Протокол оперативної наради
ЛУЦЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Протокол оперативної наради
Оригінал: організаційний відділ
Копія: згідно з переліком надсилання копій
від 24.07.2018 № 11
Взяли участь у нараді:
Пустовіт Г.О.- секретар міської ради
Петрочук К.П.- заступник міського голови
Вербич Ю.Г.- заступник міського голови, керуючий справами
Присутні на нараді:
Керівники виконавчих органів міської ради, підприємств та закладів міської комунальної власності, представники окремих територіальних органів державної влади, представники засобів масової інформації.
Порядок денний:
1. Про звернення громадян, що надійшли в групу оперативного реагування “15-80” та на інтерактивну платформу “Відкрите місто” за період з 08 липня по 22 липня 2018 року.
2. Про стан атмосферного повітря у місті Луцьку.
3. Окремі завдання, доручення секретаря міської ради, виконувача повноважень міського голови, заступників міського голови.
На початку наради відбулося представлення:
Степанова Володимира Петровича – начальника управління транспорту та зв’язку Луцької міської ради
Троця Владислава Ярославовича – начальника відділу державного архітектурно-будівельного контролю Луцької міської ради
СЛУХАЛИ:
1. Про звернення громадян, що надійшли в групу оперативного реагування “15-80” та на інтерактивну платформу “Відкрите місто” за період з 08 липня по 22 липня 2018 року
Доповідала: Карп’як Л.В. – директор департаменту “Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку”
Виступив: Пустовіт Г.О., який звернувся за поясненнями до заступника директора ЛСКАП «Луцькспецкомунтранс» Харчука В.Д. щодо неналежного вивезення сміття та санітарного прибирання територій біля сміттєвих контейнерів.
Харчук В.Д. повідомив, що це питання знаходиться на постійному контролі.
1. Окремі доручення:
1.1. ЛСКАП “Луцькспецкомунтранс” (Кузьмич В.Ф.) спільно з департаментом житлово-комунального господарства (Крась Ю.І.) узгодити дії щодо вивезу твердих побутових відходів та санітарного прибирання територій біля сміттєвих контейнерів.
СЛУХАЛИ:
2. Про стан атмосферного повітря у місті Луцьку
Доповідав: Гламазда А.П. – начальник відділу екології
Виступили:
Пустовіт Г.О., Петрочук К.П. які висловили неабияке занепокоєння щодо проблеми поширення неприємного запаху в місті Луцьку. Тому працівникам департаменту муніципальної варти, КП “Луцькводоканал” спільно з відділом екології міської ради необхідно активізувати роботу з виявлення випадків зливу нечистот у невідповідних місцях.
Петрочук К.П., який звернувся до мешканців міста з проханням надавати інформацію у групу оперативного реагування «15-80» чи за телефоном 102 в разі виявлення випадків зливу нечистот у невідповідних місцях, особливо у вечірній та нічний час.
2. Окремі доручення:
2.1. Відділу екології (Гламазда А.П.):
2.1.1. Підготувати запити на Держспоживслужбу у Волинській області та Державну екологічну інспекцію у Волинській області щодо діяльності тваринницьких ферм та м’ясопереробних підприємств на території Луцького та Ківерцівського району.
2.1.2.Спільно з учасниками тимчасової робочої групи відповідно до розпорядження міського голови від 25.04.2018 № 183 в короткий термін встановити причини і джерела поширення неприємних запахів в місті Луцьку.
2.2. КП “Луцькводоканал” (Корчук І.М.):
2.2.1. Продовжити цілодобовий моніторинг за пунктом зливу нечистот по вулиці Мамсурова.
2.2.2. У разі виявлення фактів порушення режиму зливу нечистот з асенізаційних машин без маркувальних знаків оперативно подавати інформацію у департамент муніципальної варти.
СЛУХАЛИ:
3. Окремі завдання, доручення секретаря міської ради, виконувача повноважень міського голови, заступників міського голови
Виступили:
Пустовіт Г.О. звернув увагу, що керівникам житлово-комунальних підприємств, установ, організацій необхідно додержуватись трудової дисципліни, належно, сумлінно, своєчасно і точно виконувати свої посадові обов’язки.
Петрочук К.П. акцентував, що 18 липня на засіданні виконавчого комітету було внесено зміни до рішення № 265-1 “Про вартість проїзду в автобусах, що працюють на міських маршрутах у звичайному режимі руху”, де зазначено, що правом пільгового проїзду (2 грн) користуватимуться усі учні закладів загальної середньої освіти Луцька за наявності учнівського квитка.
3. Окремі доручення:
3.1. Управлінню транспорту та зв’язку (Степанов В.П.) провести нараду з перевізниками, де чітко вказати:
3.1.1. Покращити якість надання послуг та провести на підприємствах додаткові інструктажі з водіями з питань виконання договорів на перевезення пасажирів.
3.1.2. Оновити візуальну інформацію в салонах автобусів, особливо, про оплату за проїзд учнів та студентів.
3.1.3. Передбачити роботу не менше одного транспортного засобу, пристосованого для перевезення осіб з обмеженими фізичними можливостями, на кожному автобусному маршруті загального користування.
Секретар міської ради Григорій Пустовіт
Барська 777949
Шундурук777939