1. Головна
  2. Документи
  3. Протокол
Чинний
Протокол від 17.10.2023 №1 м. Луцьк

Протокол засідання постійної комісії з питань агропромислового розвитку Луцької міської територіальної громади

Взяли участь у засіданні:

1. Смаль Б. А. – директор департаменту економічної політики, голова постійної комісії;

2. Дацюк Ю. М. – заступник директора департаменту економічної політики, заступник голови постійної комісії;

3. Андріанова Н. В. – головний спеціаліст відділу аналітики та моніторингу внутрішньої діяльності департаменту економічної політики, секретар постійної комісії;

4. Грачов Д. В. – депутат міської ради;

5. Доманська А. Г. – депутат міської ради;

6. Іванюк Н. П. – начальник відділу землевпорядкування управління земельних ресурсів департаменту містобудування, земельних ресурсів та реклами;

7. Кондратюк Т. Б. – головний спеціаліст відділу обліку та звітності;

8. Лисак О. В. – начальник відділу екології;

9. Матвіюк Г. В. – староста Жидичинського старостинського округу;

10. Обертас І. О. – начальник відділу фінансів виробничої сфери та аудиту департаменту фінансів, бюджету та аудиту;

11. Рибай Н. А. – начальник відділу аналітики та моніторингу внутрішньої діяльності департаменту економічної політики;

12. Якубовська М. І. – староста Боголюбського старостинського округу.

Не брали участі у засіданні:

1. Боярський В. Ф.;

2. Войнаровський В. В.;

3. Гурський О. Г.;

4. Дуда М. Г.

ПОРЯДОК ДЕННИЙ:

1. Розгляд звернень власників особистих селянських господарств щодо надання та використання коштів бюджету Луцької міської територіальної громади на виплату дотації власникам трьох і більше корів.

2. Розгляд звернень власників особистих селянських та сімейних фермерських господарств щодо надання та використання коштів бюджету Луцької міської територіальної громади на часткове відшкодування вартості установок індивідуального доїння та/або холодильного обладнання.

СЛУХАЛИ:

Смаль Б. А. ознайомив присутніх з порядком денним засідання.

Питання 1. Розгляд звернень власників особистих селянських господарств щодо надання та використання коштів бюджету Луцької міської територіальної громади на виплату дотації власникам трьох і більше корів.

СЛУХАЛИ:

Смаль Б. А. повідомив присутнім про те, що для виконання Програми розвитку агропромислового комплексу Луцької міської територіальної громади на 2021-2025 роки», затвердженої рішенням Луцької міської ради від 26.08.2021 № 17/65, розроблено Порядок надання та використання коштів бюджету Луцької міської територіальної громади на виплату дотації власникам особистих селянських господарств, які утримують три і більше корів (рішення міської ради від 24.11.2021 №22/59), (далі – Порядок 1).

Згідно з Порядком 1 бюджетні кошти на дотацію власникам особистих селянських господарств, які утримують три і більше корів, спрямовуються на виплату дотації за наявне поголів’я корів станом на 01 січня поточного року. Розмір дотації визначається з розрахунку 200,0 гривень на одну наявну корову для власників, які утримують три і більше корів. Виплата дотації здійснюється один раз на рік.

Рішення про розподіл бюджетних коштів на виплату дотації власникам особистих селянських господарств, які утримують три і більше корів приймається на засіданні постійної комісії з питань розвитку агропромислового комплексу Луцької міської територіальної громади (далі – Комісія).

ДОПОВІДАЛИ:

Рибай Н. А. – повідомила присутніх про те, що відповідно до Порядку 1 Заборольський та Княгининівський старостинські округи надали в департамент економічної політики Реєстри власників особистих селянських господарств, які мають право на виплату дотації за утримання трьох і більше корів, (далі – Реєстри 1), складені на підставі поданих до 01.10.2023 документів власниками особистих селянських господарств (далі – ОСГ), та пакети цих документів. В інших округах громади такі заявники відсутні.

Департамент економічної політики перевірив наявність всіх необхідних документів та узагальнив подані старостами Реєстри 1 у проєкті Відомості власників ОСГ, які мають право на виплату дотації з бюджету Луцької міської територіальної громади за утримання трьох і більше корів (далі – Відомість 1).

Відповідно до Порядку 1 Комісія на підставі отриманих документів та у межах бюджетних асигнувань, визначає перелік отримувачів дотації і формує Відомість 1.

Членам Комісії було надано пакети документів власників ОСГ та проєкт Відомості 1 для розгляду та надання пропозицій.

Пропозиції від членів Комісії до проєкту Відомості 1 були відсутні.

Смаль Б. А. – запропонував, враховуючи інформацію начальника відділу аналітики та моніторингу внутрішньої діяльності департаменту економічної політики Рибай Н.А. та відсутність пропозицій від членів Комісії до проєкту Відомості 1, визначити перелік отримувачів дотації відповідно до Відомості 1 згідно з додатком 1.

Голосували: «за» – 12 осіб, «проти» – 0  осіб, «утримались» – 0 осіб.

ВИРІШИЛИ (питання 1):

1. Визначити перелік отримувачів дотації відповідно до Відомості власників особистих селянських господарств, які мають право на виплату дотації з бюджету Луцької міської територіальної громади за утримання трьох і більше корів, згідно з додатком 1.

Питання 2. Розгляд звернень власників особистих селянських та сімейних фермерських господарств щодо надання та використання коштів бюджету Луцької міської територіальної громади на часткове відшкодування вартості установок індивідуального доїння та/або холодильного обладнання.

СЛУХАЛИ:

Смаль Б. А. повідомив присутнім про те, що для виконання Програми розвитку агропромислового комплексу Луцької міської територіальної громади на 2021-2025 роки», затвердженої рішенням Луцької міської ради від 26.08.2021 № 17/65, розроблено Порядок надання та використання коштів бюджету Луцької міської територіальної громади на часткову компенсацію вартості установок індивідуального доїння та/або холодильного обладнання для особистих селянських та сімейних фермерських господарств (рішення міської ради від 24.11.2021 №22/56), (далі – Порядок  2).

Згідно з Порядком 2 власникам ОСГ та СФГ виплата часткової компенсації вартості на закупівлю обладнання здійснюється один раз на 5 років на безповоротній основі в межах фактичних витрат за закуплене фізичною особою для власного користування обладнання при умові, утримання в своєму господарстві 2 (двох) і більше голів, ідентифікованих та зареєстрованих в установленому порядку корів або кіз, в розмірі до 70 % вартості придбаного обладнання, але не більше 7 000,0 грн для установок індивідуального доїння та 10 000,0 грн для холодильного обладнання.

Рішення про виплату часткової компенсації вартості придбання установок індивідуального доїння та/або холодильного обладнання приймається на засіданні Комісії.

ДОПОВІДАЛИ:

Рибай Н. А. – повідомила присутнім про те, що відповідно до Порядку 2 Княгининівський старостинський округ надав в департамент економічної політики Реєстр особистих селянських та сімейних фермерських господарств на отримання часткової компенсації вартості установок індивідуального доїння та/або холодильного обладнання (далі – Реєстр 2), складений на підставі поданих до 01.10.2023 документів одним власником особистого селянського господарства (далі – ОСГ), та пакет цих документів. В інших округах громади такі заявники відсутні.

Департамент економічної політики перевірив наявність всіх необхідних документів та підготував проєкт Відомості особистих селянських та сімейних фермерських господарств на виплату часткової компенсації вартості установок індивідуального доїння та/або холодильного обладнання (далі – Відомість 2).

Відповідно до Порядку 2 Комісія на підставі отриманих документів та у межах бюджетних асигнувань, визначає перелік отримувачів та розміри часткової компенсації вартості установок індивідуального доїння та/або холодильного обладнання і формує Відомість 2.

Членам комісії було надано пакет документів власника ОСГ та проєкт Відомості 2 для розгляду та надання пропозицій.

Пропозиції від членів комісії до проєкту Відомості 2 були відсутні.

Смаль Б. А. – запропонував, враховуючи інформацію начальника відділу аналітики та моніторингу внутрішньої діяльності департаменту економічної політики Рибай Н.А. та відсутність пропозицій від членів Комісії до проєкту Відомості 2, визначити перелік отримувачів та розміри часткової компенсації вартості установки індивідуального доїння відповідно до Відомості 2 згідно з додатком 2.

Голосували: «за» –  12 осіб, «проти» – 0 осіб, «утримались» – 0 осіб.

ВИРІШИЛИ (питання 2):

1. Визначити перелік отримувачів та розмір часткової компенсації вартості установки індивідуального доїння відповідно до Відомості особистих селянських та сімейних фермерських господарств на виплату часткової компенсації вартості установок індивідуального доїння та/або холодильного обладнання згідно з додатком 2.

Голова комісії                                                               Борис СМАЛЬ

Секретар комісії                                                           Наталія АНДРІАНОВА