Засідання експертної комісії архівного відділу міської ради
ЗАТВЕРДЖУЮ
В.о. начальника архівного відділу
Луцької міської ради
________________ В. ШЕПЕЛЮК
____ __________________ 2019
ПРОТОКОЛ
від 05.02.2019 Луцьк № 1
Засідання експертної комісії
архівного відділу міської ради
Взяли участь у засіданні:
Заступник голови ЕК, секретар комісії – Шепелюк В.
Присутні члени комісії:
Борейко В., Мельничук Г., Касьянова Т., Гінчук М.
ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
- Про розгляд описів справ:
- ТзОВ «Західна теплоенергетична група» тривалого зберігання за 2011-2017 роки на 11 справ та з кадрових питань за 2006-2017 роки на 13 справ;
- ТзОВ «Алфаінтерпласт» тривалого зберігання за 2015 рік на 4 справи, з кадрових питань за 2015 рік на 6 справ;
- ЖКП № 5 тривалого зберігання за 1992, 1999, 2002, 2006-2009 роки на 5 справ та за 2012-2013 роки на 1 справу, з кадрових питань за 1996-2009 роки (додатковий) за 1996-2009 роки на 11 справ та за 2010-2012, січень-квітень 2013 року на 8 справ.
2. Про розгляд актів про вилучення для знищення документів:
- ТзОВ «Західна теплоенергетична група» за 2011-2015 роки на 45 справ.
3. Про розгляд номенклатури справ на 2018 рік:
- ДНЗ № 2;
- КП «Луцький центр первинної медичної допомоги № 2»;
- КП «Луцький центр первинної медичної допомоги № 1».
- Про схвалення Положень про архівний підрозділ та експертну комісію:
КП «Луцька міська клінічна стоматологічна поліклініка».
1. СЛУХАЛИ:
Шепелюк В.П.., В.о. начальника архівного відділу Луцької міської ради, заступника голови експертної комісії, яка повідомила, що на розгляд ЕК архівного відділу надійшли описи справ:
- ТзОВ «Західна теплоенергетична група» тривалого зберігання за 2011-2017 роки на 11 справ та з кадрових питань за 2006-2017 роки на 13 справ;
- ТзОВ «Алфаінтерпласт» тривалого зберігання за 2015 рік на 4 справи, з кадрових питань за 2015 рік на 6 справ;
- ЖКП № 5 тривалого зберігання за 1992, 1999, 2002, 2006-2009 роки на 5 справ та за 2012-2013 роки на 1 справу, з кадрових питань за 1996-2009 роки (додатковий) за 1996-2009 роки на 11 справ та за 2010-2012, січень-квітень 2013 року на 8 справ.
Експертиза цінності документів проведена на підставі законодавчих документів у сфері архівної справи та діловодства: Закону України Про Національний архівний фонд та архівні установи, Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях затверджених наказом Міністерства юстиції України 18.06.2015 № 1000/5, типових, галузевих переліків видів документів із зазначенням їх строків зберігання, номенклатур справ та інших нормативно-правових актів з питань експертизи цінності документів, методичних рекомендацій Державної архівної служби України. Пропоную схвалити вищезазначені описи справ.
ВИРІШИЛИ:
Схвалити описи справ:
- ТзОВ «Західна теплоенергетична група» тривалого зберігання за 2011-2017 роки на 11 справ та з кадрових питань за 2006-2017 роки на 13 справ;
- ТзОВ «Алфаінтерпласт» тривалого зберігання за 2015 рік на 4 справи, з кадрових питань за 2015 рік на 6 справ;
- ЖКП № 5 тривалого зберігання за 1992, 1999, 2002, 2006-2009 роки на 5 справ та за 2012-2013 роки на 1 справу, з кадрових питань за 1996-2009 роки (додатковий) за 1996-2009 роки на 11 справ та за 2010-2012, січень-квітень 2013 року на 8 справ.
2. СЛУХАЛИ:
Шепелюк В.П.., В.о. начальника архівного відділу Луцької міської ради, заступника голови експертної комісії, яка повідомила, що на основі Переліку типових документів, що створюються під час діяльності органів державної влади та місцевого самоврядування, інших установ, підприємств та організацій, із зазначенням термінів зберігання документів, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 17.04.2012 № 571/20884, відібрано для знищення, як такі, що не мають наукової цінності і втратили своє практичне значення документи:
- ТзОВ «Західна теплоенергетична група» за 2011-2015 роки на 45 справ.
ВИРІШИЛИ:
Схвалити акт про вилучення для знищення документів, що не підлягають зберіганню:
- ТзОВ «Західна теплоенергетична група» за 2011-2015 роки на 45 справ.
3. СЛУХАЛИ:
Шепелюк В.П.., В.о. начальника архівного відділу Луцької міської ради, заступника голови експертної комісії, яка повідомила, що на розгляд експертної комісії надійшли номенклатури справ на 2019 рік, які розроблені відповідно до діючих законодавчих вимог на основі Переліку типових документів, що утворюються під час діяльності органів державної влади та місцевого самоврядування, інших установ, підприємств та організацій, із зазначенням строків зберігання документів, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 12.04.2012 року № 578/5:
- ДНЗ № 2;
- КП «Луцький центр первинної медичної допомоги № 2».
ВИРІШИЛИ:
Схвалити номенклатури справ на 2019 рік:
- ДНЗ № 2;
КП «Луцький центр первинної медичної допомоги № 2».
4. СЛУХАЛИ:
Шепелюк В.П., В.о. начальника архівного відділу Луцької міської ради, заступника голови експертної комісії, яка повідомила, що на розгляд експертної комісії надійшло положення про ЕК та архівний підрозділ:
КП «Луцька міська клінічна стоматологічна поліклініка».
Шепелюк В.П., яка повідомила, що Положення розроблені відповідно до Закону України “Про Національний архівний фонд та архівні установи”, Типового положення про архівний підрозділ органу державної влади, органу місцевого самоврядування, державного і комунального підприємства, установи та організації, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 10.02.2012 № 232/5, Типового положення про експертну комісію державного органу, органу місцевого самоврядування, державного та комунального підприємства, установи та організації, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 19.06.2013 № 1227/5 та Порядку утворення та діяльності комісій з проведення експертизи цінності документів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 8 серпня 2007 року № 1004.
ВИРІШИЛИ:
Схвалити положення про ЕК та архівний підрозділ:
КП «Луцька міська клінічна стоматологічна поліклініка».
Головуюча Валентина Шепелюк