Звіт про підсумки роботи щодо розгляду звернень громадян в юридичному департаменті за 9 місяців 2019 року
Робота з розгляду звернень громадян здійснюється відповідно до вимог Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, “Про адвокатуру та адвокатську діяльність”, Інструкції з діловодства за зверненнями громадян, затвердженої постановою Кабінету міністрів України від 14.04.1997 № 348, постанови Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 № 858 “Про затвердження класифікатора звернень громадян”.
Усі звернення надійшли через департамент “Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку”.
Через відділ звернень громадян департаменту ЦНАП до юридичного департаменту надійшло за 9 місяців 2019 року 220 звернення, що в порівнянні з 9 місяцями 2018 року на 4 звернення більше.
За звітний період збільшилась кількість колективних звернень у порівняні з 9 місяцями 2018 року (5 проти 11 ).
Протягом звітного періоду працівниками юридичного департаменту розглянуто 19 адвокатських запитів, що на 20 запитів менше ніж за звітний період минулого року.
За звітний період надійшла 1 скарга щодо створення та діяльності ОСББ “Жасмін”, решта звернень складали заяви (клопотання). Також було розглянуто 1 петицію, яка набрала понад 300 голосів, щодо діяльності громадської організації. Надійшло 17 повторних та неодноразових звернень щодо пільгового проїзду у міських та приміських маршрутних автобусах та про неправомірність, на думку заявників, діяльності ГО “Порятунок чотирилапих”; про акт на земельну ділянку; про судові справи.
88 звернень не підлягали розгляду відповідно до Закону України “Про звернення громадян” (з них 87 – письмові заяви учасників судових справ), на 107 звернень дано роз’яснення, по 16 зверненнях вирішені питання, відмовлено у задоволенні 1 звернення. За належністю надіслано 4 звернення відповідно до статті 7 Закону України “Про звернення громадян”, 3 звернень перебувають на розгляді, по 1 зверненню очікується остаточна відповідь.
Аналізуючи роботу зі зверненнями громадян встановлено, що основними питаннями, які турбували мешканців міста були такі:
- про незгоду з постановою адміністративної комісії;
- про видачу посвідчення реабілітованого;
- про роботу КП “Ласка”;
- про вирішення земельних питань;
- про вирішення питання доїзду;
- про вирішення житлових питань;
- про розміщення господарських споруд
- про вирішення кадрових питань;
- про скасування рішень міської ради;
- заяви з процесуальних питань.
На звернення надані відповіді, роз'яснення, надана вичерпна інформація. Працівники департаменту постійно надають юридичні консультації громадянам, хто звертається телефоном чи особисто.
У юридичному департаменті директором щомісяця проводяться оперативні наради з працівниками, на яких обговорюються питання, зазначені у зверненнях, а також директор департаменту постійно наголошує на своєчасному наданні відповідей на звернення громадян.
Директор департаменту Наталія ЮРЧЕНКО