1. Головна
  2. Документи
  3. Звіт про роботу виконавчого органу
Чинний
Звіт про роботу виконавчого органу від 02.10.2020 № 3-7/345 м. Луцьк

Звіт про підсумки роботи із зверненнями громадян в юридичному департаменті за 9 місяців 2020 року

За 9 місяців 2020 року надійшло 332 звернень, що у порівняні з аналогічним періодом минулого року на 112 звернень більше. З них 329 звернень надійшло до розгляду через відділ звернень громадян департаменту ЦНАП, 3 звернення адресовані директору юридичного департаменту. Збільшення кількості звернень пов’язане із незгодою прийняття Луцькою радою рішення від 29.01.2020 № 69/1 “Про припинення права постійного користування комунальному підприємству “Луцькі ринки” земельною ділянкою”.

За звітний період збільшилась кількість колективних звернень у порівняні зі звітним періодом 2019 року (15 проти11). Також надійшло 2 анонімних звернення. Протягом звітного періоду працівниками юридичного департаменту розглянуто 26 адвокатських запити, що на 7 запитів більше ніж за звітний період минулого року.

За звітний період надійшло 7 скарг (за 9 місяців 2019 року – 1), 1 пропозиція (зауваження). Решта звернень складали заяви (клопотання). Також було розглянуто 3 петиції (за 9 місяців 2019 року – 1), які набрали понад 300 голосів, з питань, пов’язаних з прийняттям та виконанням вищезазначеного рішення міської ради.

Надійшло 59 неодноразових звернень щодо встановлення статусу члена сім’ї загиблого, нарахування податків, погашення кредиту, вирішення земельних, трудових спорів, а також письмових заяв учасників судових справ. Крім того було розглянуто 76 масових звернень щодо згаданого вище рішення міської ради.

74 звернення не підлягали розгляду відповідно до Закону України “Про звернення громадян” (з них 71 – письмові заяви учасників судових справ), на 230 звернень дано роз’яснення, по 14 зверненнях вирішені питання, відмовлено у задоволенні 2 звернень. За належністю надіслано 6 звернень, ще 6 звернень перебувають на розгляді.

Аналізуючи роботу зі зверненнями громадян встановлено, що основними питаннями, які турбували мешканців міста були такі: про функціонування Центрального ринку; про вирішення житлових, трудових питань; про видачу посвідчення реабілітованого; про невдоволення діями окремих посадових осіб; заяви з процесуальних питань.

Директор юридичного департаменту Н.Юрченко проводить особистий прийом громадян згідно графіку прийому. Крім того, заступники директора, начальники відділів та спеціалісти департаменту надають роз'яснення та консультації кожному, хто звертається телефоном чи особисто.

Стан роботи зі зверненнями громадян у департаменті розглядається на нарадах при директорові департаменту і аналізується щоквартально. Особлива увага зосереджується на персональній відповідальності та виконавській дисципліні кожного працівника департаменту за своєчасний, повний та об’єктивний розгляд звернень громадян.

 

Директор департаменту                                                                                                                                Наталія ЮРЧЕНКО