Протокол засідання експертної комісії архівного відділу міської ради
ЗАТВЕРДЖУЮ
Начальника архівного відділу
Луцької міської ради
__________________А.ДРЕЙЧАН
____ __________________ 2021 р.
ПРОТОКОЛ
від 11.05.2021 Луцьк № 4
Засідання експертної комісії
архівного відділу міської ради
Взяли участь у засіданні:
Голова ЕК – Дрейчан А.О.,
заступник голови ЕК, секретар комісії – Шепелюк В.
Присутні члени комісії:
Борейко В., Мельничук Г., Гінчук М.
ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
- Про розгляд описів справ:
- Департаменту культури Луцької міської ради постійного терміну зберігання та з кадрових питань за 2017-2018 роки;
- управління капітального будівництва Луцької міської ради постійного терміну зберігання та з кадрових питань за 2017-2019 роки;
- департамент фінансів та бюджету Луцької міської ради постійного терміну зберігання та з кадрових питань за 2017-2019 роки;
- державне підприємство «Луцький спиртогорілчаний комбінат» тривалого зберігання за 2010-2011 роки та з кадрових питань за 1998, 2001, 2004, 2009 роки, лютий-грудень 2011 та січень-квітень 2012 року;
- ТзОВ «Транс-Ресурс» тривалого зберігання та з кадрових питань за 2005-2021 роки;
- «СЦ «Рем-Сервіс» тривалого зберігання та з кадрових питань за 2019-2020 роки;
- ПП «Волиньтранссервіс» тривалого зберігання та з кадрових питань за 2011-2016 роки;
- ПП «Транс-Дор-Сервіс» тривалого зберігання та з кадрових питань за 2011-2016 роки;
- ТзОВ «Луцькавтодор-Транс» тривалого зберігання та з кадрових питань за 2013-2016 роки;
- Первинна профспілкова організація комунального підприємства «Луцький центр первинної медичної допомоги» тривалого зберігання за 2007-2020 роки;
- ПП «Меркурій» тривалого зберігання та з кадрових питань за 2015-2020 роки;
- ТзОВ «Алфаінтерпласт» тривалого зберігання та з кадрових питань за 2016-2017 роки.
2. Про розгляд актів про вилучення для знищення документів:
- управління капітального будівництва Луцької міської ради за 2014-2018 роки на 24 справи;
- департамент фінансів та бюджету Луцької міської ради за 2014-2017 роки на 54 справи.
3. Про розгляд номенклатур справ на 2021 рік:
- Жидичинського закладу дошкільної освіти (ясла-садок) № 45 Луцької міської ради;
- закладу дошкільної освіти № 19.
4. Про розгляд положення про ЕК та архів:
- закладу дошкільної освіти № 19.
1. СЛУХАЛИ:
Дрейчан А.О., начальника архівного відділу Луцької міської ради, голову експертної комісії, яка повідомила, що на розгляд ЕК архівного відділу надійшли описи справ:
- Департаменту культури Луцької міської ради постійного терміну зберігання за 2017-2018 роки на 38 справ та з кадрових питань за 2017-2018 роки на 10 справ;
- управління капітального будівництва Луцької міської ради постійного терміну зберігання за 2017-2019 роки на 18 справ та з кадрових питань за 2017-2019 роки на 8 справ;
- департамент фінансів та бюджету Луцької міської ради постійного терміну зберігання за 2017-2019 роки на 32 справ та з кадрових питань за 2017-2019 роки на 8 справ;
- державне підприємство «Луцький спиртогорілчаний комбінат» тривалого зберігання за 2010-2011 роки на 1 справу та з кадрових питань за 1998, 2001, 2004, 2009 роки, лютий-грудень 2011 та січень-квітень 2012 року на 7 справ;
- ТзОВ «Транс-Ресурс» тривалого зберігання за 2005-2021 роки на 11 справ та з кадрових питань за 2005-2021 роки на 46 справ;
- «СЦ «Рем-Сервіс» тривалого зберігання за 2019-2020 роки на 10 справ та з кадрових питань за 2019-2020 роки на 7 справ;
- ПП «Волиньтранссервіс» тривалого зберігання за 2011-2016 роки на 8 справ та з кадрових питань за 2011-2016 роки на 15 справ;
- ПП «Транс-Дор-Сервіс» тривалого зберігання за 2011-2016 роки на 9 справ та з кадрових питань за 2011-2016 роки на 15 справ;
- ТзОВ «Луцькавтодор-Транс» тривалого зберігання за 2013-2016 роки на 6 справ та з кадрових питань за 2013-2016 роки на 11 справ;
- Первинна профспілкова організація комунального підприємства «Луцький центр первинної медичної допомоги» тривалого зберігання за 2007-2020 роки на 7 справ;
- ПП «Меркурій» тривалого зберігання за 2015-2020 роки на 8 справ та з кадрових питань за 2015-2020 роки на 18 справ;
- ТзОВ «Алфаінтерпласт» тривалого зберігання за 2016-2017 роки на 7 справ та з кадрових питань за 2016-2017 роки на 11 справ.
Експертиза цінності документів проведена на підставі законодавчих документів у сфері архівної справи та діловодства: Закону України Про Національний архівний фонд та архівні установи, Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях затверджених наказом Міністерства юстиції України 18.06.2015 № 1000/5, типових, галузевих переліків видів документів із зазначенням їх строків зберігання, номенклатур справ та інших нормативно-правових актів з питань експертизи цінності документів, методичних рекомендацій Державної архівної служби України. Пропоную схвалити вищезазначені описи справ.
ВИРІШИЛИ:
Схвалити описи справ:
- Департаменту культури Луцької міської ради постійного терміну зберігання за 2017-2018 роки на 38 справ та з кадрових питань за 2017-2018 роки на 10 справ;
- управління капітального будівництва Луцької міської ради постійного терміну зберігання за 2017-2019 роки на 18 справ та з кадрових питань за 2017-2019 роки на 8 справ;
- департамент фінансів та бюджету Луцької міської ради постійного терміну зберігання за 2017-2019 роки на 32 справ та з кадрових питань за 2017-2019 роки на 8 справ;
- державне підприємство «Луцький спиртогорілчаний комбінат» тривалого зберігання за 2010-2011 роки на 1 справу та з кадрових питань за 1998, 2001, 2004, 2009 роки, лютий-грудень 2011 та січень-квітень 2012 року на 7 справ;
- ТзОВ «Транс-Ресурс» тривалого зберігання за 2005-2021 роки на 11 справ та з кадрових питань за 2005-2021 роки на 46 справ;
- «СЦ «Рем-Сервіс» тривалого зберігання за 2019-2020 роки на 10 справ та з кадрових питань за 2019-2020 роки на 7 справ;
- ПП «Волиньтранссервіс» тривалого зберігання за 2011-2016 роки на 8 справ та з кадрових питань за 2011-2016 роки на 15 справ;
- ПП «Транс-Дор-Сервіс» тривалого зберігання за 2011-2016 роки на 9 справ та з кадрових питань за 2011-2016 роки на 15 справ;
- ТзОВ «Луцькавтодор-Транс» тривалого зберігання за 2013-2016 роки на 6 справ та з кадрових питань за 2013-2016 роки на 11 справ;
- Первинна профспілкова організація комунального підприємства «Луцький центр первинної медичної допомоги» тривалого зберігання за 2007-2020 роки на 7 справ;
- ПП «Меркурій» тривалого зберігання за 2015-2020 роки на 8 справ та з кадрових питань за 2015-2020 роки на 18 справ;
- ТзОВ «Алфаінтерпласт» тривалого зберігання за 2016-2017 роки на 7 справ та з кадрових питань за 2016-2017 роки на 11 справ.
2. СЛУХАЛИ:
Дрейчан А.О., начальника архівного відділу Луцької міської ради, голову експертної комісії, яка повідомила, що на основі Переліку типових документів, що створюються під час діяльності органів державної влади та місцевого самоврядування, інших установ, підприємств та організацій, із зазначенням термінів зберігання документів, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 17.04.2012 № 571/20884, відібрано для знищення, як такі, що не мають наукової цінності і втратили своє практичне значення документи:
- управління капітального будівництва Луцької міської ради за 2014-2018 роки на 24 справи;
- департамент фінансів та бюджету Луцької міської ради за 2014-2017 роки на 54 справи.
ВИРІШИЛИ:
Схвалити акт про вилучення для знищення документів, що не підлягають зберіганню:
- управління капітального будівництва Луцької міської ради за 2014-2018 роки на 24 справи;
- департамент фінансів та бюджету Луцької міської ради за 2014-2017 роки на 54 справи.
3. СЛУХАЛИ:
Дрейчан А.О., начальника архівного відділу Луцької міської ради, голову експертної комісії, яка повідомила, що на розгляд експертної комісії надійшли номенклатури справ на 2021 рік, які розроблені відповідно до діючих законодавчих вимог на основі Переліку типових документів, що утворюються під час діяльності органів державної влади та місцевого самоврядування, інших установ, підприємств та організацій, із зазначенням строків зберігання документів, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 12.04.2012 року № 578/5:
- Жидичинського закладу дошкільної освіти (ясла-садок) № 45 Луцької міської ради;
- закладу дошкільної освіти № 19.
ВИРІШИЛИ:
Схвалити номенклатури справ на 2021 рік:
- Жидичинського закладу дошкільної освіти (ясла-садок) № 45 Луцької міської ради;
- закладу дошкільної освіти № 19.
4. СЛУХАЛИ:
Шепелюк В.П., В.о. начальника архівного відділу Луцької міської ради, заступника голови експертної комісії, яка повідомила, що на розгляд експертної комісії надійшли положення про ЕК та архів:
- закладу дошкільної освіти № 19.
Шепелюк В.П., яка повідомила, що Положення розроблені відповідно до Закону України “Про Національний архівний фонд та архівні установи”, Типового положення про архівний підрозділ органу державної влади, органу місцевого самоврядування, державного і комунального підприємства, установи та організації, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 10.02.2012 № 232/5, Типового положення про експертну комісію державного органу, органу місцевого самоврядування, державного та комунального підприємства, установи та організації, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 19.06.2013 № 1227/5 та Порядку утворення та діяльності комісій з проведення експертизи цінності документів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 8 серпня 2007 року № 1004.
ВИРІШИЛИ:
Схвалити положення про ЕК та архів:
- закладу дошкільної освіти № 19.
Головуюча Алла ДРЕЙЧАН
Секретар Валентина ШЕПЕЛЮК