Звіт про підсумки роботи із зверненнями громадян в юридичному департаменті за І квартал 2019 року
Через відділ звернень громадян департаменту ЦНАП до юридичного департаменту надійшло у І кварталі 2019 року 83 звернення, що в порівнянні з І кварталом 2018 року на 24 звернення більше.
За звітний період зменшилась кількість колективних звернень у порівняні з І кварталом 2018 року (2 проти 4).
Протягом звітного періоду працівниками юридичного департаменту розглянуто 3 адвокатських запити, що на 13 запитів менше ніж за звітний період минулого року.
За звітний період надійшла 1 скарга щодо створення та діяльності ОСББ, решта звернень складали заяви (клопотання). Також було розглянуто 1 петицію, яка набрала понад 300 голосів, щодо діяльності громадської організації. Надійшло 2 повторних звернень щодо пільгового проїзду у міських та приміських маршрутних автобусах та про неправомірність, на думку заявників, діяльності ГО “Порятунок чотирилапих”.
39 звернень не підлягали розгляду відповідно до Закону України “Про звернення громадян” (з них 38 – письмові заяви учасників судових справ).
Надіслано за належністю 2 звернення, 6 звернень перебувають на розгляді, по 2 зверненнях очікується остаточна відповідь.
Аналізуючи роботу зі зверненнями громадян встановлено, що основними питаннями, які турбували мешканців міста були такі:
- про незгоду з постановою адміністративної комісії;
- про надання інформації щодо роботи КП “Ласка”;
- про земельні відносини;
- про письмові заяви учасників судових справ;
- про пільговий проїзд у міських та приміських маршрутних автобусах;
- про скасування рішення міської ради.
Директор юридичного департаменту Юрченко Н.М. проводить особистий прийом громадян згідно графіку прийому. Крім того, начальники та спеціалісти департаменту надають роз'яснення та консультації кожному, хто звертається телефоном чи особисто.
Стан роботи зі зверненнями громадян у департаменті розглядається на нарадах при директорові департаменту і аналізується щоквартально. Особлива увага зосереджується на персональній відповідальності та виконавській дисципліні кожного працівника департаменту за своєчасний, повний та об’єктивний розгляд звернень громадян.
Директор департаменту Наталія ЮРЧЕНКО