1. Головна
  2. Документи
  3. Звіт про роботу виконавчого органу
Чинний
Звіт про роботу виконавчого органу від 15.12.2021 №8-10/119 м. Луцьк

Звіт про підсумки роботи відділу ведення Державного реєстру виборців у листопаді 2021 року

Відповідно до Закону України “Про Державний реєстр виборців” (далі — Закон) основними завданнями відділу є ведення персоніфікованого обліку виборців, складання списків виборців для проведення виборів різних рівнів, а також ведення паспортів виборчих дільниць, утворених на постійній основі.

У листопаді поточного року були внесені зміни до опису меж звичайних виборчих дільниць, утворених на постійній основі. Так, згідно з відомостями міського голови від 09.11.2021 №268/8-22 до адресної підсистеми Державного реєстру виборців (далі — Реєстр) внесені житлові будинки:

м.Луцьк: 

    - вул.Яровиця, 7;

    - вул.Володимирська, 164 в садівничому товаристві «Дружба»;

    - вул.Микулицька, 17

с.Княгининок:

    - вул.Привітна, 18;

    - вул.Світанкова, 18А

с.Зміїнець:

    - вул.Нижній проїзд, 19;

    - вул.Старицького, 12А

с.Забороль: вул.Городецька, 29;

с.Кульчин: вул.Богдана Ступки, 38;

с.Тарасове:

    - вул.Городоцька, 19;

    - вул.Лисенка, 15

с.Сапогове: вул.Центральна, 37

с.Жабка: вул.Санаторна, 6.

Крім того, у зв’язку з реєстрацією виборців згідно з відомістю періодичного поновлення від 04.11.2021 №257/8-15-3.4 та відповідно до листа міського голови від 11.11.2021 №20-30/644 до адресної підсистеми Реєстру внесено будинки:

м.Луцьк:

    - вул.Франка, 8Б;

    - вул.Андрія Марцинюка, 13;

    - вул.Даньшина, 60Б

с.Боголюби: вул.Набережна, 16Б;

с.Великий Омеляник:

    - вул.Лисенка, 97А;

    - вул.Л.Українки, 39; 

с.Городок: вул.Набережна, 10А

с.Забороль: вул.Шевченка, 42  

с.Милуші: вул.Лесі Українки, 25А

с.Небіжка: вул.М.Вовчка, 26А

с.Прилуцьке:

   - вул.Ківерцівська, 60А;

   - вул.Міхновського, 13/2

с.Тарасове:

    - вул.Лисенка, 12;

    - вул.Поліська 6;

    - вул.Сонячна, 4А.

Внесення цих змін до опису меж постійних виборчих дільниць не потребувало внесення подання до Центральної виборчої комісії, окрім включення будинку №8Б на вул. Франка у м.Луцьку. Усі зміни відображено у геометрії постійних виборчих дільниць у геоінформаційній підсистемі автоматизованої інформаційно-телекомунікаційної системи (далі — АІТС) Реєстру.

У звітному періоді виконавчим комітетом Луцької міської ради прийнято рішення від 17.11.2021 № 932-1 “Про внесення подання до Центральної виборчої комісії” стосовно зміни меж постійних звичайних виборчих дільниць №№ 071025, 071033, 071034, 071040, 071050 у зв’язку із внесенням до адресної підсистеми Реєстру нового геоніму та житлових будинків. Постановою Центральної виборчої комісії від 24.11.2021 №469 “Про внесення змін до постанови Центральної виборчої комісії № 117” до опису меж виборчих дільниць внесено зазначені зміни.

Поновлення бази даних Реєстру здійснюється відділом постійно. Відомості періодичного поновлення подаються щомісяця до 5 числа суб’єктами подання відомостей, визначеними статтею 22 Закону. Протягом звітного періоду відомості періодичного поновлення були надані всіма суб’єктами подань своєчасно, у тому числі з використанням електронного сервісу “Кабінет суб’єкта подання відомостей”. Інформація про кількість рядків у відомостях періодичного поновлення наведена у додатку 1.

У листопаді 2021 року опрацьовано 2190 записів про зміни у персональних даних виборців, 2048 з яких надійшло в порядку періодичного поновлення за жовтень 2021 року, 142 зміни проведено з ініціативи відділу за результатами опрацювання запитів щодо уточнення персональних даних та перевірки інформації, виявленої під час візуального контролю повноти та коректності персональних даних Реєстру.

За результатами опрацювання відомостей відповідно до проведених наказів у листопаді 2021 року до Реєстру внесено такі зміни:

Тип змін КІлькість проведених наказів Рядів у наказах
Внесення запису 24 182
Внесення змін до запису 42 877
Вибуття виборців (відмітка) 9 412
Знищення ст.17, ч.5 (у зв’язку із закнченням строку збереження) 7 213
Усунення кратних включень 5 5
Зміни ВА за зверненнями ВВ 16 230
Всього 103 1919

З метою актуалізації даних Реєстру, аналізу та опрацювання розбіжностей у персональних даних, поданих у рамках періодичного поновлення, та даних Реєстру протягом звітного періоду відділом сформовано 34 запити (207 записів) до суб’єктів подань відомостей, на всі запити отримано відповіді та за наявності підстав внесено відповідні зміни до Реєстру.

У листопаді 2021 року до відділу звернулося 5 виборців із запитами щодо змісту особистих персональних даних у Реєстрі. Відповіді надано у визначені законодавством терміни.

Відповідно до статті 26 Закону та статті 6 Закону України “Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України”, статей 5, 6 Закону України “Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб” у листопаді 2021 року надано відповіді на 4 запити Луцького МВ УДМС України у Волинській області про персональні дані 5-ти внутрішньо переміщених осіб у зв’язку із необхідністю оформлення документів, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України.

У зв’язку із надходженням у листопаді 2021 року відомостей, сформованих автоматично засобами АІТС за результатами здійснення інформаційної взаємодії між Реєстром та веб-порталом “ДІЯ”, проведено перевірку достовірності відомостей стосовно 8 осіб щодо розбіжностей у персональних даних. Необхідні зміни внесено до Реєстру.

На виконання Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус" та постанови Кабінету Міністрів України від 18.08.2021 № 911 "Про затвердження Порядку формування та перевірки е-паспорта і е-паспорта для виїзду за кордон, їх електронних копій" у Реєстрі реалізовано такі функції:

- перевірка е-паспорта;

- запит цифрової копії документа.

Мешканців Луцької територіальної громади проінформовано про можливість звернення до відділу ведення Реєстру з е-паспортом на електронному пристрої, критерії якого підтримують використання мобільного додатка “ДІЯ” (інформація в розділі “Оперативна інформація” на веб-сайті міської ради від 22 листопада 2021 року).

У листопаді 2021 року відповідно до особистих річних планів перебування у кадровому резерві у відділі пройшли стажування 3 особи, які зараховані до кадрового резерву на посади відділу. За результатами стажування подано відповідні матеріали до управління персоналу (оформлені належним чином плани, доповідні про проходження стажування та висновки керівника відділу).

У звітному періоді підготовлено роз’яснення на звернення громадської організації “ЗА ДЕМОКРАТИЧНЕ ВИБОРЧЕ ПРАВО” щодо анонсу Відповідального виборчого Права, зокрема, щодо порядку підготовки та виготовлення списків виборців, відносини виборця з Реєстром, можливість перевірки інформації у Реєстрі, порядок звернення до Реєстру, здійснення публічного контролю за веденням Реєстру, використання електронних сервісів, зміни у виборчому законодавстві, що спрощують реалізацію виборчого права (відповідь від 09.11.2021 № 1.1-29/5739/2021).

У листопаді 2021 року актуалізовано та затверджено:

- інструкцію з протипожежного захисту приміщень відділу ведення Реєстру у зв’язку із заміною пульта пожежного, контрольно-приймального ППКП “Артон-08П” на “Тірас-8П1”;

- правила пропускного режиму до робочих приміщень відділу ведення Реєстру та інструкцію про порядок прийому (здачі) під охорону приміщень відділу ведення Реєстру у зв’язку зі змінами у кадровому складі.

У зв’язку із перерозподілом обладнання, переданого Центральною виборчою комісією, у звітному періоді забезпечено підготовку та підписання додаткової угоди № 1 до Договору № 40 від 08.05.2020, укладеного між Волинською облдержадміністрацією та виконавчим комітетом Луцької міської ради, та іншої необхідної документації щодо передачі автоматизованих робочих місць типу 1 у кількості 6 шт. Зазначені документи передано для підписання Волинською облдержадміністрацією.

З 1 по 12 листопада 2021 року працівники відділу Н. Гальченко, Ю. Борис, Л.Ходаковська пройшли навчання за спеціальною професійною програмою підвищення кваліфікації посадових осіб місцевого самоврядування та отримали відповідні сертифікати.

11-12 листопада 2021 року Т. Липницька взяла участь у навчанні за короткостроковою програмою “Державна політика в сфері європейської та євроатлантичної інтеграції України” та отримала відповідний сертифікат.

З метою підвищення цифрової грамотності у листопаді усі працівники відділу долучилися до інформаційної кампанії “Місяць цифрової грамотності”, переглянули освітній серіал “Основи кібергігієни” на національній онлайн-платформі “Дія. Цифрова освіта”, успішно склали тести та отримали відповідні електронні сертифікати.

За результатами роботи у листопаді поточного року та згідно з методикою оцінювання роботи відділів ведення Реєстру, розробленою Службою розпорядника Реєстру, відділ посів друге місце у Волинській області. Обчислені значення показників оцінки стану справ та роботи відділу наведені у додатку 2. На значення показників оцінки роботи відділу впливають складнощі з оперативним опрацюванням відомостей, які потребують внесення змін до адресної підсистеми Реєстру, оскільки діючий алгоритм внесення будинків вимагає наявності документів та внесення їх сканкопій до відповідної системи обліку у Реєстрі.

Статистичні дані станом на 1 грудня 2021 року
Всього записів 191 497
    виборців, в т.ч.: 178 574
        - мають виборчу адресу 170 785
        - без виборчої адреси 7 789
    померлих 12 668
    скасовано громадянство 12
    недієздатних 243
Нездатних самостійно пересуватися 910
Вулиць 1 014
Будинків 19 892

Кількість виборців на території Луцької міської територіальної громади станом на:

           01.10.2021 — 171 085

                01.11.2021 — 171 010

                     01.12.2021 — 170 785.

Додатки