1. Головна
  2. Документи
  3. Протокол
Чинний
Протокол від 16.07.2018 №10 м. Луцьк

Протокол оперативної наради

ЛУЦЬКА МІСЬКА РАДА

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Протокол оперативної наради

Оригінал: організаційний відділ

Копія: згідно з переліком надсилання копій

від 10.07.2018 № 10

Взяли участь у нараді:

Пустовіт Г.О.- секретар міської ради

- Недопад Г.В.- перший заступник міського голови

Петрочук К.П.- заступник міського голови

Вербич Ю.Г.- заступник міського голови, керуючий справами

Присутні на нараді:

Керівники виконавчих органів міської ради, підприємств та закладів міської комунальної власності, представники окремих територіальних органів державної влади, представники засобів масової інформації.

Порядок денний:

1. Про звернення громадян, що надійшли в групу оперативного реагування «15-80», на інтерактивну веб-платформу «Відкрите місто» та оприлюднені петиції за період з 25 червня по 08 липня 2018 року.

2. Про підсумки виконання бюджету міста Луцька за I півріччя 2018 року.

3. Окремі завдання, доручення секретаря міської ради, виконувача повноважень міського голови, заступників міського голов

СЛУХАЛИ:

1. Про звернення громадян, що надійшли в групу оперативного реагування “15-80”, на інтерактивну платформу “Відкрите місто” та оприлюднені петиції за період з 25 червня по 08 липня 2018 року

Доповідала:

Карп’як Л.В. – директор департаменту “Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку”

Виступив:

Пустовіт Г.О., який звернувся до директора департаменту житлово-комунального господарства Крася Ю.І. за коментарем щодо ситуації стосовно нанесення дорожної розмітки на вулицях Клима Савури, 80 та Яровиці, 2.

Крась Ю.І. повідомив, що протягом тижня поточного року буде завершено роботи.

Також, вкотре, звернувся за поясненнями до директора ЛСКАП «Луцькспецкомунтранс» Кузьмича В.Ф. щодо неналежного дотримання графіків вивезення сміття та прибирання міста.

Кузьмич В.Ф. повідомив, що питання дотримання графіків вивезення сміття та прибирання міста знаходиться на постійному контролі.

Звернув увагу та подякував колективу департаменту “Центр надання адміністративних послуг” за злагоджену та належну роботу, а також за оперативне реагування на повідомлення громадян, які надходять і обговорюються у соціальних мережах.

1. Окремі доручення:

1.1. Управління транспорту та зв’язку (Середа О.Л.) взяти на контроль звернення, що надійшли в службу оперативного реагування «15-80», де чітко окреслити пріоритети в послугах маршрутних перевезень: дотримання графіків руху, належний стан транспортного засобу, коректна поведінка водіїв та доповідати по кожному випадку першому заступнику міського голови Недопаду Г.В.

1.2. Департаменту житлово-комунального господарства (Крась Ю.І.) організувати роботу та провести якісний ремонт тротуару на вул. Винниченка.

СЛУХАЛИ:

2. Про Про підсумки виконання бюджету міста Луцька за I півріччя 2018 року

Доповідала:

Єлова Л.А. – директор департаменту фінансів та бюджету

Виступив:

Пустовіт Г.О., який висловив неабияке занепокоєння бюджетною ситуацією, адже проблемним питанням є забезпечення хворих із цукровим діабетом безоплатними препаратами інсуліну. Виділених коштів у вигляді субвенції з місцевого бюджету на здійснення видатків у сфері охорони здоров’я за рахунок коштів медичної субвенції 3,8 млн грн не вистачає. Для забезпечення лікування хворих на цукровий діабет необхідно додатково 2,2 млн грн.

Крім цього, подякував керівникам житлово-комунальних підприємств, що долучилися до прибирання міста під час візиту на Волинь Президента України та Президента Республіки Польща та закликав лучан підтримувати територію міста у належному стані.

Також подякував усім активним лучанам, хто об'єктивно вказує на реальні проблеми міста і шляхи їх вирішення.

Секретар міської ради                                                  Григорій Пустовіт

                                                                 

Барська 777949

Шундурук 777939