Звіт про діяльність виконавчого комітету Луцької міської ради у березні 2021 року
Протягом березня 2021 року, відповідно до розпорядження міського голови, загальним відділом було організовано два чергових засідання виконкому.
Засідання виконавчого комітету відбулися 03 та 17 березня. Відповідно до затвердженого плану роботи виконавчого комітету на І квартал 2021 року на засіданнях було розглянуто шість питань.
● На розгляд виконкому 03 березня загальним відділом було підготовлено проєкт порядку денного з 76 питань, під час формування якого було знято одне питання на доопрацювання та внесено одне додаткове питання.
Члени виконавчого комітету міської ради заслухали звіт про роботу комунального підприємства «Луцьке підприємство електротранспорту» та погодили інвестиційний план розвитку комунального підприємства «Ласка» на 2021-2023 роки.
Затверджено:
- Регламент департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» міської ради;
- графік прийому суб’єктів звернень у департаменті «Центр надання адміністративних послуг» та у віддалених робочих місцях;
- склад комісії з організації та проведення конкурсного відбору на заміщення вакантних посад керівників підприємств, організацій (установ, закладів), що належать до комунальної власності міської територіальної громади;
- розмір кошторисної заробітної плати на 2021 рік при визначенні вартості будівництва об’єктів;
- новий склад архітектурно-містобудівної ради.
Встановлено вартість послуги з надання в оренду торгової площі на ринках міста Луцька для комунального підприємства «Луцькі ринки».
У зв’язку із необхідністю здійснення перевезень за міськими автобусними маршрутами №№ 23, 23а рішенням виконкому внесено зміни у автобусну мережу та оголошено конкурс на перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування № 23 «с. Рованці (церква) – Адреналін Сіті», № 23а «с. Рованці (церква) – Адреналін Сіті».
Прийнято рішення заслухати на черговому засіданні виконкому звіти восьми перевізників про виконання умов договорів на перевезення пасажирів.
З метою впровадження диференційованого підходу до визначення розміру посадових окладів керівників підприємств, що належать до комунальної власності міської територіальної громади, ухвалено три рішення про преміювання керівників комунальних підприємств та закладів.
Сім рішень стосувалося житлових питань (надання житла, квартирний облік громадян, визнання громадян наймачами житлових приміщень).
З метою підтримки та розвитку творчих здібностей людей з інвалідністю ухвалено рішення про проведення Міжнародного мистецького фестивалю для людей з інвалідністю «Барви творчості».
Шість питань, внесених департаментом соціальної політики, стосувалося соціального захисту громадян. Зокрема, затверджено у новій редакції:
- Порядок забезпечення навчанням;
- Порядок надання фінансової підтримки громадським організаціям;
- Порядок відшкодування вартості пільгового проїзду особам, віднесеним до 1 та 2 категорії громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.
Управлінню містобудування та архітектури надано повноваження щодо присвоєння, зміни, коригування, анулювання адрес об’єктам будівництва та об’єктам нерухомого майна шляхом видачі наказів.
Ухвалено шість рішень про розміщення, продовження розміщення тимчасових споруд на території міста.
43 одиниці засобів зовнішньої реклами, розміщених без отриманих у встановленому порядку дозволів на розміщення, буде демонтовано за поданням комунального підприємства «Луцькреклама».
Про продовження оренди нежитлових приміщень ухвалено п’ять рішень.
Розглянули одну скаргу громадянки на постанову адмінкомісії.
На розгляд виконавчого комітету службою у справах дітей було внесено 31 питання щодо захисту прав та інтересів дітей.
● На розгляд виконавчого комітету 17 березня загальним відділом було підготовлено проєкт порядку денного з 65 питань. Під час формування порядку денного одне питання було знято на доопрацювання.
На засіданні члени виконавчого комітету заслухали:
- інформацію про фінансово-господарську діяльність підприємств, що належать до комунальної власності міської територіальної громади, за підсумками 2020 року;
- звіт про роботу служби у справах дітей за 2020 рік.
14 питань стосувалися транспорту. Зокрема затверджено:
- Правила користування міським та приміським пасажирським транспортом (тролейбусом, автобусом) у Луцькій міській територіальній громаді;
- Порядок здійснення контролю за виконанням умов договорів на перевезення пасажирів автомобільним та електротранспортом, умов тристоронніх договорів про організацію та обслуговування електронних систем в громадському транспорті Луцької міської територіальної громади.
Три ухвалених рішення стосувалися проведення конкурсів на перевезення пасажирів на приміських автобусних маршрутах.
На виконання рішення виконавчого комітету від 03.03.2021 № 156-1 «Про виконання умов договорів» на засіданні члени виконкому заслухали звіти восьми перевізників, що здійснюють перевезення пасажирів автомобільним транспортом. Було прийнято рішення визнати незадовільною роботу перевізників ТзОВ ВТП «Санрайз», ТОВ «Фавоній плюс», ФОП Михалюк Ю.П., ФОП Кашуба Т.І., ФОП Макарчук М.П., ФОП Кубовий Б.А., ФОП Тимощуком М.С., ФОП Федік Л.Г. Перевізників було попереджено, що, в разі повторного порушення виконання умов договорів на перевезення пасажирів автомобільним транспортом, з підприємцями будуть розірвані договори, а також зобов’язано про усунення порушень письмово проінформувати виконавчий комітет міської ради в термін до 31.03.2021.
Чотири рішення стосувалося врегулювання житлових питань.
Два питання на розгляд членів виконкому вніс департамент соціальної політики, одним з них було рішення про представлення до відзначення почесним званням «Мати-героїня».
Ухвалено рішення про утримання здобувачів освіти закладу загальної середньої освіти № 28, підготовлене управлінням освіти.
Члени виконавчого комітету затвердили проєктно-кошторисну документацію за робочим проєктом «Капітальний ремонт вулиці Рівненської (від вулиці Задворецької до вулиці Купріна) у місті Луцьку Волинської області (коригування)».
Про продовження розміщення тимчасових споруд на території міста ухвалено три рішення виконавчого комітету.
Ухвалено чотири рішення про режим роботи закладів ресторанного господарства, торгівлі та сфери послуг, розташованих на території міста.
На звернення приватного підприємства «РЕММЕБЛІ» анульовано дозвіл на розміщення зовнішньої реклами.
Три рішення стосувалось звільнення розповсюджувачів зовнішньої реклами від плати за тимчасове користування місцем розміщення засобів зовнішньої реклами на період розміщення інформації.
Комунальним підприємством «Луцькреклама» на розгляд виконкому підготовлено рішення про демонтаж 36 одиниць засобів зовнішньої реклами, розміщених без отриманих у встановленому порядку дозволів на розміщення.
Про оренду, продовження оренди нежитлових приміщень ухвалено чотири рішення виконкому.
Члени виконавчого комітету затвердили план роботи виконавчого комітету та виконавчих органів Луцької міської ради на ІІ квартал 2021 року.
На розгляд виконавчого комітету службою у справах дітей було внесено 21 питання щодо захисту прав та інтересів дітей.
Загалом в березні 2021 року загальним відділом зареєстровано 140 рішень виконавчого комітету. Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» рішення оприлюднено на офіційному сайті Луцької міської ради.
Інформація щодо тематики ухвалених рішень протягом березня додається.
Загальний відділ