Протокол оперативної наради
Взяли участь у нараді:
Пустовіт Г.О.- секретар міської ради
Петрочук К.П.- заступник міського голови
Вербич Ю.Г. - заступник міського голови, керуючий справами
Присутні на нараді:
Керівники виконавчих органів міської ради, підприємств та закладів міської комунальної власності, представники окремих територіальних органів державної влади, представники засобів масової інформації.
Порядок денний:
1. Про звернення громадян, що надійшли в групу оперативного реагування «15-80», на інтерактивну веб-платформу «Відкрите місто» та оприлюднені петиції за період з 07 травня по 10 червня 2018 року.
2. Про проведення робіт по ремонту доріг та прибудинкових територій у місті Луцьку.
3. Про хід реалізації проекту реконструкції системи централізованого теплопостачання у місті Луцьку.
4. Окремі завдання, доручення секретаря міської ради, виконувача повноважень міського голови, заступників міського голови.
На початку наради відбулося відзначення:
Подякою Луцького міського голови - Мазіна Валерія Володимировича – директора КП «Луцьксвітло»,
а також представлення:
- Гомонець Вікторії Іванівни – начальника управління міжнародного співробітництва та проектної діяльності,
- Туза Веніаміна Веніаміновича – першого заступника начальника управління містобудування та архітектури, виконувача обов’язків начальника управління містобудування та архітектури.
СЛУХАЛИ:
1. Про звернення громадян, що надійшли в групу оперативного реагування «15-80», на інтерактивну веб-платформу «Відкрите місто» та оприлюднені петиції за період з 07 травня по 10 червня 2018 року
Доповідала:
Карп’як Л.В. – директор департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку»
Виступив:
Пустовіт Г.О., який наголосив, що найбільше нарікань надходить на те, що лучани не можуть вчасно подати показники лічильників в ДКП “Луцьктепло”. Також відзначив певні позитивні зрушення в ситуації з вивезенням сміття. Натомість, болючими проблемами на контролі влади лишаються питання поширення смороду містом, якість обслуговування пасажирів у маршрутних автобусах та бродячі собаки.
1. Окремі доручення:
1.1. КП «Луцькводоканал» (Корчук І.М.) до 20.06.2018:
1.1.1. Оптимізувати роботу з налагодження системи додзвону до підприємства;
1.1.2. Через засоби масової інформації надати максимально детальні роз’яснення споживачам послуг (з покроковою інструкцією) з питань реєстрації «Особистого кабінету» на сайті підприємства.
1.2. КП «Ласка» (Скумс С.В.) тримати на постійному контролі питання збільшення на території міста агресивних собак, особливо в місцях відпочинку лучан, зупинках громадського транспорту, біля дитячих закладів та житлових будинків.
1.3. Управлінню транспорту та зв’язку (Середа О.Л.):
1.3.1. За кожним зверненням, що надходить від мешканців міста на якість перевезень в маршрутних таксі, проводити службове розслідування і про результати доповідати першому заступнику міського голови Недопаду Г.В.
1.3.2. Протягом двох тижнів зібрати розширену нараду з перевізниками під головуванням Г.В.Недопада, де чітко окреслити пріоритети в послугах маршрутних перевезень: дотримання графіків руху, належний стан транспортного засобу, коректна поведінка водіїв.
1.4. Відділу екології (Гламазда А.П.) активізувати пошукові роботи з виявлення причин поширення смороду містом. Про результати діяльності відділу в цьому напрямку доповісти до 10.07.2018.
СЛУХАЛИ:
2. Про проведення робіт по ремонту доріг та прибудинкових територій у місті Луцьку
Доповідав:
Крась Ю.І. – директор департаменту житлово-комунального господарства
Виступив:
Пустовіт Г.О., який наголосив на тому, що капітальний ремонт вулично-дорожнього покриття у місті не обмежується масштабними об’єктами, слід звернути увагу і на під’їздні доріжки на прибудинкових територіях.
1. Окремі доручення:
2.1. Департаменту житлово-комунального господарства (Крась Ю.І.):
2.1.1. Взяти на контроль звернення, що надійшли в службу оперативного реагування «15-80», та до 10.07.2018 доповісти через організаційний відділ по кожному випадку.
2.1.2. Протягом двох місяців завершити капітальний ремонт прибудинкових територій (асфальтування тротуарів та під’їздних шляхів) за адресами: вул.Конякіна, 33 та просп.Соборності, 20, 20а, 22, 24.
СЛУХАЛИ:
3. Про хід реалізації проекту реконструкції системи централізованого теплопостачання у місті Луцьку
Доповідала:
Малютіна В.А. – директор ДКП «Луцьктепло»
Виступив:
Пустовіт Г.О., який відзначив важливість цього масштабного проекту для майбутнього лучан, адже тепломережі міста зношені на 80%, а реконструкція та модернізація системи централізованого теплопостачання дозволить зменшити споживання енергії у житлових та громадських будівлях, поліпшити енергоефективність теплопостачання міста, забезпечить сталу роботу теплопостачальної компанії. До початку опалювального сезону в ході виконання запланованих проектом робіт передбачено освоїти 4млн.200тис.євро. Загальна вартість проекту, який фінансується переважно за рахунок довгострокового кредиту ЄБРР та грантових коштів, сягає 16млн.євро.
Секретар міської ради Григорій Пустовіт
Рудницька 777939