1. Головна
  2. Документи
  3. Звіт про роботу виконавчого органу
Чинний
Звіт про роботу виконавчого органу від 20.03.2025 №20-10/37 м. Луцьк

Звіт про підсумки роботи відділу ведення Державного реєстру виборців у лютому 2025 року

У звітному періоді за результатами роботи з актуалізації адресної інформації Державного реєстру виборців (далі — Реєстр) стосовно змін назв вулиць, впорядкування нумерації будівель тощо постановою Центральної виборчої комісії (далі — ЦВК) від 13.02.2025 № 3 внесено 102 зміни до переліку постійних звичайних та спеціальних виборчих дільниць Луцької міської територіальної громади за поданням Луцького міського голови від 20.12.2024 № 1.1.-23/5762/2024.

У лютому 2025 року продовжено системну роботу щодо відновлення функціонування автоматизованої інформаційно-комунікаційної системи «Державний реєстр виборців». Так, на офіційному вебсайті Державного реєстру виборців в мережі «Інтернет» відновив функціонування електронний сервіс «Кабінет суб’єкта подання відомостей». Суб’єктам подання відомостей періодичного поновлення надіслано листи з роз’ясненнями щодо використання зазначеного сервісу.

Також на сайті Державного реєстру виборців відкрито доступ до інформації про виборчі округи та дільниці, статистичні дані, відкриті дані, нормативно-правові акти та інше.

У звітному періоді було продовжено роботу з актуалізації довідника постійних виборчих дільниць. Так, згідно з вимогами пункту 7 Розділу XXXXII «Прикінцеві та перехідні положення» Виборчого кодексу України на органи місцевого самоврядування покладено обов’язок забезпечити доступність для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення приміщень, що надаються дільничним виборчим комісіям звичайних виборчих дільниць для організації їх роботи та проведення голосування. Відповідні критерії доступності затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 09.10.2020 № 962.

На виконання вимог постанови ЦВК від 05.12.2024 № 67 Службою розпорядника Реєстру було розроблено відповідне програмне забезпечення, а органам ведення Реєстру доручено здійснити актуалізацію інформації стосовно дотримання критеріїв доступності для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення приміщень, що надаються дільничним виборчим комісіям для організації їх роботи та проведення голосування шляхом внесення додаткових відомостей до карток виборчих дільниць у Реєстрі.

На виконання листа ЦВК від 07.02.2025 № 21-28-310, з метою актуалізації інформації стосовно дотримання критеріїв доступності для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення приміщень виборчих дільниць відділом проведена робота з отримання та внесення до карток виборчих дільниць додаткових відомостей згідно із новою формою.

Керівникам закладів та установ міста, у яких функціонують постійні виборчі дільниці, а саме: директорам департаментів освіти та культури, ректорам вищих навчальних закладів, директорам професійно-технічних училищ, коледжів, керівникам позашкільних навчальних закладів, старостам старостинських округів, керівникам медичних закладів, керівникам інших установ міста були надіслані листи стосовно 111 постійних виборчих дільниць про необхідність надання додаткових відомостей. В ході роботи кожному адресату були надіслані електронні форми та зразок заповнення, а також надана допомога та роз’яснення стосовно заповнення відповідних форм для внесення до карток постійних виборчих дільниць у відповідній підсистемі Реєстру.

В ході актуалізації відомостей про постійні виборчі дільниці з’ясовано, що деякі приміщення постійних виборчих дільниць змінили своє цільове призначення та/або балансоутримувачів, у зв’язку з чим виникла необхідність перенесення приміщень для голосування та роботи виборчих комісій.

З метою пошуку нових приміщень для перенесення центрів постійних виборчих дільниць у лютому 2025 року начальником відділу було здійснено виїзди в:

- КЗ ЗСО Луцький ліцей № 9 Луцької міської ради, погоджено питання перенесення центру для голосування та роботи виборчої комісії постійної виборчої дільниці № 071046 з приміщення станції Луцьк АТ «Укрзалізниця» РФ «Львівська залізниця» ВП «Служба роботи станцій» РВОРС РР у приміщення КЗ ЗСО Луцький ліцей № 9 Луцької міської ради;

- КЗ «Луцька міська централізована бібліотечна система», погоджено питання перенесення центру для голосування та роботи виборчої комісії постійної виборчої дільниці № 071060 з приміщення філії «Луцька ДЕД» ДП «Волинський облавтодор» у приміщення Публічної бібліотеки м.Луцька;

- ПП «КРП», погоджено питання перенесення центру для голосування та роботи виборчої комісії постійної виборчої дільниці № 071091 з приміщення Луцького фахового коледжу рекреаційних технологій і права у приміщення ПП «КРП»;

- ТзОВ “Волинський експертно-технічний центр”, погоджено питання збереження постійної виборчої дільниці № 071084 у приміщенні ТзОВ “Волинський експертно-технічний центр” на умовах оренди приміщення для роботи виборчої комісії;

- Луцький відділ ДРАЦСу у Луцькому районі Волинської області Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції та управління соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, триває пошук варіантів для перенесення приміщень для голосування та роботи виборчої комісії виборчої дільниці № 071086 у межах будівлі;

- Українська Спілка ветеранів Афганістану: погоджено питання перенесення приміщення для роботи виборчої комісії виборчої дільниці № 071087 у межах приміщень організації;

- Волинський коледж культури та мистецтв імені І.Ф.Стравінського: погоджено питання перенесення виборчої дільниці № 071038 з приміщення ДП Волинський облавтодор» у приміщення Волинського коледжу культури та мистецтв імені І.Ф.Стравінського.

У лютому 2025 року за результатами зазначеної вище роботи було забезпечено:

- уточнення та завантаження додаткових відомостей до карток 111 виборчих дільниць у відповідній підсистемі Реєстру згідно з вимогами ЦВК;

- здійснення заходів з перенесення центрів чотирьох виборчих дільниць та приміщення для роботи виборчої комісії однієї виборчої дільниці, що потребує внесення подання до ЦВК; перенесення центру для голосування та роботи виборчої комісії однієї виборчої дільниці без зміни адреси, що не потребує внесення подання до ЦВК.

У звітному періоді також забезпечено ведення персоніфікованого обліку виборців та опрацьовання відомостей періодичного поновлення за січень 2025 року. В лютому до Реєстру було завантажено та опрацьовано 49 відомостей, з них: 39 — відомостей періодичного поновлення (1584 рядки), 3 — додаткові відомості (18 рядків), 6 — ініціативних відомостей (36 рядків). Серед відомостей періодичного поновлення стосовно 21 відомості суб’єкти проінформували про відсутність змін певних типів.

Інформація про кількість опрацьованих рядків у відомостях періодичного поновлення за лютий 2025 року наведена у додатку 1.

Відомості міського голови за звітний період містили інформацію про присвоєння номерів новим будинкам, зміну адрес об'єктам нерухомого майна, переведення садових будинків у жилі будинки у Луцькій міській територіальній громаді, про найменування вулиць, провулків та про закриття вулиць. Всього надійшов 61 нормативно-розпорядчий документ: 16 рішень виконавчого комітету Луцької міської ради та 45 наказів департаменту містобудування, земельних ресурсів та реклами Луцької міської ради. Згідно з документами та відповіддю на запит відділу щодо уточнення наявності адресного об’єкта до адресної підсистеми Реєстру внесено 76 змін.

Всього у лютому 2025 року на виконання 69 електронних наказів керівника відділу було внесено 1994 зміни до персональних даних виборців громади. Інформація про кількість проведених наказів та рядків у них в розрізі типів змін, що були проведені у звітному періоді, наведена у додатку 2.

З метою коректного поновлення персональних даних Реєстру та опрацювання екранів «Контроль достовірності даних», «Ймовірні кратні включення», «Виборці, що вибули з установ відбування покарань, зняті з обліку в МЗС, попередня адреса яких була зареєстрована в межах Луцької міської територіальної громади» у лютому 2025 року було надіслано 10 запитів до суб’єктів подань відомостей, що містили 124 записи, зокрема:

  • 70 записів про осіб, вік яких більше 100 років;
  • 18 записів про виборців з контролю «Аналіз розбіжностей при співставленні виборців»;
  • 9 записів про ймовірні кратні включення;
  • 12 записів про виборців, які зняті з обліку в МЗС, вибули з установ відбування покарань та попередня адреса яких, імовірно, була зареєстрована в межах Луцької міської територіальної громади;
  • 15 записів про уточнення відомостей про виборців та на підставі візуального та автоматизованого контролю відомостей Реєстру, розбіжностей у відомостях періодичного поновлення та Реєстрі.

У лютому 2025 року оновлено набори даних про постійні виборчі дільниці Луцької міської територіальної громади на порталі відкритих даних м. Луцька з врахуванням змін, внесених постановою ЦВК від 13 лютого 2025 року № 3.

На офіційному вебсайті Луцької міської ради у рубриці «Виборець повинен знати» оновлено відомості про перейменування вулиць Луцької міської територіальної громади, на сторінці відділу актуалізовано статистичну інформацію про роботу відділу, у рубриці «Оперативна інформація» 14 лютого 2025 року розміщено інформацію для виборців «Актуалізовано перелік постійних виборчих дільниць».

Статистичні дані Реєстру станом на 4 березня 2025 року

Усього записів:  191845

Виборців, в т.ч.:  178641

мають виборчу адресу  169455

без виборчої адреси  9186

померлих  12947

скасовано громадянство  15

недієздатних  242

нездатних самостійно пересуватися  668

вулиць  1076

будинків  21666

Кількість виборців на території Луцької міської територіальної громади станом на:

- 01.01.2025 — 169564

- 04.02.2025 — 169409

- 04.03.2025 — 169455.

Додатки: 1. Інформація про кількість рядків у відомостях періодичного поновлення за лютий 2025 року на 2 арк. в 1 прим.;

2. Інформація про кількість проведених наказів та рядків у них в розрізі типів змін, що були проведені у лютому 2025 року, на 1 арк. в 1 прим.