1. Головна
  2. Документи
  3. Звіт про роботу виконавчого органу
Чинний
Звіт про роботу виконавчого органу від 08.04.2024 №8-10/59 м. Луцьк

Звіт про підсумки роботи відділу ведення Державного реєстру виборців у березні 2024 року

У березні 2024 року відділом була продовжена робота щодо актуалізації (періодичного поновлення) бази даних Державного реєстру виборців (далі — Реєстр) відповідно до постанови Центральної виборчої комісії від 22 грудня 2023 року №83 “Про деякі питання часткового відновлення функціонування автоматизованої інформаційно-комунікаційної системи “Державний реєстр виборців”. Доступ до функцій та підсистем автоматизованої інформаційно-комунікаційної системи Реєстру залишається частково обмеженим та наданий тільки в обсязі, необхідному для забезпечення опрацювання відомостей періодичного поновлення.

Відомості щомісячного поновлення на цьому етапі роботи опрацьовуються протягом тижня, доступ до відповідного періоду надається Розпорядником Реєстру в хронологічній послідовності.

У березні 2024 року опрацьовано відомості чотирьох періодичних поновлень, що були подані органами, закладами, установами відповідно до статті 22 Закону з листопада 2022 року по лютий 2023 року включно.

Всього завантажено та опрацьовано 179 відомостей від 12 суб’єктів, з них 53 відомості містили зміни, 95 відомостей - порожні, а також 23 ініціативні відомості та 8 додаткових відомостей за результатами запитів щодо уточнення інформації про виборців та наявності адресних об’єктів.

У звітному періоді забезпечено надходження відомостей періодичного поновлення за березень 2024 року (інформація станом на лютий 2024 року) на паперових та електронних носіях від 12 суб’єктів подання відомостей (2 військові частини на період дії воєнного стану відомості не подають). Усі 37 відомостей подані своєчасно.

При опрацюванні періодів поновлення з листопада 2022 року по лютий 2023 року до адресної підсистеми Реєстру внесено 133 житлових будинків згідно з відомостями міського голови та відповідями на запити відділу, сформованими щодо уточнення наявності адресних об’єктів у зв’язку з реєстрацією місця проживання виборців у будинках, відсутніх в адресній підсистемі Реєстрі.

Усі зміни відображено у геометрії постійних виборчих дільниць геоінформаційної підсистеми автоматизованої інформаційно-комунікаційної системи Реєстру.

Віднесення будинків до меж 5-х постійних виборчих дільниць № № 071050, 071051, 071066, 071091, 071104 потребує внесення змін до Переліку постійних виборчих дільниць шляхом проведення відповідної постанови Центральної виборчої комісії, проте технологічно функція формування таких подань при частковому функціонуванні Реєстру недоступна. Зміни в описі меж ще 63 постійних виборчих дільниць не потребували подань до Центральної виборчої комісії та були зареєстровані та проведені.

У звітному періоді проведено аналіз, структуровано та підготовлено для внесення до адресної підсистему Реєстру відомості міського голови про найменування нових та перейменування вулиць (проспектів, бульварів, площ, провулків, кварталів, кутків тощо), присвоєння номерів новим будинкам і зміну нумерації існуючих будинків у Луцькій міській територіальній громаді за березень 2024 року (загалом 155 розпорядчих документи про відповідні зміни). На підставі цих відомостей актуалізовано базу даних житлового фонду Луцької міської територіальної громади, яку веде відділ.

З метою коректного поновлення персональних даних Реєстру та опрацювання екранів “Контроль достовірності даних”, “Ймовірні кратні включення”, “Виборці, що вибули з установ відбування покарань, зняті з обліку в МЗС, попередня адреса яких була зареєстрована в межах Луцької міської територіальної громади” та ін. в березні 2024 року було сформовано та надіслано 36 запитів до суб’єктів подань відомостей, що містили 279 рядків, зокрема:

147 записів про виборців, які потрапили до контролю “Аналіз розбіжностей при співставлені виборців”;

28 записи про ймовірні кратні включення;

54 записи про виборців, які зняті з обліку в МЗС, вибули з установ відбування покарань та попередня адреса яких була зареєстрована в межах Луцької міської територіальної громади;

34 записи про громадян, які зняті з реєстрації у зв’язку із смертю, проте відомості про смерть відсутні;

16 записів про уточнення відомостей про виборців.

Завдяки налагодженню тісної співпраці із суб’єктами подання відомостей усі відповіді на запити відділу були надані вчасно у стислі терміни. На підставі інформації, що надійшла на вказані запити відділу, до Реєстру внесено необхідні зміни.

Станом на 3 квітня 2024 року в Реєстрі міститься:

Записів  189084

Виборців  178458

у тому числі:

мають ВА  170581

без ВА (вибули)  7877

Померлі  10372

Скасовано

громадянство  19

Недієздатні  235

НСП  776

Вулиць  1023

Будинків  20416

Постійних виборчих дільниць  111


у тому числі:

звичайних  100

спеціальних  11

Працівники відділу постійно підвищують кваліфікацію шляхом самоосвіти, а також беруть участь у навчаннях, зокрема, працівники відділу успішно пройшли тестування за результатами перегляду освітнього серіалу на порталі Дія на тему: “Цифровізація державного сектору”. Двоє працівників відділу 11 березня 2024 року підвищили кваліфікацію за спеціалізованою короткостроковою програмою “Фінансовий контроль як інструмент антикорупційної політики. Електронне декларування”.