1. Головна
  2. Документи
  3. Звіт про роботу виконавчого органу
Чинний
Звіт про роботу виконавчого органу від 12.07.2024 №8-10/121 м. Луцьк

Звіт про підсумки роботи відділу ведення Державного реєстру виборців у червні 2024 року

У червні 2024 року відділом була продовжена робота з актуалізації (періодичного поновлення) бази даних Державного реєстру виборців (далі — Реєстр) відповідно до постанови Центральної виборчої комісії від 22 грудня 2023 року №83 “Про деякі питання часткового відновлення функціонування автоматизованої інформаційно-комунікаційної системи “Державний реєстр виборців”. Доступ до функцій та підсистем автоматизованої інформаційно-комунікаційної системи Реєстру залишається частково обмеженим та наданий тільки в обсязі, необхідному для забезпечення опрацювання відомостей періодичного поновлення.

У звітному періоді було продовжено роботу з надання інформації з Державного реєстру виборців відповідно до статті 26 Закону та статті 6 Закону України “Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України”, статей 5, 6 Закону України “Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб” про персональні дані внутрішньо переміщених осіб у зв’язку із необхідністю оформлення документів, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України, внесення інформації про реєстрацію місця проживання. У червні поточного року до відділу надійшло 3 запити від Луцького відділу №2 УДМС України у Волинській області. Інформація на запити надана відповідно до чинного законодавства.

У звітному періоді також продовжено роботу з внесення відомостей про 18-річних, виборча адреса яких відноситься до с. Іванчиці та с. Озденіж за формами 3.7, 3.8. Такі відомості протягом тривалого часу були недоступні через ліквідацію Рожищенського відділу УДМС у Волинській області та відсутність відповідного доступу у Луцького відділу № 2 УДМС у Волинській області, який є його правонаступником.

У звітному періоді працівниками відділу у стислі терміни опрацьовано відомості чотирьох періодичних поновлень, що були подані органами, закладами, установами відповідно до статті 22 Закону України “Про Державний реєстр виборців” (далі - Закон) за період з грудня 2023 року по березень 2024 року включно.

Всього завантажено та опрацьовано 152 відомості від 13 суб’єктів подань, з них 55 відомостей містили зміни, 97 відомостей - порожні, а також було сформовано, завантажено та опрацьовано 23 ініціативних відомостей та 2 додаткових відомостей за результатами запитів щодо уточнення інформації про виборців та наявності адресних об’єктів.

У звітному періоді проведено 6 594 зміни за результатами поданих відомостей від суб’єктів. 

У зв’язку із змінами у законодавстві продовжено відповідну роботу з військовою частиною А0959, яка згідно із статтею 22 Закону подавала відомості про виборців-військовослужбовців строкової служби. Інформація командира про вибуття з території дислокації цієї військової частини військовослужбовців строкової служби опрацьована та у Реєстрі проведені необхідні зміни.

У звітному періоді також забезпечено надходження відомостей поточного періодичного поновлення за червень 2024 року на паперових та електронних носіях від 12 суб’єктів подання відомостей (відомості про померлих завантажуються до АІКС ДРВ централізовано відповідно до певного періоду). Усі 37 відомостей подані своєчасно. 

При опрацюванні періодів поновлення з грудня 2023 року по березень 2024 року включно до адресної підсистеми Реєстру внесено 233 зміни згідно з відомостями міського голови та відповідями на запити відділу, сформованими щодо уточнення наявності адресних об’єктів у зв’язку з реєстрацією місця проживання виборців у будинках, відсутніх в адресній підсистемі Реєстрі.

Усі зміни відображено у геометрії постійних виборчих дільниць геоінформаційної підсистеми автоматизованої інформаційно-комунікаційної системи Реєстру.

При внесенні змін до довідника постійних виборчих дільниць (далі - ВД) були сформульовані та занесені у відповідній підсистемі Реєстру обґрунтування 106 таких змін. 48 змін в описі меж ВД були успішно застосовані та не потребували подань до Центральної виборчої комісії (далі - ЦВК). Зміни до опису меж 58 ВД (можливе повторення ВД в різних періодах періодичного поновлення) опрацьовані та підготовлені для включення у подання до ЦВК. Технологічно функція формування таких подань буде доступна після завершення опрацювання усіх накопичених за час припинення ведення Реєстру відомостей періодичного поновлення.

У звітному періоді проведено аналіз, структуровано та підготовлено для внесення до адресної підсистему Реєстру відомості міського голови про найменування нових та перейменування вулиць (проспектів, бульварів, площ, провулків, кварталів, кутків тощо), присвоєння номерів новим будинкам і зміну нумерації існуючих будинків у Луцькій міській територіальній громаді за червень 2024 року (72 розпорядчих документи про відповідні зміни). На підставі цих відомостей актуалізовано базу даних житлового фонду Луцької міської територіальної громади, яку веде відділ.

З метою коректного поновлення персональних даних Реєстру та опрацювання екранів “Контроль достовірності даних”, “Ймовірні кратні включення”, “Виборці, що вибули з установ відбування покарань, зняті з обліку в МЗС, попередня адреса яких була зареєстрована в межах Луцької міської територіальної громади” та ін. в травні 2024 року було сформовано та надіслано 28 запитів до суб’єктів подань відомостей, що містили 235 рядків, зокрема:

- 141 запис про виборців з контролю “Аналіз розбіжностей при співставленні виборців”;

- 28 записів про ймовірні кратні включення;

- 41 запис про виборців, які зняті з обліку в МЗС, вибули з установ відбування покарань та попередня адреса яких, імовірно, була зареєстрована в межах Луцької міської територіальної громади;

- 20 записів про громадян, які зняті з реєстрації у зв’язку із смертю, проте відомості про смерть відсутні;

- 5 записів про уточнення відомостей про виборців та на підставі візуального та автоматизованого контролю відомостей Реєстру та періодичного поновлення.

Завдяки налагодженню тісної співпраці із суб’єктами подання відомостей усі відповіді на запити відділу були надані вчасно у стислі терміни. На підставі інформації, що надійшла на вказані запити відділу, до Реєстру внесено необхідні зміни.

Працівники відділу постійно підвищують кваліфікацію шляхом самоосвіти. У звітному періоді начальник відділу Наталія Гальченко пройшла підвищення кваліфікації у Волинському регіональному центрі підвищення кваліфікації за загальною короткостроковою програмою “Державна мова” та 20 травня 2024 року отримала відповідний сертифікат.

У рубриці “Оперативна інформація” на офіційному сайті Луцької міської ради оновлено відомості про перейменування вулиць Луцької міської територіальної громади.

 

Станом на 11 липня 2024 року в Реєстрі міститься:

Записів  191380

Виборців  178648

у тому числі:

мають ВА  169811

без ВА (вибули)  8837

Померлі  12463

Скасовано громадянство 17

Недієздатні  252

НСП  720

Вулиць  1049

Будинків  21258

Постійних виборчих дільниць  111

у тому числі:

звичайних  100

спеціальних  11