Звіт про підсумки роботи відділу ведення Державного реєстру виборців у квітні 2023 року
Відповідно до Закону України “Про Державний реєстр виборців” (далі — Закон) основними завданнями відділу є ведення персоніфікованого обліку виборців, складання списків виборців для проведення виборів різних рівнів, а також ведення паспортів виборчих дільниць, утворених на постійній основі.
Незважаючи на те, що ведення Державного реєстру виборців (далі — Реєстр) тимчасово припинено згідно з постановою Центральної виборчої комісії від 24.02.2022 № 61 “Про тимчасове припинення функціонування автоматизованої інформаційно-комунікаційної системи “Державний реєстр виборців” на час дії воєнного стану”, Центральна виборча комісія здійснює заходи з підготовки відновлення його функціонування та вивчення можливостей щодо цього.
Так, на вимогу Центральної виборчої комісії за дорученням відділу адміністрування Державного реєстру виборців апарату Волинської обласної військової адміністрації, працівниками відділу протягом квітня — травня 2023 року здійснено звірку та уточнення інвентарних, серійних та сервісних номерів, впорядкування складових 6-и автоматизованих робочих місць (далі — АРМ) працівників відділу та 6-и АРМів, що передані від ліквідованих у зв’язку з процесами децентралізації та змінами адміністративно-територіального устрою України органів ведення Реєстру Волинської області.
Уся техніка в наявності, облікована належним чином. АРМи, які тимчасово не використовуються, зберігаються відповідно до наказу начальника відділу від 11.03.2022 № 2/8-7 “Про здійснення евакуації автоматизованих робочих місць у зв’язку із загрозою їх знищення” та після звірки та уточнення інвентарних, серійних та сервісних номерів переміщені до місця тимчасового зберігання згідно з наказом начальника відділу від 27.04.2023 № 17/8-7 “Про переміщення складових автоматизованих робочих місць”. АРМи у кількості 7 шт. встановлені та налаштовані для забезпечення виконання поточних завдань працівниками відділу.
Протягом звітного періоду також здійснено аналіз стану надходження до відділу відомостей періодичного поновлення у розрізі суб’єктів подання відомостей, визначених статтею 22 Закону України “Про Державний реєстр виборців”, з урахуванням кількості записів, що у них містяться, за період з лютого 2022 року по квітень 2023 року.
Крім того, на вимогу Центральної виборчої комісії відділом здійснюється щомісячне інформування відділу адміністрування Державного реєстру виборців апарату Волинської обласної військової адміністрації про:
- стан функціонування відділу та кадрове забезпечення,
- про подання відомостей періодичного поновлення
станом на поточний місяць.
Згідно з пунктом 16 статті 22 Закону забезпечено отримання відомостей міського голови про найменування нових та перейменування вулиць (проспектів, бульварів, площ, провулків, кварталів, кутків тощо), присвоєння номерів новим будинкам і зміну нумерації існуючих будинків у Луцькій міській територіальній громаді.
Всі відомості періодичного поновлення за період з 01.04.2023 по 30.04.2023 подані своєчасно. Забезпечено їх облік та попереднє опрацювання для подальшого внесення до Реєстру після відновлення відповідного доступу. Інформація про кількість рядків у поданих відомостях наведена у додатку.
У відомостях 3.7, 3.8 Луцького відділу № 2 УДМС України у Волинській області, який виконує обов’язки Рожищенського відділу УДМС України у Волинській області, відсутня інформація про виборців, виборча адреса яких відноситься до с. Іванчиці та с. Озденіж, у зв’язку з відсутністю відповідного доступу.
Відомості про перейменування, зміну нумерації будинків та присвоєння номерів новим будинкам внесені до бази даних житлового фонду Луцької міської територіальної громади, яка актуалізується відділом. Після відновлення доступу до бази даних Реєстру на підставі цих відомостей буде актуалізовано адресну підсистему Реєстру, велика кількість змін у якій потребуватиме і внесення змін до Переліку постійних виборчих дільниць. Відповідні подання до Центральної виборчої комісії будуть внесені на розгляд виконавчого комітету Луцької міської ради згідно з вимогами чинного законодавства.
Згідно з розпорядженням міського голови від 30.03.2023 № 363-рб з 11 квітня 2023 року до виконання посадових обов’язків у зв’язку із закінченням відпустки без збереження заробітної плати для догляду за дитиною приступила головний спеціаліст відділу. З метою соціальної інтеграції новопризначеного працівника до змісту та умов службової діяльності, системного та керованого освоювання на робочому місці розпорядженням міського голови від 11.04.2023 №407-рб була затверджена Програма адаптації працівника, яка виконана успішно.
Таким чином кількість працівників відділу складає 5 одиниць, що відповідає штатній чисельності.
З метою дотримання вимог Комплексної системи захисту інформації на рівні відділу ведення та у зв’язку з виходом головного спеціаліста з відпустки по догляду за дитиною затверджено нові редакції Правил пропускного режиму до робочих приміщень відділу ведення Державного реєстру виборців, Інструкції про порядок прийому (здачі) під охорону приміщень відділу та Інструкції з протипожежного захисту приміщень відділу, а також у встановленому законодавством порядку проінформовано Розпорядника Державного реєстру виборців.
З 26 квітня по 5 травня працівники відділу взяли участь в онлайн навчанні за короткостроковою програмою “Інформаційна безпека та цифрова гігієна” та отримали відповідні сертифікати.
У рубриці “Виборець повинен знати” на офіційному сайті Луцької міської ради було оновлено інформацію для виборців та розміщено систематизовані відомості про перейменування вулиць Луцької міської територіальної громади у 2022-2023 роках, актуалізовано нормативно-правову базу.