1. Головна
  2. Документи
  3. Звіт про роботу виконавчого органу
Чинний
Звіт про роботу виконавчого органу від 11.01.2021 №3-7/6 м. Луцьк

Звіт про підсумки роботи із зверненнями громадян в юридичному департаменті за 2020 рік

За 2020 рік надійшло 426 звернень, що у порівняні з минулим роком на 95 звернень більше. З них 421 звернення надійшло до розгляду через відділ звернень громадян департаменту ЦНАП, 5 звернень адресовані директору юридичного департаменту. Збільшення кількості звернень пов’язане із незгодою прийняття Луцькою радою рішення від 29.01.2020 № 69/1 “Про припинення права постійного користування комунальному підприємству “Луцькі ринки” земельною ділянкою”.

За звітний період збільшилась кількість колективних звернень у порівнянні з 2019 роком (21 проти 13). Також надійшло 2 анонімних звернення. Протягом звітного періоду працівниками юридичного департаменту розглянуто 32 адвокатських запити, що на 10 запитів більше ніж за минулий рік.

За звітний період надійшло 10 скарг (за 2019 рік – 1), 1 пропозиція (зауваження). Решта звернень складали заяви (клопотання). Також було розглянуто 3 петиції (за 2019 рік – 1), які набрали понад 300 голосів, з питань, пов’язаних з прийняттям та виконанням вищезазначеного рішення міської ради.

Надійшло 116 неодноразових звернень щодо встановлення статусу члена сім’ї загиблого, нарахування податків, погашення кредиту, вирішення земельних, трудових спорів, а також письмових заяв учасників судових справ. Крім того було розглянуто 76 масових звернень щодо згаданого вище рішення міської ради.

85 звернень не підлягали розгляду відповідно до Закону України “Про звернення громадян” (з них 82 – письмові заяви учасників судових справ), на 304 звернення дано роз’яснення, по 20 зверненнях вирішені питання, відмовлено у задоволенні 2 звернень. За належністю надіслано 6 звернень, ще 9 звернень перебувають на розгляді.

Аналізуючи роботу зі зверненнями громадян встановлено, що основними питаннями, які турбували мешканців міста були такі: про функціонування Центрального ринку; про вирішення житлових, трудових питань; про видачу посвідчення реабілітованого; про невдоволення діями окремих посадових осіб; заяви з процесуальних питань.

Директор юридичного департаменту Н.Юрченко проводить особистий прийом громадян згідно графіку прийому, у т.ч. у режимі онлайн (прямі телефонні лінії). Крім того, заступники директора, начальники відділів та спеціалісти департаменту надають роз'яснення та консультації кожному, хто звертається телефоном чи особисто.

Стан роботи зі зверненнями громадян у департаменті розглядається на нарадах при директорові департаменту і аналізується щоквартально. Особлива увага зосереджується на персональній відповідальності та виконавській дисципліні кожного працівника департаменту за своєчасний, повний та об’єктивний розгляд звернень громадян.

 

Директор департаменту Наталія ЮРЧЕНКО