1. Головна
  2. Документи
  3. Звіт про роботу виконавчого органу
Чинний
Звіт про роботу виконавчого органу від 09.05.2024 №8-10/84 м. Луцьк

Звіт про підсумки роботи відділу ведення Державного реєстру виборців у квітні 2024 року

У квітні 2024 року відділом була продовжена робота з актуалізації (періодичного поновлення) бази даних Державного реєстру виборців (далі — Реєстр) відповідно до постанови Центральної виборчої комісії від 22 грудня 2023 року №83 “Про деякі питання часткового відновлення функціонування автоматизованої інформаційно-комунікаційної системи “Державний реєстр виборців”. Доступ до функцій та підсистем автоматизованої інформаційно-комунікаційної системи Реєстру залишається частково обмеженим та наданий тільки в обсязі, необхідному для забезпечення опрацювання відомостей періодичного поновлення.

Відомості щомісячного поновлення на цьому етапі роботи опрацьовуються протягом тижня, доступ до відповідного періоду надається Розпорядником Реєстру в хронологічній послідовності.

У квітні 2024 року опрацьовано відомості п’яти періодичних поновлень, що були подані органами, закладами, установами відповідно до статті 22 Закону України “Про Державний реєстр виборців” (далі - Закон) за період з березня 2023 року по липень 2023 року включно.

Всього завантажено та опрацьовано 185 відомостей від 12 суб’єктів, з них 66 відомості містили зміни, 119 відомостей - порожні, а також 28 ініціативні відомості та 7 додаткових відомостей за результатами запитів щодо уточнення інформації про виборців та наявності адресних об’єктів.

Всього проведено 7773 зміни. 

У звітному періоді забезпечено надходження відомостей періодичного поновлення за квітень 2024 року на паперових та електронних носіях від 12 суб’єктів подання відомостей (2 військові частини на період дії воєнного стану відомості не подають). Усі 37 відомостей подані своєчасно. 

При опрацюванні періодів поновлення з березня 2023 року по липень 2023 року до адресної підсистеми Реєстру внесено 495 змін в адресному реєстрі згідно з відомостями міського голови та відповідями на запити відділу, сформованими щодо уточнення наявності адресних об’єктів у зв’язку з реєстрацією місця проживання виборців у будинках, відсутніх в адресній підсистемі Реєстрі.

Усі зміни відображено у геометрії постійних виборчих дільниць геоінформаційної підсистеми автоматизованої інформаційно-комунікаційної системи Реєстру.

У зв’язку із внесенням змін до адресного реєстру були внесені обґрунтування необхідності внесення змін до меж постійних виборчих дільниць в підсистемі обліку змін довідника виборчих дільниць (ВД). 63 зміни в описі меж ВД (можливе повторення ВД в різних періодах поновлення) були успішно застосовані та не потребували подань до Центральної виборчої комісії (далі - ЦВК). Зміни до опису меж 73 ВД (можливе повторення ВД в різних періодах періодичного поновлення) опрацьовані та підготовлені для включення у подання до ЦВК. Проте технологічно функція формування подань при частковому функціонування Реєстру недоступна.

У звітному періоді проведено аналіз, структуровано та підготовлено для внесення до адресної підсистему Реєстру відомості міського голови про найменування нових та перейменування вулиць (проспектів, бульварів, площ, провулків, кварталів, кутків тощо), присвоєння номерів новим будинкам і зміну нумерації існуючих будинків у Луцькій міській територіальній громаді за квітень 2024 року (108 розпорядчих документи про відповідні зміни). На підставі цих відомостей актуалізовано базу даних житлового фонду Луцької міської територіальної громади, яку веде відділ.

З метою коректного поновлення персональних даних Реєстру та опрацювання екранів “Контроль достовірності даних”, “Ймовірні кратні включення”, “Виборці, що вибули з установ відбування покарань, зняті з обліку в МЗС, попередня адреса яких була зареєстрована в межах Луцької міської територіальної громади” та ін. в квітні 2024 року було сформовано та надіслано 33 запита до суб’єктів подань відомостей, що містили 342 рядка, зокрема:

163 записи про виборців, які потрапили до контролю “Аналіз розбіжностей при співставлені виборців”;

19 записів про ймовірні кратні включення;

37 записів про виборців, які зняті з обліку в МЗС, вибули з установ відбування покарань та попередня адреса яких імовірно була зареєстрована в межах Луцької міської територіальної громади;

39 записів про громадян, які зняті з реєстрації у зв’язку із смертю, проте відомості про смерть відсутні;

84 записи про уточнення відомостей про виборців та підставі аналізу розбіжностей відомостей Реєстру та періодичного поновлення.

Завдяки налагодженню тісної співпраці із суб’єктами подання відомостей усі відповіді на запити відділу були надані вчасно у стислі терміни. На підставі інформації, що надійшла на вказані запити відділу, до Реєстру внесено необхідні зміни.

Проте мають місце проблеми із отриманням відомостей про наявність адресних об’єктів на території Луцької міської територіальної, на підставі якої актуалізується адресна підсистема Реєстру та оновлюється інформація про місце реєстрації виборців. Такі відомості згідно із розпорядженням міського голови від 23.09.2021 №321 “Про визначення відповідального виконавчого органу за подання відомостей міського голови” надає департамент містобудування, земельних ресурсів та реклами Луцької міської ради. У зв’язку з цим підготовлено лист заступнику міського голови, керуючому справами виконкому від 09.05.2024 №8-12/83 про сприяння отриманню відділом відомостей відповідно до Закону.

Станом на 9 травня 2024 року в Реєстрі міститься:

Записів  189789

Виборців  178424

у тому числі:

мають ВА  170210

без ВА (вибули)  8214

Померлі  11104

Скасовано громадянство 18

Недієздатні  243

НСП  722

Вулиць  1037

Будинків  20729

Постійних виборчих дільниць  111

у тому числі:

звичайних  100

спеціальних  11