1. Головна
  2. Документи
  3. Звіт про роботу виконавчого органу
Чинний
Звіт про роботу виконавчого органу від 25.01.2024 м. Луцьк

Звіт про роботу департаменту фінансів, бюджету та аудиту Луцької міської ради за 2023 рік

Департамент фінансів, бюджету та аудиту підпорядковується Луцькій міській раді. Департамент є юридичною особою, має самостійний баланс, реєстраційні рахунки в управлінні Державної казначейської служби, печатку, ідентифікаційний код.

У своїй діяльності департамент фінансів, бюджету та аудиту міської ради керується Конституцією України, Бюджетним кодексом України, Податковим кодексом України, законами України, постановами Верховної Ради України, актами Президента України, нормативно-правовими актами Кабінету Міністрів України, Міністерства фінансів України, департаменту фінансів Волинської облдержадміністрації, рішеннями обласної та міської рад, рішеннями виконавчого комітету міської ради, розпорядженнями та наказами Волинської обласної військової адміністрації, розпорядженнями міського голови, а також Положенням про департамент фінансів, бюджету та аудиту, забезпечує їх виконання в межах компетенції.

Департамент здійснює загальну організацію та управління виконанням бюджету територіальної громади, координує діяльність учасників бюджетного процесу з питань виконання бюджету. Основним завданням департаменту є організація роботи по складанню і виконанню бюджету громади відповідно до вимог Бюджетного кодексу України та чинного законодавства.

В 2023 році посадовими особами департаменту фінансів, бюджету та аудиту проведена наступна робота:

1. Складання проєкту бюджету Луцької міської територіальної громади на 2024 рік:

- проведено аналіз бюджетних запитів 13-ти головних розпорядників коштів та розрахунків до них, підготовлені пропозиції щодо включення відповідних видатків до проєкту бюджету Луцької міської територіальної громади;

- підготовлено рішення виконавчого комітету та рішення міської ради щодо проєкту бюджету Луцької міської територіальної громади на 2023 рік;

- підготовлені необхідні матеріали та проведено консультації з громадськістю з розгляду проєкту рішення міської ради «Про бюджет Луцької міської територіальної громади на 2024 рік»;

- підготовлено та доведено до головних розпорядників коштів лімітні довідки про бюджетні призначення;

- складено річний та помісячний розписи доходів і видатків загального та спеціального фондів бюджету громади та направлено розпис в УДКСУ у м. Луцьку;

- підготовлено та доведено до головних розпорядників коштів витяги з річного та помісячного розписів видатків бюджету громади.

2. Робота по виконанню бюджету громади за 2023 рік:

- протягом року за зверненнями головних розпорядників коштів вносились зміни до річного та помісячного розпису бюджету, згідно чого виписано та зареєстровано 849 довідок, в тому числі по доходах – 16, по видатках – 833;

- здійснювався постійний облік планових призначень та фактичних надходжень доходів бюджету громади;

- проводилось фінансування видатків бюджету згідно розпоряджень про виділення коштів з рахунків бюджету - 583;

- проводилась аналітична робота по бюджету, а саме:

аналіз стану виконання бюджету по доходах;

аналіз стану виконання бюджету по видатках;

аналіз потреби в коштах та здійснення фінансування на виплату заробітної плати по головних розпорядниках коштів;

щоденний аналіз фінансування видатків бюджету;

щотижневе зведення потреби в коштах для фінансування;

аналіз зареєстрованих та неоплачених фінансових зобов’язань та залишків на рахунках бюджетних установ;

- аналіз тимчасово вільних коштів загального фонду бюджету;

- підготовлено 15 рішень міської ради про внесення змін до бюджету Луцької міської територіальної громади на 2023 рік;

- підготовлено 6 рішень виконавчого комітету про внесення змін про перерозподіл видатків до бюджету Луцької міської територіальної громади на 2023 рік;

- підготовлені рішення виконавчого комітету та міської ради щодо виконання бюджету громади за 2022 рік, які розміщені на офіційному сайті міської ради,

- підготовлено рішення міської ради та інформацію про виконання бюджету громади за І квартал, І півріччя та 9 місяців 2023 року.

Відповідно до електронного обміну інформацією між Міністерством фінансів України та учасниками бюджетного процесу на місцевому рівні, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від  30.08.2021 № 488  «Про затвердження Порядку обміну інформацією між Міністерством фінансів України та учасниками бюджетного процесу на місцевому рівні надавалася інформація через відкритий програмний інтерфейс (API) Інформаційно-аналітичної системи «LOGIKA»

З метою інформування мешканців громади та з метою ведення прозорої діяльності на сайті Луцької міської ради розміщується інформація щодо виконання бюджету громади у розділі «Бюджет».

Протягом 2023 року працівниками департаменту опрацьовувались листи, заяви від громадян, листи з департаменту фінансів ВОДА. На виконання завдань департаменту фінансів ВОДА, з метою підготовки звітів та інформацій Міністерству фінансів України, а також на виконання розпоряджень ОДА та виконавчого комітету готувались інформації.

3. Проведення перевірок:

Проведено опрацювання, аналіз і погодження проєктів паспортів бюджетних програм на 2023 рік, наданих головними розпорядниками коштів бюджету громади у рамках програмно-цільового методу бюджетування.

Проведено аналіз проєктів штатних розписів комунальних підприємств Луцької міської ради: КП «Луцькреклама», КП «Ласка», КП «Стадіон Авангард», КП «Луцьке підприємство електротранспорту» та КП «Луцький зоопарк».

Працівниками департаменту проведено аудит окремих питань фінансово-господарської діяльності Луцького центру професійно-технічної освіти та Відокремленого структурного підрозділу «Технічний фаховий коледж Луцького національного технічного університету» за 2022 рік, І квартал 2023 року.

Працівники залучалися до здійснення заходів фінансового контролю діяльності ЖКП №3.

Протягом року проводився аналіз колективних договорів комунальних підприємств, установ, організацій щодо розмірів встановлених премій, надбавок, заохочень, компенсаційних виплат.

4. Здійснення запозичень:

В 2023 році продовжується реалізація проєкту «Оновлення інфраструктури електротранспорту м. Луцька» відповідно до угоди про передачу коштів позики від 28 грудня 2018 року.

Мета проєкту – комплексне вирішення проблеми пасажирських перевезень, задоволення потреби лучан у якісному, сучасному, комфортному громадському транспорті, розвантаження центральної частини міста від надлишку автобусів, зменшення заторів, істотне поліпшення екологічної ситуації в місті, скорочення викидів СО2.

До бюджету громади залучено 139 052,7 тис грн кредитних коштів, з них у 2023 році – 5 448,3 тис грн. В 2023 році було здійснено платежі з обслуговування боргу в сумі 2 210,5 тис грн.

Для впровадження проєкту «Реалізація інфраструктурних проєктів у сфері водопостачання та водовідведення», метою якого є відновлення якісних характеристик роботи очисних споруд каналізації та забезпечення сталої роботи каналізаційного колектора, зниження його аварійності для недопущення екологічної катастрофи, забезпечення відповідності якості питної води санітарно-гігієнічним нормам, було підписано кредитні договори 28.12.2023 № 23-30KN0006, № 23-30KN0007 на суму 10 000,0 тис євро.

28 грудня 2023 року укладено угоду про передачу коштів позики № 13110-05/274 між Міністерством фінансів України, Міністерством інфраструктури України та Луцькою міською радою, згідно якої Мінфін, у співпраці з Мінінфраструктури, надає Луцькій міській раді позику у розмірі до 6 330 000 євро.

Проєкт спрямований на комплексне вирішення проблеми пасажирських перевезень, задоволення потреб лучан у якісному, сучасному, комфортному, громадському транспорті, розвантаження центральної частини міста від надлишку автобусів, істотного поліпшення екологічної ситуації в місті та передбачає придбання 30 одиниць нових сучасних низькопідлогових тролейбусів, з яких 24 – без автономного ходу, 6 – з автономним ходом.

5. Робота пов’язана з наданням місцевих гарантій для забезпечення виконання боргових зобов’язань суб’єктів господарювання – комунальних підприємств міста:

Департамент фінансів, бюджету та аудиту Луцької міської ради є відповідальним за роботу, пов’язану з наданням місцевих гарантій для забезпечення виконання боргових зобов’язань суб’єктів господарювання – комунальних підприємств міста, які здійснюють реалізацію інвестиційних проєктів за рахунок кредитних коштів міжнародних фінансових організацій.

Державне комунальне підприємство «Луцьктепло» у співпраці з Європейським банком реконструкції та розвитку реалізовує проєкт «Реконструкція та модернізація системи централізованого теплопостачання міста Луцька». Метою проєкту є покращення якості та надійності у наданні комунальних послуг, розвитку та удосконалення водопровідних, каналізаційних та теплоенергетичних систем, впровадження нових енергозберігаючих технологій. Обсяг та валюта кредиту – 10 000,0 тис євро. Станом на 01.01.2024 отримано 10 000,0 тис євро з них у 2023 році 2 955,4 тис євро. З бюджету громади на виконання умов кредитного договору профінансовано 106 736,9 тис грн.

Для реалізації проєкту «Комплексна модернізація систем водопостачання та водовідведення м. Луцьк» Луцька міська рада надала місцеву гарантію Міністерству фінансів України для виконання умов угоди про передачу коштів позики. Договір гарантії від 01.12.2022.

Метою проєкту є створення умов, що сприятимуть сталому функціонуванню підприємства, зменшення негативного екологічного впливу від діяльності КП «Луцькводоканал» на стан довкілля, підвищення якості послуг з централізованого водопостачання та водовідведення для споживачів, підвищення надійності роботи системи централізованого водопостачання, водовідведення у м. Луцьку та покращення фінансового та технічного стану комунального підприємства шляхом оновлення основного виробничого обладнання й мереж із використанням сучасних енергоефективних технологічних рішень.

Обсяг та валюта кредиту – 11 607,5 тис. євро. Отримано 1 700,0 тис євро.