1. Головна
  2. Документи
  3. Рішення міської ради
Чинний зі змінами
Рішення міської ради від 05.06.2018 №42/92 м. Луцьк

Про затвердження реєстру адміністративних послуг

Керуючись законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про адміністративні послуги», «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення умов ведення бізнесу (дерегуляція)», «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг», постановою Кабінету Міністрів України               від 30.01.2013 № 57 «Про затвердження Порядку ведення Реєстру адміністративних послуг», розпорядженням Кабінету Міністрів України      від 16.05.2014 № 523 «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг» з внесеними змінами розпорядженням Кабінету Міністрів України від 11.10.2017 № 782, на підставі Положення про департамент «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Луцької міської ради та Регламенту роботи Центру надання адміністративних послуг у місті Луцьку, з метою забезпечення ефективного надання адміністративних послуг суб’єктам звернень  міська рада


В И Р І Ш И Л А :

 

1. Затвердити реєстр адміністративних послуг виконавчих органів Луцької міської ради, що надаються через департамент «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Луцької міської ради, згідно  з додатком 1.
2. Затвердити реєстр адміністративних послуг структурних підрозділів Волинської обласної державної адміністрації, що надаються через департамент «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Луцької міської ради, згідно з додатком 2.
3. Затвердити реєстр адміністративних послуг територіальних органів центральних органів виконавчої влади, що надаються через департамент «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Луцької міської ради, згідно з додатком 3.   
4. Затвердити реєстр адміністративних послуг комунальних підприємств та ряду установ, організацій, фондів, що надаються через департамент «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Луцької міської ради, згідно з додатком 4
5. Зміни і доповнення в затверджений реєстр адміністративних послуг, в подальшому, виносити на розгляд та затвердження виконавчого комітету Луцької міської ради.
6. Рішення Луцької міської ради від 07.09.2017 №30/10 «Про затвердження реєстру адміністративних послуг» вважати таким, що втратило чинність.
7. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію міської ради з питань дотримання прав людини, законності, боротьби зі злочинністю та корупцією, депутатської діяльності, етики та регламенту (Микола Федік) та заступника міського голови, керуючого справами виконкому Юрія Вербича.

Секретар міської ради                             Григорій Пустовіт