Про затвердження Положення про управління міжнародного співробітництва та проектної діяльності
Відповідно до ст. 26, п. 4 ст. 54 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», на підставі рішення міської ради від 18.12.2012 № 35/19«Про внесення змін до рішення міської ради від 30.12.2010 № 3/6 «Про затвердження структури виконавчих органів ради, загальної чисельності апарату ради та її виконавчих органів» зі змінами та доповненнями, у зв’язку із створенням управління туризму та промоції міста міська рада
В И Р І Ш И Л А:
1. Затвердити Положення про управління міжнародного співробітництва та проектної діяльності Луцької міської ради (додається).
2. Вважати таким, що втрачає чинність рішення міської ради від 27.01.2011 № 5/23 «Про затвердження Положення про управління міжнародного співробітництва та туризму Луцької міської ради».
3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови Байцима В.Ф. та постійну комісію міської ради з питань міжнародного співробітництва, інформаційної політики, молоді, спорту та туризму (Данильчук П.П.).
Міський голова Микола Романюк
Додаток до рішення міської ради
від _________________№_______
ПОЛОЖЕННЯ
про Управління міжнародного співробітництва та проектної діяльності Луцької міської ради
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1.Управління міжнародного співробітництва та проектної діяльності (далі – Управління) є виконавчим органом Луцької міської ради.
1.2. Управління підзвітне і підконтрольне міській раді, підпорядковане її виконавчому комітету, міському голові та заступнику міського голови згідно розподілу обов’язків.
1.3. Управління утримується за рахунок коштів міського бюджету. Штатний розпис Управління затверджує міський голова.
1.4. У своїй діяльності Управління керується Конституцією і законами України, постановами Верховної Ради України, декретами, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, актами Президента України, стратегічними документами щодо співробітництва між Україною та зарубіжними країнами, стандартом ISO 9001, рішеннями міської ради і виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, даним Положенням і іншими нормативними актами.
1.5. Положення про Управління затверджується міською радою.
1.6. На посади начальника та спеціалістів Управління призначаються особи, що мають вищу освіту і необхідний стаж роботи в органах місцевого самоврядування або у державній службі за фахом. Усі працівники Управління приймаються і звільняються з посад міським головою в порядку, передбаченому чинним законодавством України.
1.7. Міська рада створює умови для нормальної роботи та підвищення кваліфікації працівників Управління, забезпечує їх окремими приміщеннями, телефонним зв'язком, сучасними засобами оргтехніки, транспортом для виконання службових обов'язків, законодавчими та іншими нормативними актами і довідковими матеріалами, іншими посібниками та літературою.
1.8. Управління використовує в роботі бланки, штампи та печатку зі своїм найменуванням.
2. МЕТА І ЗАВДАННЯ УПРАВЛІННЯ
2.1. Метою Управління є реалізація зовнішньої політики та міжнародного співробітництва територіальної громади міста відповідно до зовнішньополітичної стратегії держави Україна, здійснення діяльності пов’язаної з залученням додаткових позабюджетних ресурсів на вирішення місцевих проблем у межах повноважень і способом, передбаченими Конституцією і законами України.
2.2. Основними завданням Управління є реалізація політики у сфері співробітництва міста із іноземними містами-партнерами, міжнародними організаціями, іноземними суб’єктами господарювання та гуманітарного співробітництва.
2.3. Управління при виконанні покладених на нього функцій взаємодіє з органами виконавчої влади, з депутатами, постійними комісіями, тимчасовими контрольними комісіями та іншими виконавчими органами міської ради, підприємствами, установами, організаціями, об’єднаннями громадян.
2.4. Координація міжнародної діяльності департаментів, управлінь, відділів, служб та інших виконавчих органів міської ради, суб'єктів комунальної власності, надання їм методичної та організаційної допомоги у здійсненні міждержавних зв'язків, а також по розробці, написанню та втіленню грантових програм, проектів для участі в конкурсах, що проводяться українськими та іноземними організаціями і установами з метою виділення коштів на місцеві ініціативи; галузевих норм і стандартів.
3. ОКРЕMІ ПИТАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ДЕПУТАТІВ РАДИ, ПОСТІЙНИХ ТА ТИМЧАСОВИХ КОМІСІЙ
3.1. Начальник та працівники Управління зобов’язані дотримуватись положень законодавства щодо забезпечення діяльності депутатів та діяльності постійних і тимчасових контрольних комісії міської ради, а також вимог Регламенту Луцької міської ради та Положення про постійні комісії міської ради.
3.2. Депутат має право звернутися із запитом до Управління з питань, віднесених до відання ради. Управління зобов'язане дати усну чи письмову відповідь на запит у строки і в порядку, встановлені радою відповідно до закону.
3.3. Депутат має право висловити або передати у письмовій формі головуючому на сесії пропозиції і зауваження з питань, що входять до відання Управління, а також з питань діяльності Управління. Такі пропозиції і зауваження надсилаються на розгляд Управління, яке зобов'язане розглянути ці пропозиції і зауваження у строки, встановлені радою, і про вжиті заходи повідомити депутатові та раді. Депутату повинно бути забезпечено його право брати участь в роботі Управління під час розгляду Управлінням його пропозицій і зауважень. Управління забезпечує виконання пропозицій і зауважень депутата, схвалених радою, інформує депутата про реалізацію пропозицій і зауважень.
3.4. Депутат має право на депутатське звернення (запитання) та на невідкладний прийом. Депутат має право вимагати усунення порушень законності і встановлення правового порядку.
3.5. Депутат має право офіційно представляти виборців в Управлінні та може брати участь в роботі Управління з правом дорадчого голосу.
3.6. Депутат має право знайомитися з будь-якими офіційними документами, які зберігаються в Управлінні та робити виписки, копіювання цих документів (крім документів, поширення яких обмежено згідно із законом).
3.7. Постійні комісії мають право вивчати діяльність Управління, а також підзвітних і підконтрольних раді та виконавчому комітету підприємств, установ та організацій, їх філіалів і відділень незалежно від форм власності та їх посадових осіб. Постійна комісія може подати за результатами перевірки рекомендації на розгляд начальника Управління, а в необхідних випадках - на розгляд ради або виконавчого комітету ради.
3.8. Постійні комісії у питаннях, які належать до їх відання, та в порядку, визначеному законом, мають право отримувати від Управління необхідні матеріали і документи. Постійні комісії мають право запросити на засідання комісії начальника або заступника начальника Управління, заступника міського голови. Постійна комісія повідомляє запрошених осіб про час, місце проведення засідання та питання, що вносяться на обговорення.
3.9. Для вивчення питань, розробки проектів рішень постійні комісії мають право створювати підготовчі комісії і робочі групи з залученням спеціалістів Управління.
3.10. Рекомендації і висновки постійних комісій, адресовані Управлінню або його службовим особам, підлягають обов'язковому розгляду. Про результати розгляду і вжиті заходи службові особи Управління повинні повідомити комісіям у встановлений ними строк.
3.11. Тимчасові контрольні комісії ради є органами ради, які обираються з числа її депутатів для здійснення контролю з конкретно визначених радою питань, що належать до повноважень місцевого самоврядування. Працівники Відділу, яких було залучено для участі в роботі тимчасової контрольної комісії не повинні розголошувати інформацію, яка стала їм відома у зв'язку з її роботою.
4. ПОВНОВАЖЕННЯ УПРАВЛІННЯ
У межах своєї компетенції Управління:
4.1. Представляє, у межах наданих йому повноважень, інтереси міської ради, її виконавчих органів та міського голови у відносинах з відповідними адміністративно-територіальними утвореннями іноземних держав, а також з міжнародними організаціями та фондами.
4.2. Підтримує постійні контакти з міжнародними організаціями (урядовими та неурядовими), фондами, дипломатичними та консульськими установами з метою подальшого розвитку міжнародного співробітництва та участі у міжнародних програмах.
4.3. Ініціює встановлення та постійну підтримку партнерських зв'язків з містами за кордоном та сприяє розвитку інформаційного, економічного, культурного співробітництва, обміну делегаціями у галузі освіти, науки, спорту та ін.
4.4. Аналізує практику поточних міжнародних зв'язків міської ради та її виконавчих органів, розробляє плани розвитку міжнародних зв'язків, а також вносить їх, зі своїми рекомендаціями по удосконаленню, на розгляд міського голови.
4.5. Координує, в межах своїх повноважень, міжнародні (міжрегіональні) зв'язки, діяльність виконавчих органів міської ради у сфері зовнішніх зносин.
4.6. Сприяє реалізації стратегії територіальної громади міста Луцька та України з питань європейської інтеграції.
4.7. Здійснює, за дорученням ради та міського голови, роботу з підготовки проектів угод, договорів, меморандумів і протоколів про наміри з питань зовнішніх зносин міської ради.
4.8. Бере участь у розробленні програм перебування делегацій, груп та окремих представників іноземних держав у частині, що стосується міста Луцька, їх супроводу, організовує протокольні заходи під час проведення їх зустрічей із міським головою, посадовими особами місцевого самоврядування.
4.9. Забезпечує підготовку офіційних візитів міського голови та працівників виконавчих органів міської ради за кордон, вирішення організаційних питань, пов'язаних із візитами та узгодження програм перебування.
4.10. З питань, що стосуються міжнародного співробітництва міста, готує матеріали до засідань робочих груп експертів, делегацій міста, що відряджаються за кордон.
4.11. Надає методичну, інформаційну, організаційну допомогу департаментам, управлінням, відділам, комунальним підприємствам та координує роботу по підготовці та написанню програм, проектів, реалізація яких передбачається за рахунок додатково залучених коштів, зокрема, в рамках програм та ініціатив Європейського Союзу та інших програм міжнародної технічної допомоги; здійснює контроль по втіленню таких проектів.
4.12. Забезпечує реалізацію партнерських проектів та програм.
4.13. Забезпечує підготовку та проведення міжнародних семінарів, конференцій, тощо.
4.14. Сприяє видачі та оформленню необхідних документів особам, що виїжджають у службові відрядження за кордон по лінії міської ради та її виконавчих органів, для чого взаємодіє з Міністерством закордонних справ України, консульськими відділами посольств іноземних держав в Україні.
4.15. Сприяє поширенню передового міжнародного досвіду у сфері місцевого самоврядування.
4.16. Готує репрезентативні інформаційно-довідкові матеріали про місто Луцьк та його можливості, здійснює їх переклад і розповсюдження серед потенційних іноземних партнерів.
4.17. Забезпечує офіційне листування, підтримання на належному рівні інформаційних, ділових контактів між міською радою та її іноземними партнерами в Україні і за кордоном.
4.18. Здійснює переклад та аналізує інформацію, що надходить міському голові іноземними мовами.
4.19. Готує проекти рішень міської ради, виконавчого комітету, розпоряджень міського голови з питань міжнародних зв'язків та співфінансування проектів та програм.
4.20. В межах своєї компетенції проводить розробку та експертизу нормативно-правих актів (рішень міської ради, виконавчого комітету, розпоряджень міського голови).
4.21. Сприяє становленню співробітництва і здійснює координацію зв’язків із іноземними суб’єктами виконавчих органів міської ради, постійних комісій ради, навчальних закладів, підприємств, установ, громадських організацій.
4.22. Забезпечує виконання завдань щодо реалізації місцевої політики у сфері залучення позабюджетних коштів на вирішення проблем територіальної громади.
4.23. Забезпечує співпрацю з українськими та іноземними органами місцевої влади, організаціями, фондами та іншими недержавними організаціями з метою залучення позабюджетних коштів, призначених для реалізації муніципальних програм.
4.24. Виконує інші функції, що випливають з покладених на Управління завдань.
4.25. Управління має право:
- взаємодіяти в межах своїх повноважень з органами та установами іноземних держав, міжнародними організаціями, фондами;
- одержувати в установленому порядку від виконавчих органів міської ради, підприємств, установ та організацій інформацію, документи, інші матеріали, необхідні для виконання своїх функцій;
- інформувати міського голову у разі покладання на Управління виконання роботи, що не відноситься до його функцій, чи виходить за його межі, а також у випадках, коли відповідні виконавчі органи міської ради чи посадові особи не надають документи та інші матеріали, необхідні для вирішення покладених задач;
- залучати спеціалістів інших виконавчих органів міської ради, підприємств, установ, організацій, об'єднань громадян (за погодженням з їх керівництвом) для розгляду питань, що належать до його компетенції;
- вимагати від керівників офіційних делегацій, робочих груп та стажерів за міжнародними програмами своєчасного звітування про результати закордонних відряджень;
- брати участь у засіданнях виконавчого комітету, нарадах, комісіях, робочих групах, утворених виконавчим комітетом, міською радою і міським головою з питань міжнародного співробітництва;
- брати участь у проведенні тендерів і конкурсів з питань, що належать до сфери міжнародної діяльності.
5. СТРУКТУРА УПРАВЛІННЯ
5.1. До складу Управління входить відділ проектної діяльності та відділ міжнародних зв’язків.
5.2. Положення про Управління затверджується міською радою.
5.3. Положення про відділи затверджуються розпорядженням міського голови.
6. КЕРІВНИЦТВО УПРАВЛІННЯМ
6.1. Управління очолює начальник, який призначається на посаду і звільняється з посади міським головою.
6.2. Начальник Управління:
- здійснює керівництво Управлінням відповідно до посадової інструкції та чинного законодавства України;
- несе персональну відповідальність за невиконання або неналежне виконання покладених на Управління завдань, реалізацію його повноважень, дотримання трудової дисципліни;
- розробляє положення про Управління, посадові інструкції працівників Управління, подає їх на затвердження в установленому порядку;
- видає в межах своєї компетенції накази та контролює їх виконання;
- організовує виконання доручень працівниками Управління;
- звітується про проведену роботу Управлінням у в порядку визначеному законодавством України;
- діє в межах повноважень, визначених посадовою інструкцією, що затверджуються міським головою.
6.3. В підпорядкуванні начальника Управління перебувають працівники Управління, які діють в межах повноважень, визначених посадовими інструкціями, що затверджуються міським головою.
7. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ УПРАВЛІННЯ
7.1. Працівники Управління несуть відповідальність за належне виконання, покладених на Управління даним положенням, повноважень у порядку, передбаченому чинним законодавством України. Повноваження Управління розподіляються між працівниками Відділу начальником та закріплюються у посадових інструкціях.
7.2. За порушення трудової та виконавчої дисципліни працівники Відділу притягуються до відповідальності згідно з чинним законодавством України.
8. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ
8.1. Припинення діяльності Управління здійснюється у порядку, визначеному чинним законодавством України.
8.2. Зміни і доповнення до цього Положення вносяться в порядку, встановленому для його прийняття.
Секретар міської ради Григорій Пустовіт