Звіт про підсумки роботи із зверненнями громадян в юридичному департаменті за І півріччя 2019 року
Через відділ звернень громадян департаменту ЦНАП до юридичного департаменту надійшло у І півріччя 2019 року 144 звернення, що в порівнянні з І півріччям 2018 року на 22 звернення більше.
За звітний період кількість колективних звернень не змінилася у порівнянні з І півріччям 2018 року (4 проти 4).
Протягом звітного періоду працівниками юридичного департаменту розглянуто 10 адвокатських запитів, що на 17 запитів менше ніж за звітний період минулого року.
За звітний період надійшла 1 скарга щодо створення та діяльності ОСББ “Жасмін”, решта звернень складали заяви (клопотання). Також було розглянуто 1 петицію, яка набрала понад 300 голосів, щодо діяльності громадської організації. Надійшло 6 повторних звернень щодо пільгового проїзду у міських та приміських маршрутних автобусах та про неправомірність, на думку заявників, діяльності ГО “Порятунок чотирилапих”; про акт на земельну ділянку; про прийняття додаткового рішення про розподіл судових витрат.
63 звернення не підлягали розгляду відповідно до Закону України “Про звернення громадян” (з них 62 – письмові заяви учасників судових справ), на 69 звернень дано роз’яснення, по 4 зверненнях вирішені питання, відмовлено у задоволенні 1 звернення. За належністю надіслано 2 звернення відповідно до статті 7 Закону України “Про звернення громадян”, 5 звернень перебувають на розгляді.
Аналізуючи роботу зі зверненнями громадян встановлено, що основними питаннями, які турбували мешканців міста були такі: про незгоду з постановою адміністративної комісії; про надання інформації щодо роботи КП “Ласка”; про земельні відносини; про письмові заяви учасників судових справ; про пільговий проїзд у міських та приміських маршрутних автобусах; про скасування рішення міської ради; про релігійні відносини; про розміщення господарських споруд.
Директор юридичного департаменту Юрченко Н.М. проводить особистий прийом громадян згідно графіку прийому. Крім того, начальники та спеціалісти департаменту надають роз'яснення та консультації кожному, хто звертається телефоном чи особисто.
Стан роботи зі зверненнями громадян у департаменті розглядається на нарадах при директорові департаменту і аналізується щоквартально. Особлива увага зосереджується на персональній відповідальності та виконавській дисципліні кожного працівника департаменту за своєчасний, повний та об’єктивний розгляд звернень громадян.
Директор департаменту Наталія ЮРЧЕНКО