Про затвердження реєстру адміністративних послуг
Керуючись законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про адміністративні послуги», «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», «Про перелік документів дозвільного характеру», «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг», постановою Кабінету Міністрів України від 30.01.2013 № 57 «Про затвердження Порядку ведення Реєстру адміністративних послуг», розпорядженням Кабінету Міністрів України від 16.05.2014 № 523 «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг» з внесеними змінами розпорядженням Кабінету Міністрів України від 11.10.2017 № 782, наказом Міністерства юстиції України від 29.08.2018 № 2825/5 «Про затвердження Змін до деяких нормативно-правових актів у сфері державної реєстрації актів цивільного стану», Положенням про департамент «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Луцької міської ради, Регламентом роботи Центру надання адміністративних послуг у місті Луцьку та рішенням Луцької міської ради від 05.06.2018 № 42/92 «Про затвердження реєстру адміністративних послуг», з метою забезпечення ефективного надання адміністративних послуг суб’єктам звернень, виконавчий комітет міської ради
ВИРІШИВ:
1. Затвердити реєстр адміністративних послуг виконавчих органів Луцької міської ради, що надаються через департамент «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Луцької міської ради, згідно з додатком 1.
2. Затвердити реєстр адміністративних послуг структурних підрозділів Волинської обласної державної адміністрації, що надаються через департамент «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Луцької міської ради, згідно з додатком 2.
3. Затвердити реєстр адміністративних послуг територіальних органів центральних органів виконавчої влади, що надаються через департамент «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Луцької міської ради, згідно з додатком 3.
4. Затвердити реєстр адміністративних послуг комунальних підприємств та ряду установ, організацій, фондів, що надаються через департамент «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Луцької міської ради, згідно з додатком 4.
5. Департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» забезпечувати актуальність реєстру адміністративних послуг шляхом внесення змін до нього на засіданні виконавчого комітету міської ради за потребою, але не рідше одного разу на рік.
6. Визнати таким, що втратило чинність, рішення виконавчого комітету міської ради від 03.04.2019 № 217-1 «Про затвердження реєстру адміністративних послуг».
7. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови, керуючого справами виконкому Вербича Ю.Г.
Секретар міської ради Григорій ПУСТОВІТ
Заступник міського голови,
керуючий справами виконкому Юрій ВЕРБИЧ
Карп'як 777 870