1. Головна
  2. Документи
  3. Розпорядження міського голови з питань основної діяльності
Чинний
Розпорядження від 11.03.2014 №96 м. Луцьк

Про затвердження Положення про архіви виконавчих органів Луцької міської ради та призначення осіб, відповідальних за архіви виконавчих органів Луцької міської ради

Відповідно до ст.ст. 23, 31 Закону України “Про Національний архівний фонд та архівні установи”, Наказу Міністерства юстиції України від 10.02.2012 №232/5 “Про затвердження Типового положення про архівний підрозділ органу державної влади, органу місцевого самоврядування, державного і комунального підприємства, установи та організації”, з метою організації зберігання, обліку, практичного використання закінчених у діловодстві документальних матеріалів, у зв’язку зі зміною структури виконавчих органів міської ради та кадровими змінами:

1. Затвердити Положення про  архіви  виконавчих органів Луцької міської ради згідно з додатком.

2. Призначити відповідальними за архіви:

- відділу секретаріату міської ради – Шеремету О.В., головного спеціаліста;

-  управління земельних ресурсів – Кузьміну І.С., спеціаліста I категорії;

- управління транспорту та зв’язку – Бірюкова Є.А., головного спеціаліста відділу логістики перевезень;

- управління міжнародного співробітництва та проектної діяльності – Вінцюк А.О., провідного спеціаліста відділу міжнародних зв’язків;

- управління туризму та промоції міста – Теліпську К.В., начальника відділу розвитку туризму;

- управління з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення – Артемчука В.П., головного спеціаліста;

- управління містобудування та архітектури –Сич Т. М., головного спеціаліста;

- служби у справах дітей – Кравець В.В., інспектора, провідного спеціаліста відділу опіки та піклування;

- комітету по фізичній культурі і спорту – Волинця Ю.Й., заступника голови комітету;

- відділу з питань запобігання та виявлення корупції, зв’язків з правоохоронними органами Луцької міської ради − Крохмаля Р.В., начальника відділу;

- відділу у справах сім’ї та молоді – Макарову М.В., провідного спеціаліста;

- відділу муніципальної дружини – Сльозка С.В., заступника начальника відділу;

- відділу екології – Тарабанюк О.В., головного спеціаліста;  

- відділу охорони праці – Кузнєцова Л.М., головного спеціаліста;

- архівного відділу – Студзінську С.М., провідного спеціаліста;

- відділу інформаційної роботи – Мельник Ю.М., головного спеціаліста;

- відділу зв’язків з громадськістю – Радченка Н.Г., головного спеціаліста;

- юридичного відділу – Ліщук Ю.А., діловода відділу;

- організаційного відділу – Шундурук Ю.М., головного спеціаліста;

- відділу кадрової роботи і нагород – Костюк Л.В., головного спеціаліста;

- відділу обліку і звітності – Британ Н.М., бухгалтера, головного спеціаліста;

- загального відділу –  Кравчук І.Я., головного спеціаліста;  

- відділу ведення Державного реєстру виборців – Cахарчук О.В., провідного спеціаліста;

- відділу оборонно-мобілізаційної роботи і режимно-секретної роботи          – Максимук Н.О., головного спеціаліста;

- відділу фінансового контролю та аудиту  – Філіппову О.В., головного спеціаліста;

- відділу програмно-комп’ютерного забезпечення – Хмель Н.М., головного спеціаліста;

- господарсько-технічного відділу – Парфенюк М.І., завідувача бюро комп’ютерного набору та копіювальної техніки.

3. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника міського голови, керуючого справами виконкому Вербича Ю.Г.

 

 

Міський голова                                                                          Микола Романюк 

 

 

Дрейчан 724760

Додатки: