Протокол оперативної наради
Взяли участь у нараді:
Пустовіт Г.О. - секретар міської ради
Недопад Г.В. - перший заступник міського голови
Петрочук К.П. - заступник міського голови
Вербич Ю.Г. - заступник міського голови, керуючий справами виконкому
Присутні на нараді:
Керівники виконавчих органів міської ради, підприємств та закладів міської комунальної власності, представники окремих територіальних органів державної влади, представники засобів масової інформації.
Порядок денний:
1. Про звернення громадян, що надійшли в групу оперативного реагування «15-80», на інтерактивну веб-платформу «Відкрите місто» та оприлюднені петиції за період з 15 по 28 січня 2018року.
2. Про епідемічну ситуацію у місті Луцьку та проведення профілактичних щеплень.
3. Окремі завдання, доручення секретаря міської ради, виконувача повноважень міського голови, заступників міського голови.
На початку наради відбулося відзначення:
Почесною грамотою міського голови:
- Литвиненко Тетяни Миколаївни - директора державного закладу післядипломної освіти “Волинський обласний центр перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій”.
- Гаврилюка Івана Миколайовича - директора комунального закладу “Луцька художня школа”, заслуженого працівника культури України (з нагоди 70-річчя від дня народження).
- Карабана Леоніда Васильовича - начальника управління капітального будівництва Луцької міської ради (з нагоди 60-річчя від дня народження).
Представлення:
- Ігнатчука Назарія Вікторовича – начальника управління з питань праці.
1. СЛУХАЛИ: Про звернення громадян, що надійшли в групу оперативного реагування «15-80», на інтерактивну веб-платформу «Відкрите місто» та оприлюднені петиції за період з 15 по 28 січня 2018 року
Доповідала: Карп’як Л.В. – директор департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку»
Виступив: Пустовіт Г.О., який поцікавився станом ліфтів у луцьких багатоповерхівках. Директор департаменту житлово- комунального господарства Крась Ю.І. прокоментував ситуацію.
1. Окремі доручення:
1.1. Департаменту житлово-комунального господарства (Крась Ю.І.):
1.1.1.Першочергово провести капітальний ремонт ліфтів у тих під’їздах, де проживають особи з інвалідністю.
1.1.2. Провести до 05.02.2018 зустріч з головами ОСББ для обговорення проблемних питань співпраці з житлово-комунальними службами міста.
1.2. Управлінню транспорту та зв’язку (Кукішев В.В.) підготувати до розгляду на одному з найближчих засідань виконавчого комітету звіт про роботу підприємств, що здійснюють перевезення пасажирів громадським транспортом на території міста Луцька, провести аналіз якості обслуговування і надання відповідних послуг мешканцям міста та стан реагування на скарги та звернення громадян. Запросити керівників цих підприємств на засідання виконкому.
2. СЛУХАЛИ: Про епідемічну ситуацію у місті Луцьку та проведення профілактичних щеплень
Доповідав: Якимчук М.А. – начальник управління охорони здоров’я
2. Окремі доручення:
2.1. Управлінню охорони здоров’я (Якимчук М.А.) підготувати інформаційні матеріали щодо перших ознак проявів захворювання на кір та дифтерію. Розмістити їх у навчальних закладах міста та виконавчих органах міської ради, працівники яких перебувають у безпосередньому контакті з людьми.
3. СЛУХАЛИ: Окремі завдання, доручення секретаря міської ради, виконувача повноважень міського голови, заступників міського голови.
Виступив: Вербич Ю.Г., який проінформував про запровадження з 1 березня 2018 року нових правил пропускного режиму до приміщень Луцької міської ради.
Також додав, що, відповідно до розпорядження міського голови, чергові засідання виконавчого комітету відбудуться 7 та 21 лютого 2018 року.
3. Окремі доручення:
3.1. Відділу інформаційної роботи (Балюк З.В.) проінформувати громадян щодо нового пропускного режиму до приміщень міської ради.
Секретар міської ради Григорій Пустовіт
Барська 777949