Звіт про підсумки роботи із зверненнями громадян в юридичному департаменті за І півріччя 2020 року
За І півріччя 2020 року надійшло 228 звернень, що у порівняні з аналогічним періодом минулого року на 84 звернення більше. З них 226 звернень надійшло до розгляду через відділ звернень громадян департаменту ЦНАП, 2 звернення адресовані директору юридичного департаменту. Збільшення кількості звернень пов’язане із незгодою прийняття Луцькою радою рішення від 29.01.2020 № 69/1 “Про припинення права постійного користування комунальному підприємству “Луцькі ринки” земельною ділянкою”.
За звітний період збільшилась кількість колективних звернень у порівняні зі звітним періодом 2019 року (12 проти 4). Також надійшло 2 анонімних звернення. Протягом звітного періоду працівниками юридичного департаменту розглянуто 17 адвокатських запитів, що на 7 запитів більше ніж за звітний період минулого року.
За звітний період надійшло 2 скарги (за І півріччя 2019 року – 1), 1 пропозиція (зауваження). Решта звернень складали заяви (клопотання). Також було розглянуто 3 петиції (за І півріччя 2019 року – 1), які набрали понад 300 голосів, з питань, пов’язаних з прийняттям та виконанням вищезазначеного рішення міської ради.
Надійшло 12 неодноразових звернень щодо встановлення статусу члена сім’ї загиблого, вирішення земельних, трудових спорів, а також письмових заяв учасників судових справ. Крім того було розглянуто 76 масових звернень щодо згаданого вище рішення міської ради.
47 звернень не підлягали розгляду відповідно до Закону України “Про звернення громадян” (з них 45 – письмові заяви учасників судових справ), на 159 звернень дано роз’яснення, по 8 зверненнях вирішені питання, відмовлено у задоволенні 2 звернень. За належністю надіслано 3 звернення, ще 9 звернень перебувають на розгляді.
Аналізуючи роботу зі зверненнями громадян встановлено, що основними питаннями, які турбували мешканців міста були такі: про функціонювання Центрального ринку; про вирішення житлових, трудових питань; про видачу посвідчення реабілітованого; про невдоволення діями окремих посадових осіб; заяви з процесуальних питань.
Директор юридичного департаменту Н.Юрченко проводить особистий прийом громадян згідно графіку прийому. Крім того, заступники директора, начальники відділів та спеціалісти департаменту надають роз'яснення та консультації кожному, хто звертається телефоном чи особисто.
Стан роботи зі зверненнями громадян у департаменті розглядається на нарадах при директорові департаменту і аналізується щоквартально. Особлива увага зосереджується на персональній відповідальності та виконавській дисципліні кожного працівника департаменту за своєчасний, повний та об’єктивний розгляд звернень громадян.
В.о. директора департаменту Андрій МАКСИМ’ЯК