Про затвердження Положення про департамент «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» в новій редакції
Відповідно до ст. 54 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців» та деяких інших законодавчих актів України щодо децентралізації повноважень з державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» та з метою оптимізації структури департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Луцької міської ради, міська рада
В И Р І Ш И Л А:
1. Затвердити Положення про департамент «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Луцької міської ради у новій редакції (додається).
2. Вважати таким, що втратило чинність рішення міської ради від 28.11.2012 №34/24 «Про затвердження Положення про департамент «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку», від 31.07.2013 № 43/23 «Про внесення змін до Положення про департамент «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Луцької міської ради з усіма змінами та доповненнями.
3. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію міської ради з питань дотримання прав людини, законності, боротьби зі злочинністю, депутатської діяльності, етики та регламенту (М. Федік), заступника міського голови, керуючого справами виконкому Ю. Вербича.
Міський голова Микола Романюк
Додаток
до рішення міської ради
ПОЛОЖЕННЯ
про департамент «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку»
Луцької міської ради
І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Департамент «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Луцької міської ради (далі – Департамент ЦНАП) є виконавчим органом Луцької міської ради, яким надаються адміністративні послуги суб’єктам звернень через адміністратора, державного реєстратора, шляхом їх взаємодії з суб’єктами надання адміністративних послуг.
1.2. Департамент ЦНАП підконтрольний і підзвітний Луцькій міській раді, підпорядкований її виконавчому комітету, міському голові, заступнику міського голови, керуючому справами виконкому.
1.3. У своїй діяльності Департамент ЦНАП керується Конституцією України, законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про адміністративні послуги», «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців», «Про звернення громадян», «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення умов ведення бізнесу (дерегуляція)», постановами Кабінету Міністрів України, стандартом ІSО 9001, рішеннями Луцької міської ради і виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, даним Положенням та іншими нормативними актами.
1.4. Департамент ЦНАП утримується за рахунок коштів міського бюджету та коштів, що надходять на спеціальний фонд Департаменту ЦНАП. Штатний розпис Департаменту ЦНАП затверджує міський голова.
1.5. Положення про Департамент ЦНАП встановлює правові засади організації діяльності та компетенцію Департаменту ЦНАП, порядок взаємодії із суб’єктами звернень та суб’єктами надання адміністративних послуг.
Положення про Департамент ЦНАП затверджується міською радою, Положення про структурні підрозділи затверджуються міським головою.
1.6. На посади директора та працівників Департаменту ЦНАП призначаються особи, що мають вищу освіту, досвід, знання та вміння, необхідні для роботи в органах місцевого самоврядування. Усі працівники Департаменту ЦНАП приймаються і звільняються з посад міським головою в порядку передбаченому чинним законодавством України.
1.7. Організація надання адміністративних послуг у Департаменті ЦНАП здійснюється адміністратором, державним реєстратором.
1.8. Міська рада створює умови для нормальної роботи та підвищення кваліфікації працівників Департаменту ЦНАП, забезпечує їх окремими приміщеннями, телефонним зв'язком, сучасними засобами оргтехніки, транспортом для виконання службових обов'язків, законодавчими та іншими нормативними актами і довідковими матеріалами, іншими посібниками та літературою.
1.9. Департамент ЦНАП є юридичною особою.
1.10. Департамент ЦНАП має печатку із зображенням Державного гербу України та його власною назвою, штампи, рахунки в установах банків та інші атрибути, необхідні юридичній особі.
1.11. Майно Департаменту ЦНАП належить йому на правах оперативного управління та використовується у відповідності до чинного законодавства.
1.12. Повне найменування - Департамент «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Луцької міської ради. Скорочене найменування - Департамент ЦНАП.
1.13. Місце знаходження Департаменту ЦНАП: 43025, м. Луцьк, вул. Лесі Українки, 35.
ІІ. МЕТА І ЗАВДАННЯ ДЕПАРТАМЕНТУ ЦНАП
2.1. Діяльність Департаменту ЦНАП здійснюється за принципами:
2.1.1. прозорості, відкритості та послідовності дій при наданні адміністративних послуг;
2.1.2. орієнтації на суб’єкта звернення – забезпечення ефективної взаємодії із суб’єктом звернення;
2.1.3. інформованості – забезпечення суб’єктів звернення вичерпною інформацією щодо адміністративних послуг;
2.1.4. зворотного зв’язку – встановлення зворотного зв’язку із суб’єктом звернення;
2.1.5. організація єдності – взаємодія адміністраторів департаменту ЦНАП з суб’єктами надання адміністративних послуг.
2.2. Метою роботи Департаменту ЦНАП є надання якісних адміністративних послуг суб’єктам звернень.
2.3. Основними завданнями департаменту ЦНАП є:
2.3.1. створення доступних та зручних умов для надання суб’єктам звернень адміністративних послуг;
2.3.2. надання суб’єктам звернень консультацій та інформації про адміністративні послуги та порядок їх одержання, перелік документів для одержання адміністративних послуг;
2.3.3.прийом заяв і клопотань для подальшого юридичного оформлення суб’єктам звернень прав, свобод і законних інтересів за їх заявою; реєстрація звернень та направлення у встановленому порядку до суб’єкта надання адміністративних послуг;
2.3.4. здійснення державної реєстрації юридичних осіб, а також фізичних осіб – підприємців.
2.3.5. вдосконалення системи державної реєстрації, яка сприяє розвитку і веденню бізнесу на території міста.
2.3.6. забезпечення безоплатного одержання суб’єктами звернень бланків заяв та інших документів необхідних для надання адміністративних послуг;
2.3.7. спрощення процедур отримання адміністративних послуг та підвищення їх якості;
2.3.8. ліквідація посередницьких послуг при наданні адміністративних послуг;
2.3.9. електронний документообіг для якісного надання послуг суб’єктам звернень;
2.3.10. видача результату адміністративної послуги: витягів та виписок з реєстрів, свідоцтв, довідок, копій, дублікатів документів та інші передбачені законом дії, у результаті яких суб’єкту звернення, а також об’єкту, що перебуває в його власності, володінні чи користуванні, надається або підтверджується певний юридичний статус та/або факт;
2.3.11. організація співпраці із місцевими та регіональними органами державної виконавчої влади;
2.3.12. чіткий контроль за термінами надання адміністративних послуг;
2.3.13. організація та ведення діловодства за зверненнями суб’єктів звернень у міській раді;
2.3.14.Департамент ЦНАП при виконанні покладених на нього завдань взаємодіє з суб’єктами надання звернень, підприємствами, установами, організаціями міста та об’єднаннями громадян.
ІІІ. ОКРЕМІ ПИТАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ДЕПУТАТІВ РАДИ,
ПОСТІЙНИХ ТА ТИМЧАСОВИХ КОМІСІЙ
3.1. Директор та працівники Департаменту ЦНАП зобов’язані дотримуватись положень законодавства щодо забезпечення діяльності депутатів та діяльності постійних і тимчасових контрольних комісій міської ради, а також вимог Регламенту Луцької міської ради та Положення про постійні комісії міської ради.
3.2. Депутат має право звернутись із запитом до Департаменту ЦНАП з питань, віднесених до відання ради. Департамент зобов’язаний дати письмову відповідь на запит у строки і в порядку, встановлені радою відповідно до закону.
3.3. Депутат має право висловити або передати у письмовій формі головуючому на сесії пропозиції і зауваження з питань, що входять до відання Департаменту ЦНАП , а також з питань діяльності Департаменту ЦНАП. Такі пропозиції і зауваження надсилаються на розгляд Департаменту ЦНАП, який зобов’язаний розглянути ці пропозиції і зауваження у строки, встановлені радою, і про вжиті заходи повідомити депутатові та раді. Депутату повинно бути забезпечено його право брати участь в роботі під час розгляду Департамент ЦНАП його пропозицій і зауважень. Департамент ЦНАП забезпечує виконання пропозицій і зауважень депутата, схвалених радою, інформує депутата про реалізацію пропозицій та зауважень.
3.4. Депутат має право на депутатське звернення (запитання) та на невідкладний прийом. Депутат має право вимагати усунення порушень законності і встановлення правового порядку.
3.5. Депутат має право офіційно представляти виборців в Департаменті ЦНАП та може брати участь в роботі Департаменту ЦНАП з правом дорадчого голосу.
3.6. Депутат має право знайомитися з будь-якими офіційними документами, які зберігаються в Департаменті ЦНАП та робити виписки, копіювання цих документів (крім документів, поширення яких обмежено згідно із законом).
3.7. Постійні комісії мають право вивчати діяльність Департаменту ЦНАП , а також підзвітних і підконтрольних раді та виконавчому комітету підприємств, установ та організацій, їх філіалів і відділень незалежно від форм власності та їх посадових осіб. Постійна комісія може подати за результатами перевірки рекомендації на розгляд директора Департаменту ЦНАП, а в необхідних випадках - на розгляд ради або виконавчого комітету ради.
3.8. Постійні комісії у питаннях, які належать до їх відання, та в порядку, визначеному законом, мають право отримувати від Департаменту ЦНАП необхідні матеріали та документи. Постійні комісії мають право запросити на засідання комісії директора або заступника директора Департаменту ЦНАП , заступника міського голови. Постійна комісія повідомляє запрошених осіб про час, місце проведення засідання та питання, що вносяться на обговорення.
3.9. Для вивчення питань, розробки проектів рішень постійні комісії мають право створювати підготовчі комісії і робочі групи з залученням спеціалістів Департаменту ЦНАП .
3.10. Рекомендаціїх і висновки постійних комісій, адресовані Департаменту ЦНАП або його службовим особам, підлягають обов’язковому розгляду. Про результати розгляду і вжиті заходи службові особи Департаменту ЦНАП повинні повідомити комісіям у встановлений ними строк.
3.11.Тимчасові контрольні комісії ради є органами ради, які обираються з числа її депутатів для здійснення контролю з конкретно визначених радою питань, що належать до повноважень місцевого самоврядування. Працівники Департаменту ЦНАП, яких було залучено для участі в роботі тимчасової контрольної комісії не повинні розголошувати інформацію, яка стала їм відома у зв’язку з її роботою.
ІV. ПОВНОВАЖЕННЯ ДЕПАРТАМЕНТУ ЦНАП
4.1. У межах своєї компетенції, Департамент ЦНАП:
4.1.1 надає суб'єкту звернення вичерпну інформацію та консультацію щодо порядку надання адміністративних послуг;
4.1.2. приймає від суб'єкта звернення заяви та необхідні документи для надання адміністративної послуги, здійснює їх реєстрацію та подання документів (їх копій) відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг;.
4.1.3. видає суб’єктам звернень результат надання адміністративних послуг (адміністративний акт, рішення про зупинення розгляду заяви, рішення про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення), оформлені суб’єктами надання адміністративних послуг;
4.1.4. забезпечує взаємодію із суб’єктами надання адміністративних послуг з метою надання адміністративних послуг у визначені строки;
4.1.5. погоджує документи (рішення) в інших органах місцевого самоврядування та державної влади, отримує в них інформацію та висновки з метою надання адміністративної послуги без залучення суб’єкта звернення;
4.1.6. забезпечує державну реєстрацію всіх юридичних осіб незалежно від організаційно-правової форми, форми власності та підпорядкування, а також фізичних осіб-підприємців;
4.1.7. здійснює формування та ведення Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців, та громадських формувань.
4.1.8. здійснює облік виданих адміністративних актів;
4.1.9. інформує керівництво міської ради про порушення вимог законодавства з питань надання адміністративних послуг;
4.1.10. готує пропозиції суб’єктам надання адміністративних послуг щодо вдосконалення процедур надання послуг;
4.1.11. забезпечує комп’ютерний облік звернень суб’єктів звернень, адресованих міському голові, першому заступнику міського голови, заступникам міського голови, заступнику міського голови, керуючому справами виконкому;
4.1.12. опрацьовує звернення суб’єктів звернень та надає їх для розгляду міському голові, першому заступнику міського голови, заступникам міського голови, заступнику міського голови, керуючому справами виконкому, відповідно до розподілу обов’язків;
4.1.13. за дорученням міського голови, його заступників направляє звернення на розгляд виконавчих органів, органів прокуратури, суду, підприємств, організацій та установ міста, відповідно до їх компетенції, про що інформує заявників;
4.1.14. організовує особистий прийом громадян міським головою, першим заступником міського голови, заступниками міського голови, заступником міського голови, керуючим справами виконкому, запрошує керівників виконавчих органів до розгляду заяв, що подаються на особистому прийомі;
4.1.15. отримує у встановленому порядку від виконавчих органів матеріали, інформацію, необхідні для виконання завдань, покладених на Департамент ЦНАП;
4.1.16. контролює своєчасне виконання працівниками виконавчих органів міської ради, підприємств, установ та організацій комунальної власності міста надісланих їм на розгляд звернень громадян, доручень міського голови та його заступників, відповідно до вимог чинного законодавства України;
4.1.17. інформує суб’єктів звернення про результати розгляду їх заяв та прийняті рішення;
4.1.18. щоквартально аналізує стан роботи зі зверненнями суб’єктів звернень, готує за їх результатами аналітичні довідки, матеріали міському голові та його заступникам про кількість та характер звернень, що надійшли до Департаменту ЦНАП;
4.1.19. забезпечує роботу групи оперативного реагування «15-80», подає інформацію міському голові з питань, що піднімалися у телефонних зверненнях громадян, готує відповідні доручення керівникам виконавчих органів міської ради, комунальних підприємств щодо оперативного вирішення порушених питань;
4.1.20. вимагає від суб’єктів надання адміністративних послуг та інших організацій міста письмових пояснень про кожен випадок несвоєчасного і неякісного надання послуг для доповіді керівництву міської ради;
4.1.21. готує проекти рішень і розпоряджень про стан роботи зі зверненнями громадян, інших документів пов’язаних з Департаментом ЦНАП здійснює контроль за їх виконанням;
4.1.22. забезпечує представництво у засіданнях виконавчого комітету, апаратних нарадах, семінарах та інших заходах, що проводяться виконавчим комітетом Луцької міської ради;
4.1.23. організовує проведення нарад, семінарів, навчань, інших заходів з питань, що відносяться до компетенції Департаменту ЦНАП;
4.1.24. забезпечує контроль за правильністю формування, оформлення і зберігання справ у Департаменті ЦНАП та готує справи для передачі до архівного відділу;
4.1.25. вивчає досвід роботи у сфері надання адміністративних послуг інших міст України;
4.1.26. організовує виїзні прийоми громадян керівництвом міської ради на підприємствах та установах;
4.1.27. вносить пропозиції міському голові, першому заступнику міського голови, заступникам міського голови, заступнику міського голови, керуючому справами виконкому щодо вдосконалення роботи Департаменту ЦНАП;
4.1.28. в межах своєї компетенції проводить розробку та експертизу нормативно-правих актів (рішень міської ради, виконавчого комітету, розпоряджень міського голови).
4.2. Має право:
- отримувати від суб’єктів надання послуг інформацію, пов’язану з наданням адміністративних послуг, крім інформації, що становить державну таємницю;
- відмовляти у прийнятті документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, у разі подання суб’єктом звернення документів не в повному обсязі з наданням обґрунтованої відповіді (у разі отримання документів поштою – шляхом письмового повідомлення суб’єкта звернення);
- у разі письмового наполягання суб'єкта звернення, здійснювати прийом неповного пакету документів;
- інформувати керівників суб’єктів надання адміністративних послуг про порушення термінів розгляду заяв та інших документів щодо надання адміністративної послуги, вимагати вжиття заходів до усунення виявлених порушень.
V. СТРУКТУРА ДЕПАРТАМЕНТУ ЦНАП
5.1. До складу Департаменту ЦНАП входять відділи.
5.2. Кількість робочих місць, задіяних в обслуговуванні суб’єктів звернень, порядок почерговості їх обслуговування та реєстрації їх звернень встановлюється Регламентом Департаменту ЦНАП.
5.3. Кількість адміністраторів, задіяних у роботі з суб’єктами звернень, визначається внутрішньою структурою департамент міської ради.
VI. ОРГАНІЗАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДЕПАРТАМЕНТУ ЦНАП
6.1. Організаційне забезпечення Департаменту ЦНАП здійснює його керівник – директор Департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку».
6.2. Директор Департаменту ЦНАП:
6.2.1. здійснює загальне керівництво роботою Департаменту ЦНАП, забезпечує організацію та взаємодію адміністраторів Департаменту ЦНАП з суб’єктами звернень та суб’єктами надання адміністративних послуг;
6.2.2. здійснює моніторинг діяльності Департаменту ЦНАП; проводить аналіз кількості звернень від суб’єктів звернень, вхідних та вихідних документів, у тому числі реєстраційного та дозвільного характеру;
6.2.3. забезпечує контроль за дотриманням процесів та процедур адміністративних послуг, термінів прийняття рішень по кожній конкретній адміністративній послузі;
6.2.4. забезпечує співпрацю Департаменту ЦНАП із уповноваженими органами з питань дозвільної системи та державної реєстрації;
6.2.5. розглядає скарги на дії чи бездіяльність адміністраторів Департаменту ЦНАП;
6.2.6. вносить пропозиції керівникам виконавчих органів міської ради щодо удосконалення та спрощення процедур і процесів надання адміністративних послуг;
6.2.7. вносить пропозиції керівництву міської ради з питань підбору кадрів, заохочення та притягнення до дисциплінарної відповідальності адміністраторів Департаменту ЦНАП, проведення навчань із працівниками;
6.2.8. вносить пропозиції міському голові щодо структури Департаменту ЦНАП, технічного оснащення, матеріально-технічного обслуговування діяльності Департаменту ЦНАП;
6.2.9. забезпечує виконання інших завдань та доручень керівництва міської ради з питань забезпечення організації надання адміністративних послуг Департаментом ЦНАП та функціонування Департаменту ЦНАП;
6.2.10. через засоби масової інформації забезпечує оприлюднення та вільний доступ до необхідних суб'єктам звернень відомостей щодо юридичного оформлення умов реалізації їх прав, свобод і законних інтересів за їх заявою (отримання матеріальної допомоги, роз’яснень, довідок, рішень, започаткування та провадження господарської діяльності, зокрема про порядок надання документів дозвільного характеру, перелік документів, необхідних для одержання адміністративних послуг, бланки формулярів, терміни видачі документів дозвільного характеру, підстави для призупинення дії або анулювання документів дозвільного характеру, розміру плати за їх видачу (у разі встановлення) тощо;
6.2.11. виконання інших завдань, передбачених чинним законодавством, завдань та доручень керівництва міської ради з питань забезпечення організації надання якісних адміністративних послуг через Департамент ЦНАП.
6.3. На час відсутності директора Департаменту ЦНАП виконання його обов’язків покладається на одного із заступників.
6.4. Директору Департаменту ЦНАП підпорядковуються його заступники, керівники структурних підрозділів.
6.5. Керівники структурних підрозділів, адміністратори Департаменту ЦНАП діють в межах повноважень, визначених посадовими інструкціями, що затверджуються міським головою.
6.6. Організація роботи Департаменту ЦНАП здійснюється відповідно до Регламенту Департаменту ЦНАП, що затверджується рішенням виконавчого комітету міської ради.
6.7. Діловодство Департаменту ЦНАП ведеться згідно з номенклатурою справ та вимогами чинного законодавства.
VІI. НАДАННЯ СУПУТНІХ ПОСЛУГ В ДЕПАРТАМЕНТІ ЦНАП
7.1. У приміщені Департаменту ЦНАП можуть надаватися супутні послуги (виготовлення копій документів, ламінування, фотографування, продаж канцелярських товарів, надання банківських послуг тощо).
7.2. Супутні послуги надаються суб’єктами господарювання, добір яких здійснюється суб’єктом надання адміністративних послуг, на конкурсній основі за критеріями забезпечення мінімізації матеріальних витрат та витрат часу суб’єкта звернення.
VIІI. МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ДЕПАРТАМЕНТУ ЦНАП
8.1. Фінансування діяльності Департаменту ЦНАП здійснюється за рахунок коштів державного, міського бюджету та інших джерел, не заборонених чинним законодавством України.
8.2. Матеріально-технічне забезпечення діяльності Департаменту ЦНАП здійснюється виконавчим комітетом міської ради через директора Департаменту ЦНАП.
ІX. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ПОСАДОВИХ ОСІБ
ДЕПАРТАМЕНТУ ЦНАП
9.1. Суб’єкти надання адміністративної послуги, адміністратори Департаменту ЦНАП за порушення вимог законодавства щодо порядку надання адміністративних послуг та розголошення інформації про особу, яка стала їм відома в процесі виконання їх повноважень, несуть відповідальність у порядку, визначеному діючим законодавством України.
9.2. Дії або бездіяльність посадових осіб можуть бути оскаржені до керівництва відповідного суб’єкту надання адміністративної послуги, міського голови, до судових та правоохоронних органів у порядку, встановленому діючим законодавством України.
9.3. Шкода, заподіяна посадовими особами суб’єктам звернень під час виконання їх обов'язків, підлягає відшкодуванню у порядку, встановленому діючим законодавством України.
X. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ
10.1. Припинення діяльності Департаменту ЦНАП здійснюється в порядку, визначеному чинним законодавством України.
10.2. Зміни і доповнення до цього Положення вносяться в порядку, встановленому для його прийняття.
Секретар міської ради Юлія Вусенко