1. Головна
  2. Документи
  3. Протокол
Чинний
Протокол від 13.02.2018 №3 м. Луцьк

Протокол оперативної наради

Взяли участь у нараді

Пустовіт Г.О.           - секретар міської ради

Недопад Г.В.          - перший заступник міського голови

Петрочук К.П.         - заступник міського голови

Вербич Ю.Г.            - заступник міського голови, керуючий справами виконкому

Поліщук І.І.             - радник міського голови

Присутні на нараді:

Керівники виконавчих органів міської ради, підприємств та закладів міської комунальної власності, представники окремих територіальних органів державної влади, представники засобів масової інформації.

Порядок денний:

1. Про звернення громадян, що надійшли в групу оперативного реагування “15-80”, на інтерактивну веб-платформу «Відкрите місто» та оприлюднені петиції за період з 29 січня по 11 лютого 2018року.

2.  Про стан призначення житлових субсидій населенню міста Луцька.

3. Про набрання чинності Закону України “Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення”.

4. Окремі завдання, доручення секретаря міської ради, виконувача повноважень міського голови, заступників міського голови.

На початку наради відбулося відзначення:

Почесною грамотою міської ради:

- Цибульського Володимира Івановича - генерального директора приватного акціонерного товариства “СКФ Україна” (з нагоди 65-річчя від дня народження).

1. СЛУХАЛИ:  Про звернення громадян, що надійшли в групу оперативного реагування “15-80”, на інтерактивну веб-платформу “Відкрите місто” та оприлюднені петиції за період з 29 січня по 11 лютого 2018 року

Доповідала:   Карп’як Л.В. – директор департаменту “Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку»”

Виступили:

Пустовіт Г.О., який поставив питання начальнику управління транспорту та зв’язку про причини відміни руху транспорту за маршрутом №18. Віктор Кукішев повідомив, що перевізник самостійно, без пояснень, припинив роботу на цьому маршруті.

Недопад Г.В., який зазначив, що надалі, при проведенні конкурсів на перевезення пасажирів, буде враховуватись попередній досвід співпраці з перевізниками. Також додав, що наразі проводиться моніторинг та вивчення питання доцільності підвищення тарифу на перевезення. У разі обґрунтованої необхідності підняття вартості проїзду, будуть проведені громадські слухання.

1. Окремі доручення:

1.1. Юридичному департаменту (Юрченко Н.М.) ретельно розглянути договори на перевезення пасажирів громадським транспортом щодо можливості застосування санкцій у разі не виконання однією із сторін своїх зобов’язань.

1.2. Управлінню транспорту та зв’язку (Кукішев В.В.) підготувати перелік маршрутів, за якими надає послуги з перевезення ПрАТ “Луцьке АТП 10701”. Першому заступнику міського голови Недопду Г.В. взяти питання врегулювання роботи міського пасажирського транспорту на особистий контроль.

2. СЛУХАЛИ: Про стан призначення житлових субсидій населенню міста Луцька

Доповідала:   Майборода В.М. – директор департаменту соціальної політики

Виступили:

Пустовіт Г.О., який прокоментував ситуацію щодо заборгованості держави з відшкодування субсидій перед комунальними підприємствами, які надають житлові послуги населенню міста.

Недопад Г.В., який звернувся до Валентини Малютіної за роз’ясненням ситуації на ДКП “Луцьктепло” у зв’язку із заборгованістю держави перед підприємством і накладеними штрафними санкціями.

3. СЛУХАЛИ: Про набрання чинності Закону України “Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення”

Доповідав: Якимчук М.А. – начальник управління охорони здоров’я

Виступив:

Пустовіт Г.О., який зазначив, що реформа в галузі охорони здоров’я не передбачає суттєвого збільшення фінансування медичних закладів. А тому важливо зберегти фаховий персонал та потенціал медичних установ міста, адже вони надають високоякісні медичні послуги та обслуговують не лише лучан, а й волинян і жителів інших областей. Зокрема: у Луцькій міській клінічній лікарні отримують послуги 33% пацієнтів з інших населених пунктів, а у Луцькому пологовому будинку - 44%.

4. СЛУХАЛИ: Окремі завдання, доручення секретаря міської ради, виконувача повноважень міського голови, заступників міського голови.

Виступили:

Недопад Г.В., який повідовив, що проведено тендер на закупівлю сміттєсортувальної станції. Наразі необхідно провести широку інформаційну кампанію для мешканців міста про основні принципи сортування твердих побутових відходів. Також додав, що за кілька місяців запрацює дегазаційна установка на полігоні у с.Брище, що буде виробляти електричну енергію та подавати її у загальну мережу.

Поліщук І.І., який зауважив, що у пошуку нових джерел наповнення бюджету міська влада виявила ряд фізичних та юридичних осіб-підприємців, які, користуючись майном міської громади, зареєстровані та сплачують податки не у бюджет міста, а у районні бюджети.

4. Окремі доручення:

4.1. Відділу інформаційної роботи (Балюк З.В.) спільно з департаментом житлово-комунального господарства (Крась Ю.І.) та ЛСКАП “Луцькспецкомунтранс” (Кузьмич В.Ф.) провести широку інформаційну кампанію щодо важливості роздільного сортування відходів та нових правил збору і вивозу сміття.

4.2.Відділу інформаційної роботи (Балюк З.В.), департаменту економічної політики (Озінович О.М.) та управлінню розвитку підприємництва та реклами (Рибай Н.А.) провести інформаційну кампанію про переваги та преференції реєстрації та ведення бізнесу на території міста Луцьк

 

Секретар міської ради                                                                                                    Григорій Пустовіт

Барська 777949