Звіт про підсумки роботи відділу ведення Державного реєстру виборців у липні 2021 року
Відповідно до Закону України “Про Державний реєстр виборців” основними завданнями відділу є ведення персоніфікованого обліку виборців, складання списків виборців для проведення виборів різних рівнів, а також ведення паспортів виборчих дільниць, утворених на постійній основі.
У липні поточного року були зміни до опису меж Переліку звичайних та спеціальних виборчих дільниць на постійній основі. Так, згідно з відомостями міського голови від 06.07.2021 №171/8-22 до адресної підсистеми Реєстру внесено адреси таких житлових будинків:
м. Луцьк:
вул. Балакирева, 19А, (утворений в результаті поділу житлового будинку №19 на на дві адреси №19 та 19А); вул. Марка Вовчка, 44Б; вул. Даньшина, 52Б, 14В; вул. Вишенського, 12Б (утворений в результаті поділу житлового будинку №12 на дві адреси №12 та 12Б); вул. Супутника, 12А; вул. Привокзальна, 10А; вул. Старицького, 23А;
с. Великий Омеляник:
вул. Лисенка, 44; вул. В.Стуса, 24; вул. Володимирська, 59;
с. Городок: вул. Набережна, 2Б;
смт Рокині : вул. Лугова, 1;
с. Боголюби:
вул. Весняна, 1; вул. Милушівська, 11А;
с. Богушівка: вул. Зелена, 14А;
с. Жидичин: вул. Л.Українки, 71А;
с. Олександрівка: вул. Польова, 11А;
с. Тарасове: вул. Дачна, 231;
с. Прилуцьке:
вул. Дністрянська, 10; вул. Жовтнева, 10А;
с. Липляни: вул. Селищна, 70.
Внесення цих змін, крім однієї, до опису меж Переліку виборчих дільниць, утворених на постійній основі, не потребувало подання до Центральної виборчої комісії. Усі зміни внесені до геометрії постійних виборчих дільниць у геоінформаційній підсистемі АІТС Реєстру.
Внесення до адресної підсистеми Реєстру будинку 10А на вул. Привокзальній у м. Луцьку потребує подання до Центральної виборчої комісії. Відповідний проєкт рішення буде розглянуто на засіданні виконавчого комітету.
Щомісяця відділом здійснюється поновлення бази даних Державного реєстру виборців. Протягом звітного періоду відомості періодичного поновлення були подані всіма суб’єктами подань своєчасно, у тому числі, з використанням електронного сервісу “Кабінет суб’єкта подання відомостей”. Інформація про кількість рядків у відомостях періодичного поновлення наведена у додатку.
У липні 2021 року опрацьовано 2396 записів про зміни у персональних даних виборців, з яких 2282 надійшло в порядку періодичного поновлення за липень 2021 року, 114 змін проведені з ініціативи відділу за результатами опрацювання запитів щодо уточнення персональних даних та перевірки інформації, виявленої під час візуального контролю повноти та коректності персональних даних Реєстру.
За результатами опрацювання відомостей відповідно до проведених наказів у липні 2021 року до Реєстру внесено такі зміни:
Тип змін |
Кількість проведених наказів |
Рядів у наказах |
Внесення запису |
25 | 219 |
Внесення змін до запису |
52 | 795 |
Вибуття виборців (відмітка) |
9 | 622 |
Зміни місця народж. за змінами АТУУ |
1 | 4 |
Знищення ст.17,ч.5 (у зв’язку із закінченням строку збереження) |
7 | 233 |
Зміни ВА за зверненнями ВВ |
15 | 267 |
Всього |
109 | 2140 |
З метою актуалізації даних Реєстру, аналізу та опрацювання розбіжностей між персональними даними, поданими у рамках періодичного поновлення, з даними Реєстру протягом звітного періоду відділом сформовано 23 запити (113 записів) до суб’єктів подань відомостей, на всі запити отримано відповіді та внесено відповідні зміни до Реєстру. У липні 2021 року надійшло 8 запитів щодо змісту особистих персональних даних у Реєстрі. Запити вирішено позитивно у передбачені законодавством терміни.
У рубриці “Виборець повинен знати” на офіційному веб-сайті Луцької міської ради у липні актуалізовано інформацію для виборців. У системі обліку публічної інформації на веб-сайті Луцької міської ради розміщено звіти:
- про роботу відділу ведення Державного реєстру виборців Луцької міської ради у І півріччі 2021 року;
- про роботу відділу ведення Державного реєстру виборців Луцької міської ради у червні 2021 року.
На сторінці відділу на офіційному веб-сайті Луцької міської ради оновлено статистичну інформацію про роботу відділу, а також актуалізовано інформацію для суб’єктів подань відомостей періодичного поновлення.
З метою виконання пункту 7 Розділу XXXXII “Прикінцеві та перехідні положення” Виборчого Кодексу щодо відповідності приміщень для голосування встановленим вимогам санітарних і технічних норм, державним будівельним нормам, у тому числі щодо безперешкодного доступу для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення України, яка має бути забезпечена виконавчими органами, зокрема міських рад, до 1 січня 2025 року, враховуючи вимоги постанови Кабінету Міністрів України від 26.05.2021 №537 “Про затвердження Порядку проведення моніторингу та оцінки ступеня безбар’єрності фізичного оточення і послуг для осіб з інвалідністю”, на виконання доручення Прем’єр-міністра України від 07.03.2020 №242/1/1-20 про проведення постійного моніторингу та оцінки доступності для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення приміщень, що надаються органами місцевого самоврядування дільничним виборчим комісіям звичайних виборчих дільниць для організації роботи та проведення голосування, з метою актуалізації інформації про постійні виборчі дільниці приєднаних до Луцької територіальної громади населених пунктів 16.07.2021 відділом підготовлено та надіслано листи старостам цих населених пунктів та Прилуцького старостинського округу з проханням надати необхідні відомості для подальшого аналізу та узагальнення.
Статистичні дані станом на 1 серпня 2021 року:
Всього записів виборців, в т.ч.: - мають виборчу адресу - без виборчої адреси померлих скасовано громадянство недієздатних НСП Вулиць Будинків |
191 594 178 993 171 140 7 853 12 352 12 237 958 1008 19 739 |
Кількість виборців на території Луцької міської територіальної громади станом на:
01.06.2021 — 171 458
01.07.2021 — 171 378
01.08.2021 — 171 140.