Про затвердження Положення про архіви виконавчих органів Луцької міської ради та призначення осіб, відповідальних за архіви виконавчих органів Луцької міської ради
Відповідно до ст. 23, 31 Закону України “Про Національний архівний фонд та архівні установи”, на підставі Типового положення про архівний підрозділ державного органу, органу місцевого самоврядування, державного і комунального підприємства, установи та організації затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 10.02.2012 № 232/5 та зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 10.02.2012 за № 202/20515 із змінами, внесеними згідно з наказами Міністерства юстиції від 07.03.2013 № 400/5, від 25.04.2014 № 692/5, від 19.01.2015 № 75/5 та від 03.02.2016 № 309/5, з метою організації тимчасового зберігання архівних документів, що нагромадилися за час діяльності виконавчих органів міської ради, використання відомостей, що містяться в цих документах, для службових, виробничих, наукових та інших цілей, у зв’язку зі зміною структури виконавчих органів міської ради та кадровими змінами:
1. Затвердити Положення про архіви виконавчих органів Луцької міської ради в новій редакції згідно з додатком.
2. Призначити відповідальними за архіви виконавчих органів міської ради:
- департаменту економічної політики – Остапчук В.В., головного спеціаліста;
- управління містобудування та архітектури – Сич Т.М., головного спеціаліста;
- управління земельних ресурсів – Кузьміну І.С., спеціаліста I категорії;
- управління міжнародного співробітництва та проектної діяльності – Кудрявцеву В.В., начальника управління;
- управління туризму та промоції міста – Теліпську К.В., начальника відділу розвитку туризму;
- управління з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення – Свірського А.П., заступника начальника управління;
- управління транспорту та зв’язку – Бірюкова Є.А., головного спеціаліста відділу логістики перевезень;
- служби у справах дітей – Кравець В.В., інспектора, провідного спеціаліста відділу опіки та піклування;
- відділу у справах сім’ї та молоді – Макарову М.В., провідного спеціаліста;
- відділу екології – Тарабанюк О.В., головного спеціаліста;
- відділу охорони праці – Кузнєцова Л.М., головного спеціаліста;
- архівного відділу – Студзінську С.М., провідного спеціаліста;
- відділу інформаційної роботи – Гарбарчук Д.К., головного спеціаліста;
- відділу зв’язків з громадськістю – Радченка Н.Г., головного спеціаліста;
- юридичного управління – Блажко Ю.А., діловода відділу правового забезпечення діяльності виконавчих органів та правової експертизи;
- організаційного відділу – Рудницьку Л.В., головного спеціаліста;
- відділу кадрової роботи і нагород – Костюк Л.В., головного спеціаліста;
- загального відділу – Стому І.Я., головного спеціаліста;
- відділу ведення Державного реєстру виборців – Cахарчук О.В., головного спеціаліста;
- відділу оборонно-мобілізаційної роботи і режимно-секретної роботи – Максимук Н.О., головного спеціаліста;
- відділу програмно-комп’ютерного забезпечення – Хмель Н.М., заступника начальника;
- господарсько-технічного відділу – Парфенюк М.І., завідувача бюро комп’ютерного набору та копіювальної техніки;
- відділу обліку і звітності – Прокопчук А.І., бухгалтера, головного спеціаліста;
- відділу секретаріату міської ради – Шеремету О.В., заступника начальника;
- відділу державного архітектурно-будівельного контролю – Козак О.В., головного спеціаліста;
- відділу державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень – Балецьку О.В., головного спеціаліста, державного реєстратора;
- відділу ведення Реєстру територіальної громади – Філіппову О.В., провідного спеціаліста.
3. Вважати таким, що втратило чинність розпорядження міського голови від 11.03.2014 № 96 «Про затвердження Положення про архіви виконавчих органів Луцької міської ради та призначення осіб, відповідальних за архіви виконавчих органів Луцької міської ради».
4. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника міського голови, керуючого справами виконкому Вербича Ю.Г.
Міський голова Микола Романюк
Дрейчан 724760