1. Головна
  2. Документи
  3. Протоколи засідань комісії
Чинний
Протоколи засідань комісії від 18.12.2018 №13 м. Луцьк

Засідання експертної комісії архівного відділу міської ради

АРХІВНИЙ ВІДДІЛ                                                         ЗАТВЕРДЖУЮ

ЛУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ                                              Начальник архівного відділу

Луцької міської ради                                                               

ПРОТОКОЛ                                                                     _________  А.О.Дрейчан

від 18.12.2018  № 13                                                         18.12.2018                         

м. Луцьк

Засідання експертної комісії

архівного відділу міської ради 

 

Голова – Дрейчан А.О.

Секретар – Шепелюк В.П.

Присутні члени комісії:

Борейко В.В., Мельничук Г.Л., Гінчук М.С.

 

Порядок денний:

 

1. Про розгляд номенклатур справ на 2019 рік:

- Луцький міський центр зайнятості;

- КЗ «Луцька вечірня (змінна) школа Луцької міської ради»;

 

Виконавчих органів Луцької міської ради:

1. Управління з питань надзвичайних ситуацій Луцької міської ради;

2. організаційний відділ Луцької міської ради;

3. архівний відділ Луцької міської ради;

4. відділ державного  архітектурно-будівельного контролю Луцької міської ради;

5. господарсько-технічний відділ Луцької міської ради;

6. юридичний департамент Луцької міської ради;

7. департамент сім’ї, молоді та спорту Луцької міської ради;

8. відділ оборонно-мобілізаційної і режимно-секретної роботи Луцької міської ради;

9. відділу управління майном міської комунальної власності Луцької міської ради;

10. управління міжнародного співробітництва та проектної діяльності Луцької міської ради.

 

1. СЛУХАЛИ:

Дрейчан А.О., начальника архівного відділу Луцької міської ради, голову експертної комісії, яка повідомила, що на розгляд експертної комісії надійшли номенклатури справ на 2019 рік, які розроблені відповідно до діючих законодавчих вимог на основі Переліку типових документів, що утворюються під час діяльності органів державної влади та місцевого самоврядування, інших установ, підприємств та організацій, із зазначенням строків зберігання документів, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 12.04.2012 року № 578/5:

- Луцький міський центр зайнятості;

- КЗ «Луцька вечірня (змінна) школа Луцької міської ради»;

 

Виконавчих органів Луцької міської ради:

1. Управління з питань надзвичайних ситуацій Луцької міської ради;

2. організаційний відділ Луцької міської ради;

3. архівний відділ Луцької міської ради;

4. відділ державного  архітектурно-будівельного контролю Луцької міської ради;

5. господарсько-технічний відділ Луцької міської ради;

6. юридичний департамент Луцької міської ради;

7. департамент сім’ї, молоді та спорту Луцької міської ради;

8. відділ оборонно-мобілізаційної і режимно-секретної роботи Луцької міської ради;

9. відділу управління майном міської комунальної власності Луцької міської ради;

10. управління міжнародного співробітництва та проектної діяльності Луцької міської ради.

 

       ВИРІШИЛИ:

Схвалити номенклатури справ на 2019 рік:

- Луцький міський центр зайнятості;

- КЗ «Луцька вечірня (змінна) школа Луцької міської ради»;

 

Виконавчих органів Луцької міської ради:

1. Управління з питань надзвичайних ситуацій Луцької міської ради;

2. організаційний відділ Луцької міської ради;

3. архівний відділ Луцької міської ради;

4. відділ державного  архітектурно-будівельного контролю Луцької міської ради;

5. господарсько-технічний відділ Луцької міської ради;

6. юридичний департамент Луцької міської ради;

7. департамент сім’ї, молоді та спорту Луцької міської ради;

8. відділ оборонно-мобілізаційної і режимно-секретної роботи Луцької міської ради;

9. відділу управління майном міської комунальної власності Луцької міської ради;

10. управління міжнародного співробітництва та проектної діяльності Луцької міської ради.

 

 

Голова комісії                                                                                    А.О.Дрейчан

Секретар комісії                                                                                В.П.Шепелюк