Про затвердження Положення про відділ секретаріату міської ради
На підставі рішення міської ради від 30.12.2010 №3/6 «Про затвердження структури виконавчих органів ради, загальної чисельності апарату ради та її виконавчих органів», керуючись ст.26, 54 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити Положення про відділ секретаріату міської ради (додається).
2. Вважати таким, що втратило чинність рішення міської ради від 25.07.2007 №16/5 «Про Положення про відділ організаційної роботи апарату Луцької міської ради».
3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію міської ради з питань дотримання прав людини, законності, боротьби зі злочинністю, депутатської діяльності, етики та регламенту (Боруцький С.Ю.)
Міський голова Микола Романюк
Касьянова 777914
Додаток
до рішення міської ради
від 27.01.2011 № 5/43
ПОЛОЖЕННЯ
про відділ секретаріату міської ради
І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1. Відділ секретаріату міської ради (надалі - Відділ) є виконавчим органом міської ради.
2. Відділ підконтрольний і підзвітний Луцькій міській раді (далі міська рада), підпорядкований виконавчому комітету Луцької міської ради (далі - виконавчий комітет), міському голові та секретарю міської ради
3. Положення про Відділ затверджується міською радою.
4. Відділ утримується за рахунок коштів міського бюджету.
5. У своїй діяльності відділ секретаріату міської ради керується Конституцією України, Законами України, постановами Верховної Ради України, указами і розпорядженнями Президента України, декретами, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, стандартом ISO 9001, рішеннями міської ради і виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, іншими нормативними актами, даним Положенням.
6. На посади начальника Відділу та спеціалістів призначаються особи, які мають вищу освіту, необхідний стаж роботи в органах місцевого самоврядування або у державній службі та досвід практичної роботи з кадрами. Усі працівники Відділу призначаються на посаду та звільняються з посади міським головою, у порядку, визначеному чинним законодавством України
7. Міська рада створює умови для нормальної роботи та підвищення кваліфікації працівників Відділу, забезпечує їх приміщенням, телефонним зв’язком, сучасними засобами оргтехніки, транспортом для виконання службових обов'язків, обладнаними місцями схоронності документів, а також законодавчими та іншими нормативними актами і довідковими матеріалами, іншими посібниками та літературою.
ІІ. МЕТА І ЗАВДАННЯ ВІДДІЛУ
2.1. Основними завданнями Відділу є:
- реалізація повноважень міського голови, секретаря міської ради в межах чинного законодавства України;
- здійснення роботи щодо організаційно-технічного, методичного, інформаційного забезпечення діяльності депутатів міської ради, її постійних комісій та інших комісій, депутатських груп і фракцій, інших депутатських формувань;
- документальне оформлення роботи сесій та постійних комісій міської ради.
2.2. Відділ при виконанні покладених на нього функцій взаємодіє з органами виконавчої влади, з депутатами, постійними комісіями, тимчасовими контрольними комісіями та іншими органами, утвореними міською радою, підприємствами, установами, організаціями, об’єднаннями громадян.
ІІІ. ОКРЕMІ ПИТАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ДЕПУТАТІВ РАДИ, ПОСТІЙНИХ ТА ТИМЧАСОВИХ КОМІСІЙ
3.1. Начальник та працівники Відділу зобов’язані дотримуватись положень законодавства щодо забезпечення діяльності депутатів та діяльності постійних і тимчасових контрольних комісії міської ради, а також вимог Регламенту Луцької міської ради та Положення про постійні комісії міської ради.
3.2. Депутат має право звернутися із запитом до Відділу з питань, віднесених до відання ради. Відділ зобов'язаний дати усну чи письмову відповідь на запит у строки і в порядку, встановлені радою відповідно до закону.
3.3. Депутат має право висловити або передати у письмовій формі головуючому на сесії пропозиції і зауваження з питань, що входять до відання Відділу, а також з питань діяльності Відділу. Такі пропозиції і зауваження надсилаються на розгляд Відділу, який зобов'язаний розглянути ці пропозиції і зауваження у строки, встановлені радою, і про вжиті заходи повідомити депутатові та раді. Депутату повинно бути забезпечено його право брати участь в роботі Відділу під час розгляду Відділом його пропозицій і зауважень. Відділ забезпечує виконання пропозицій і зауважень депутата, схвалених радою, інформує депутата про реалізацію пропозицій і зауважень.
3.4. Депутат має право на депутатське звернення (запитання) та на невідкладний прийом. Депутат має право вимагати усунення порушень законності і встановлення правового порядку.
3.5. Депутат має право офіційно представляти виборців у Відділі та може брати участь в роботі Відділу з правом дорадчого голосу.
3.6. Депутат має право знайомитися з будь-якими офіційними документами, які зберігаються у Відділі та робити виписки, копіювання цих документів (крім документів, поширення яких обмежено згідно із законом).
3.7. Постійні комісії мають право вивчати діяльність Відділу, а також підзвітних і підконтрольних раді та виконавчому комітету підприємств, установ та організацій, їх філіалів і відділень незалежно від форм власності та їх посадових осіб. Постійна комісія може подати за результатами перевірки рекомендації на розгляд начальника Відділу, а в необхідних випадках - на розгляд ради або виконавчого комітету ради.
3.8. Постійні комісії у питаннях, які належать до їх відання, та в порядку, визначеному законом, мають право отримувати від Відділу необхідні матеріали і документи. Постійні комісії мають право запросити на засідання комісії начальника або заступника начальника Відділу, заступника міського голови. Постійна комісія повідомляє запрошених осіб про час, місце проведення засідання та питання, що вносяться на обговорення.
3.9. Для вивчення питань, розробки проектів рішень постійні комісії мають право створювати підготовчі комісії і робочі групи з залученням спеціалістів Відділу.
3.10. Рекомендації і висновки постійних комісій, адресовані Відділу або його службовим особам, підлягають обов'язковому розгляду. Про результати розгляду і вжиті заходи службові особи Відділу повинні повідомити комісіям у встановлений ними строк.
3.11. Тимчасові контрольні комісії ради є органами ради, які обираються з числа її депутатів для здійснення контролю з конкретно визначених радою питань, що належать до повноважень місцевого самоврядування. Працівники Відділу, яких було залучено для участі в роботі тимчасової контрольної комісії не повинні розголошувати інформацію, яка стала їм відома у зв'язку з її роботою.
ІV. ПОВНОВАЖЕННЯ ВІДДІЛУ
4.1. У межах своєї компетенції, Відділ:
4.1.1 Здійснює організаційне забезпечення діяльності міської ради.
4.1.2. Організовує роботу з доведення до населення інформації про результати діяльності міської ради, постійних та інших комісій міської ради.
4.1.3. Надає методичну допомогу депутатам міської ради у здійсненні ними своїх повноважень, забезпечення депутатів офіційними виданнями та інформаційними матеріалами міської ради.
4.1.4. Надає методичну допомогу виконавчим органам міської ради в організації роботи з підготовки проектів рішень міської ради, в роботі з депутатськими запитами та зверненнями.
4.1.5. Забезпечує підготовку і проведення сесій міської ради.
4.1.6. Забезпечує своєчасне доведення рішень міської ради та розпоряджень міського голови про скликання сесії міської ради до виконавчих органів міської ради, підприємств, установ, організацій, службових осіб та громадян.
4.1.7. Здійснює оформлення, облік та зберігання протягом встановленого строку рішень, протоколів сесій міської ради.
4.1.8. Узагальнює пропозиції і зауваження, внесені депутатами на сесіях міської ради.
4.1.9. Надає практичну допомогу постійним комісіям міської ради в організації їх діяльності.
4.1.10. Здійснює організаційне забезпечення підготовки і проведення засідань постійних комісій міської ради.
4.1.11. Забезпечує попереднє обговорення в постійних комісіях питань та проектів рішень, що вносяться на розгляд міської ради.
4.1.12. Координує спільну діяльність постійних комісій з виконавчими органами міської ради, іншими постійними комісіями, сприяє постійним комісіям у підготовці матеріалів для їх розгляду на засіданнях комісій з залученням до цього спеціалістів виконавчих органів міської ради.
4.1.13. Забезпечує своєчасне доведення висновків та рекомендацій постійних комісій до виконавців.
4.1.14. Узагальнює роботу постійних комісій і на основі проведеного аналізу, надає комісіям консультації щодо підвищення її ефективності.
4.1.15. Надає депутатам міської ради необхідну допомогу у здійсненні ними депутатських повноважень, сприяє проведенню зустрічей депутатів з виборцями, трудовими колективами підприємств та організацій міста, громадськими організаціями.
4.1.16. Здійснює контроль за виконанням депутатських запитів, пропозицій і зауважень, внесених депутатами на сесіях міської ради.
4.1.17. Бере участь у розробці і виданні довідників, інструкцій та посібників, необхідних для роботи міської ради та її виконавчих органів.
4.1.18. Організовує підготовку і забезпечення навчання депутатів.
4.1.19. Готує проект плану роботи міської ради, сприяє його реалізації.
4.1.20. Проводить статистичний облік змін у складі депутатського корпусу, постійних комісій, готує довідки та звіти з питань роботи міської ради та постійних комісій.
4.1.21. Здійснює підготовку ПТК «Віче» до проведення сесії, внесення в порядок денний сесії доповідачів, співдоповідачів, перевірку цілісності і несуперечності бази даних депутатів.
4.1.22. Забезпечує виконання основних функцій ПТК «Віче» під час проведення сесій міської ради.
4.1.23. Здійснює проведення реєстрації депутатів за допомогою відповідних функцій ПТК «Віче», внесення змін до порядку денного, фіксацію записів на виступ по поточних питаннях порядку денного, контроль списку виступаючих і регламент виступів; виконання фіксації початку і закінчення виступів доповідачів, співдоповідачів і виступаючих по кожному пункту порядку денного, фіксацію пропозицій депутатів до проектів рішень, що потребують подальшого голосування по них; проведення і фіксація результатів голосувань, відслідковування наявності карток депутатів у пультах депутатів у реальному часу ходу сесії, виконання формування протоколів сесії та звітів по базі даних депутатів.
4.1.24. В межах своєї компетенції проводить розробку та експертизу нормативно-правових актів (рішень міської ради, розпоряджень міського голови)
4.1.25. Здійснення інших повноважень передбачених Регламентом роботи Луцької міської ради.
4.2. Відділ секретаріату міської ради має право:
4.2.1. Повертати на доопрацювання виконавцям проекти рішень міської ради, підготовлені з порушенням вимог Регламенту роботи Луцької міської ради та інструкцій з діловодства.
4.2.2. Здійснювати контроль за дотриманням юридичними та посадовими особами законодавства про статус депутатів місцевих рад, інформувати міську раду про виявлені порушення і вживати заходів щодо їх припинення.
4.2.3. Залучати до підготовки сесій міської ради працівників виконавчих органів міської ради.
V. КЕРІВНИЦТВО ВІДДІЛОМ
5.1. Відділ очолює начальник.
5.2. Начальник Відділу:
- здійснює керівництво діяльністю Відділом;
- несе персональну відповідальність за невиконання або неналежне виконання покладених на Відділ завдань, реалізацію його повноважень, дотримання трудової дисципліни;
- розробляє положення про Відділ, посадові інструкції працівників Відділу, подає їх на затвердження в установленому порядку;
- видає в межах своєї компетенції накази та контролює їх виконання;
- організовує виконання доручень працівниками Відділу;
- здійснює інші повноваження відповідно до чинного законодавства України.
5.3. Працівники Відділу діють в межах повноважень, визначених посадовими інструкціями, які затверджуються міським головою.
VI. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ
6.1. Реорганізація та ліквідація відділу секретаріату міської ради здійснюється у встановленому порядку, відповідно до вимог чинного законодавства України.
6.2. Зміни і доповнення до цього Положення вносяться в порядку, встановленому для його прийняття.
Секретар міської ради Григорій Пустовіт