1. Головна
  2. Документи
  3. Протокол
Чинний
Протокол від 03.02.2021 №01 м. Луцьк

Протокол розширеної наради в міського голови

Взяли участь у нараді:

Поліщук І.І.  - міський голова

Безпятко Ю.В.  - секретар міської ради

Вербич Ю.Г.  - заступник міського голови, керуючий справами виконкому

Чебелюк І.І.  - заступник міського голови

 

Присутні на нараді:

Керівники виконавчих органів міської ради, підприємств та закладів міської комунальної власності, представники окремих територіальних органів державної влади, представники засобів масової інформації.

Порядок денний:

1. Про  звернення громадян, що надійшли в групу оперативного реагування “15-80” за період з 1 по 31 січня 2021 року.
2. Про  результати виконання бюджету за 2020 рік та організація роботи щодо виконання бюджету у 2021 році.
3. Виступ міського голови, окремі завдання, доручення.

На початку розширеної наради :
Поліщук І.І. представив Храновського Назарія Ігоровича –  помічника міського голови.

СЛУХАЛИ:    

   1. Про  звернення громадян, що надійшли в групу оперативного реагування “15-80” за період з 1 по 31 січня 2021 року

Доповідала:    Карп’як Лариса Володимирівна – директор департаменту “Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку” 

СЛУХАЛИ:
    2.  Про результати виконання бюджету за 2020 рік та організація роботи щодо виконання бюджету у 2021 році 

Доповідала:    Єлова Лілія Анатоліївна – директор департаменту фінансів та бюджету

СЛУХАЛИ:
    3. Виступ міського голови, окремі завдання, доручення.

ОКРЕМІ ДОРУЧЕННЯ:
1. Департаменту житлово-комунального господарства (Осіюк М.П.), Луцькому спеціальному комунальному автотранспортному підприємству “Луцькспецкомунтранс” (Марценюк В.В.):
         1.1. У найкоротші терміни закупити GPS-трекери і відеокамери та встановити на всю снігоочисну техніку та сміттєвози для оперативного моніторингу їх роботи і контролю якості виконуваних робіт.
         1.2. Протягом кількох днів упорядкувати процес вивезення сміття, подати пропозиції щодо придбання додаткових сміттєвозів у разі потреби.
         1.3. Організувати прибирання сміття на контейнерних майданчиках щонайменше раз у тиждень. Сформувати відповідні мобільні бригади. 
         1.4. Забезпечити контроль за якістю та оперативністю санітарного прибирання міста, особливо у період міжсезоння.

2. Департаменту муніципальної варти (Сиротинська Ю.Я.) спільно з департаментом житлово-комунального господарства (Осіюк М.П.):
         2.1. Ліквідувати стихійні сміттєзвалища під шляхопроводом на вулиці Привокзальній та на перехресті вулиць Даньшина — Львівська.
         2.2. Розробити та провести широку інформаційну кампанію про методи, способи і правила вивезення великогабаритного сміття. Інформацію довести до голів ОСББ і ЖБК.

3. Луцькому районному управлінню поліції ГУ НП у Волинській області (Рудницький С.В.) активізувати роботу щодо виявлення та ліквідації фактів незаконного продажу сурогату. Особливу увагу звернути на місце такого продажу під шляхопроводом на вулиці Привокзальній.
           

4. Департаменту муніципальної варти (Сиротинська Ю.Я.):
       4.1. Індивідуально та виважено підходити до фіксації фактів порушення правил благоустрою та складання адміністративних протоколів.
       4.2. Спільно з КП “АвтоПаркСервіс” (Семенюк Л.О.) завершити впровадження проєкту “Мобільне паркування”, що дає можливість оплатити за парковку за допомогою смартфону та сприятиме впорядкуванню паркомість і наповненню бюджету територіальної громади.
       4.3. Навести лад із паркуванням автомобілів на прибудинкових територіях. Адекватно та індивідуально підходити до кожного виявленого факту порушення.

5. Департаменту житлово-комунального господарства (Осіюк М.П.), КП “Луцькводоканал” (Гуменюк В.М.), ДКП “Луцьктепло” (Скорупський І.А.) оперативно та якісно ліквідовувати наслідки поривів та ремонтних робіт, впорядковувати і проводити  благоустрій цих територій.          

6. Управлінню транспорту та зв’язку (Степанов В.П.) провести моніторинг пасажиронавантаженості та пасажиропотоків на маршрутах території громади. Маршрути, що найбільше навантажені, забезпечити додатковими новими чотирма тролейбусами, які місто придбало і отримає у найближчий тиждень.

7. Керівникам виконавчих органів міської ради, підприємств та закладів міської комунальної власності, старостам своєчасно та по суті реагувати на звернення громадян, що надходять у службу оперативного реагування “15-80”. відповідно до чинного законодавства інформувати заявників про стан виконання звернень.

8. Керівникам, яким надано протокольні доручення за результатами розширеної наради, оперативно інформувати про виконання завдань.


Міський голова                                                                               Ігор ПОЛІЩУК              

Олена Барська   777 949