8. Місцезнаходження Департаменту: 43000, м. Луцьк, вул. Богдана Хмельницького,1.

 

ІІ.  ЮРИДИЧНИЙ СТАТУС ТА МАЙНО ДЕПАРТАМЕНТУ

 

2.1. Департамент є  юридичною особою.

  2.2. Департамент має печатку із зображенням Державного герба України та його власною назвою, штамп, відповідний бланк, рахунки в установах банків та інші атрибути, необхідні юридичній особі.

2.3. Департамент фінансується за рахунок коштів бюджету міста в межах асигнувань, затверджених міською радою.

2.4.   Джерелами формування коштів Департаменту є:

  • кошти міського бюджету;
  • інші  кошти,  що  передаються Департаменту  відповідно  до  чинного законодавства України.

  2.5. Департамент є неприбутковою установою та не має на меті отримання доходів або їх частини для розподілу серед засновників чи працівників (крім оплати їхньої праці, нарахування єдиного соціального внеску). Доходи використовуються виключно для фінансування видатків на утримання Департаменту, реалізації мети, завдань та повноважень, визначених цим Положенням.

2.6. Департамент володіє та користується майном в межах, визначених чинним законодавством України.

2.7. Розпорядження майном Департаменту здійснюється в межах та відповідно до вимог чинного законодавства України.

 

ІІІ.  МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДЕПАРТАМЕНТУ

 

3.1. Метою діяльності Департаменту є:

3.1.1. Забезпечення реалізації державної політики у сфері культури, охорони і збереження культурної спадщини міста. Актуалізація культурного процесу до вимог часу.

3.1.2. Створення умов для розвитку соціальної та ринкової інфраструктури у сфері культури, сприятливого середовища для творчої самореалізації особистості. Створення конкурентоспроможного культурного продукту на ринку послуг.

  3.1.3. Збереження та популяризація культурної спадщини.

  3.2. Основними  завданнями Департаменту є:

  3.2.1. Реалізація державної політики  у сфері культури, охорони і збереження культурної спадщини з урахуванням особливостей соціокультурного середовища міста.

3.2.2. Керівництво діяльністю закладів культури, підпорядкованих Департаменту, їх модернізація. Впровадження нових моделей функціонування культурних інституцій відповідно до потреб громади. Підвищення якості культурних послуг.

3.2.3. Координація діяльності підприємств, установ, організацій різних форм  власності, що належать до сфери діяльності Департаменту та інших суб’єктів культурного процесу.

3.2.4. Створення умов для розвитку недержавного сектору у сфері діяльності Департаменту.

3.2.5. Створення умов для реалізації прав громадян на свободу творчості, вільний розвиток культурно-мистецьких процесів, на гарантію  якості та доступності всіх видів послуг, що належать до сфери діяльності Департаменту. Залучення громадськості до культурного процесу та прийняття управлінських рішень.

3.2.6. Аналіз стану культури, охорони і збереження культурної спадщини в місті, розробка проектів цільових програм та прогнозів розвитку галузі.

3.2.7. Організація кадрового забезпечення закладів культури.  Формування системи ефективного культурного менеджменту. Надання консультативної та організаційної допомоги суб’єктам культурного процесу.

3.2.8. Захист відповідно до чинного законодавства прав і законних інтересів творчих працівників та підпорядкованих Департаменту закладів.

3.2.9. Створення умов для задоволення національно-культурних і мовних потреб представників національно-етнічних меншин, які проживають в місті. Налагодження активного міжкультурного діалогу, реалізація заходів з питань інтеркультурної політики.

3.2.10. Розвиток міжнародного культурного співробітництва, налагодження творчих контактів, партнерських зв’язків між культурними інституціями та митцями, залучення донорських коштів.

3.2.11. Промоція місцевої культури.

3.3. Департамент, при виконанні покладених на нього функцій, взаємодіє з Міністерством культури України, управлінням культури Волинської обласної державної адміністрації, виконавчими органами Луцької міської ради, державними, громадськими, міжнародними та іншими установами, організаціями та об’єднаннями громадян.

 

ІV.  ПОВНОВАЖЕННЯ ДЕПАРТАМЕНТУ

 

  4.1. У межах своєї компетенції, Департамент:

4.1.1. Розробляє та подає на розгляд міській раді проекти програм щодо розвитку культури, мистецтв, збереження культурної спадщини Луцька.

4.1.2. Забезпечує реалізацію галузевих програм, програм соціально-економічного та культурного розвитку міста та інших, в межах компетенції Департаменту.

4.1.3. Створює умови для розвитку культури, сприяє відродженню осередків традиційної народної творчості, національно-культурних традицій мешканців Луцька, художніх промислів і ремесел.

4.1.4. Забезпечує належну взаємодію міської влади з професійними, художніми, аматорськими колективами, діячами культури, мистецтв, культурними осередками.

4.1.5.  Готує пропозиції до проектів бюджету міста у сфері культури  та охорони культурної спадщини міста.

4.1.6.  Створює сприятливе середовище для розвитку культурних індустрій, сприяє продукуванню креативних ідей задля актуалізації культурного процесу. Здійснює підтримку творчих ініціатив суб’єктів культурного процесу.

4.1.7.  Створює дорадчі органи з числа фахівців галузі та представників громадськості. Проводить моніторинг громадської думки.

4.1.8.  Здійснює загальне керівництво закладами культури, що підпорядковані Департаменту:

-комунальний заклад «Палац культури міста Луцька»,

-комунальний заклад «Луцька музична школа №1 імені Фридерика Шопена»,

-комунальний заклад «Луцька музична школа №2», 

-комунальний заклад «Луцька музична школа №3»,

-комунальний  заклад «Луцька художня школа»,

-комунальний заклад «Луцька міська централізована бібліотечна система».

Забезпечує координацію діяльності інших суб’єктів культурного процесу міста.

Є відповідальним органом управління комунального підприємства «Луцький зоопарк» в частині виконання Закону України «Про державну допомогу суб’єктам господарювання».

4.1.9. Організовує та проводить навчання (семінари, тренінги, круглі столи, конференції) для працівників галузі та су’єктів культурного процесу.    

          4.1.10. Забезпечує дотримання законодавства України у сфері культури та охорони культурної спадщини.

          4.1.11. Організовує та координує роботу щодо виявлення, паспортизації, інвентаризації пам’яток культурної спадщини, встановлення режиму і порядку використання пам’яток, визначення меж території історико-культурного значення міста.

4.1.12. Укладає угоди на проведення дослідних, науково-проектних, реставраційних та пошукових робіт на території історичної частини міста Луцька.

4.1.13. Контролює стан використання об’єктів історико-культурного значення.

4.1.14. Ініціює звернення до державних органів вищого рівня  щодо забезпечення належного стану об’єктів історико-культурного значення на території міста.

4.1.15. Налагоджує міжнародну співпрацю у галузі культури. Бере участь у міжнародних грантових програмах. Укладає угоди про співпрацю.

4.1.16. Забезпечує реалізацію громадянами права на звернення в органи місцевого самоврядування. 

4.1.17. Інформує громадськість про свою діяльність, сприяє безперешкодній реалізації конституційного права громадян на інформацію.  

4.1.18. Забезпечує реалізацію на території міста Конституції та законів України, Указів Президента України, нормативних документів Кабінету Міністрів України, інших актів чинного законодавства України в межах компетенції Департаменту.

4.1.19. Здійснює інші повноваження, покладені на Департамент, відповідно до чинного законодавства України.

4.1.20. Для висвітлення своєї діяльності взаємодіє із засобами масової інформації.

4.1.21. Проводить розробку та експертизу нормативно-правових актів (рішень міської ради, виконавчого комітету, розпоряджень міського голови).

 

 

 

 

V.  СТРУКТУРА ДЕПАРТАМЕНТУ

 

   5.1. До складу Департаменту входять структурні підрозділи. Положення про Департамент затверджується міською радою. Положення про структурні підрозділи Департаменту затверджує міський голова.

   5.2. При Департаменті діє централізована бухгалтерія. Положення, штатний розпис та посадові інструкції працівників централізованої бухгалтерії затверджуються директором Департаменту в установленому порядку.

 

VІ.  КЕРІВНИЦТВО ДЕПАРТАМЕНТОМ

 

   6.1. Департамент очолює директор, який призначається на посаду і звільняється з посади міським головою.

   6.2.  Директор Департаменту:

        - здійснює керівництво діяльністю Департаментом та підвідомчих закладів культури відповідно до посадової інструкції та чинного законодавства України;

- несе персональну відповідальність за невиконання або неналежне виконання покладених на відділ завдань, реалізацію його повноважень, дотримання трудової дисципліни;

      - забезпечує підготовку проектів рішень та внесення їх на розгляд сесії міської ради і виконавчого комітету, доведення до виконавців нормативних та розпорядчих документів з  питань, що належать до його компетенції;

- планує роботу Департаменту, подає пропозиції до перспективних та поточних планів роботи міського голови;

- розглядає у встановленому порядку листи, заяви, скарги та звернення громадян, веде особистий прийом громадян та забезпечує виконання їх законних вимог та обґрунтованих прохань;

        - видає в межах своєї компетенції накази, контролює їх виконання;

        - подає на затвердження міського голови штатний розпис та кошторис витрат на утримання Департаменту;

         - затверджує в установленому порядку штатні розписи підвідомчих закладів культури;

         - є розпорядником бюджетних та інших коштів, що у встановленому порядку передані Департаменту;

         - розробляє Положення про Департамент, посадові інструкції працівників Департаменту, подає їх на затвердження в установленому порядку;

         - забезпечує виконання працівниками Департаменту вимог чинного законодавства України з питань служби в органах місцевого самоврядування та боротьби з корупцією, правил внутрішнього трудового розпорядку, організовує та координує роботу з документами, контролює стан трудової та виконавчої дисципліни;

         - представляє без доручення Департамент у взаємовідносинах з фізичними і юридичними особами;

         - укладає в межах своєї компетенції договори, контракти, угоди для забезпечення діяльності Департаменту, видає довіреності;

- вносить пропозиції щодо фінансування установ галузі, бере безпосередню  участь у формуванні бюджету міста;

- забезпечує у встановленому порядку призначення та звільнення керівників підвідомчих закладів культури;

        - відкриває і закриває рахунки в установах банків, має право першого підпису на банківських документах;

         - звітується про проведену роботу Департаменту в порядку, визначеному законодавством України;

         - діє в межах повноважень, визначених посадовою інструкцією, що затверджується міським головою.

6.3. У підпорядкуванні директора  перебувають працівники Департаменту та керівники підвідомчих закладів.

6.4. Працівники Департаменту діють в межах повноважень, визначених посадовими інструкціями, які затверджуються міським головою.

6.5. Керівники підвідомчих закладів:

- організовують  виконання доручень начальника Департаменту;

- здійснюють інші повноваження, визначені цим Положенням, Статутами закладів та посадовими інструкціями, що затверджуються директором Департаменту.

      

VІI. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ДЕПАРТАМЕНТУ

 

7.1. Працівники Департаменту несуть відповідальність за неналежне виконання покладених на Департамент даним Положенням повноважень у порядку, передбаченому чинним законодавством України. Повноваження Департаменту  розподіляються між директором і працівниками Департаменту та закріплюються  у посадових інструкціях.

7.2. За порушення трудової та виконавчої дисципліни працівники Департаменту притягуються до відповідальності згідно з чинним законодавством України.

 

VІIІ. ЗАКЛЮЧНІ  ПОЛОЖЕННЯ

 

8.1. Припинення діяльності Департаменту здійснюється  у  порядку, визначеному чинним законодавством України.

  8.2. У разі припинення діяльності Департаменту (у результаті ліквідації, злиття, поділу, приєднання або перетворення) активи передаються неприбутковим установам (закладам) відповідного виду або зараховуються до доходу бюджету.

8.3. Зміни та доповнення до цього Положення вносяться у порядку, встановленому для його затвердження.

 

 

Секретар міської ради                                                                 Григорій Пустовіт