Звіт про підсумки роботи із зверненнями громадян в юридичному департаменті за 2019 рік
Через відділ звернень громадян департаменту ЦНАП до юридичного департаменту надійшло за 2019 рік 331 звернення, що в порівнянні з 2018 роком на 34 звернення більше.
За звітний період збільшилась кількість колективних звернень у порівняні з 2018 роком (10 проти 13). Протягом звітного періоду працівниками юридичного департаменту розглянуто 22 адвокатських запитів, що на 24 запити менше ніж за звітний період минулого року.
За звітний період надійшло 5 скарг. Вони стосувалися питань створення та діяльності ОСББ; бездіяльності посадових осіб; незгоди з постановою адміністративної комісії при виконавчому комітеті Луцької міської ради. Решта звернень складали заяви (клопотання). Також було розглянуто 1 петицію, яка набрала понад 300 голосів щодо діяльності громадської організації.
Надійшло 26 повторних та неодноразових звернень щодо пільгового проїзду у міських та приміських маршрутних автобусах; про неправомірність, на думку заявників, діяльності ГО “Порятунок чотирилапих”; про акт на земельну ділянку; про незгоду з постановою адміністративної комісії; про житлове питання; про судові справи.
113 звернень не підлягали розгляду відповідно до Закону України “Про звернення громадян” (з них 112 – письмові заяви учасників судових справ), на 138 звернень дано роз’яснення, по 75 зверненнях вирішені питання, відмовлено у задоволенні 1 звернення. За належністю надіслано 4 звернення відповідно до статті 7 Закону України “Про звернення громадян”.
Аналізуючи роботу зі зверненнями громадян встановлено, що основними питаннями, які турбували мешканців міста були такі: про незгоду з постановою адміністративної комісії; про роботу КП “Ласка”; про вирішення земельних, транспортних, житлових, кадрових питань; про розміщення господарських споруд; про скасування рішень міської ради; заяви з процесуальних питань; про згоду бути присяжним.
Директор юридичного департаменту Юрченко Н.М. проводить особистий прийом громадян згідно графіку прийому. Крім того, начальники та спеціалісти департаменту надають роз'яснення та консультації кожному, хто звертається телефоном чи особисто.
Стан роботи зі зверненнями громадян у департаменті розглядається на нарадах при директорові департаменту і аналізується щоквартально. Особлива увага зосереджується на персональній відповідальності та виконавській дисципліні кожного працівника департаменту за своєчасний, повний та об’єктивний розгляд звернень громадян.
Директор департаменту Наталія ЮРЧЕНКО