1. Головна
  2. Документи
  3. Звіт про роботу виконавчого органу
Чинний
Звіт про роботу виконавчого органу від 07.06.2024 №8-10/2816 м. Луцьк

Звіт про підсумки роботи відділу ведення Державного реєстру виборців у травні 2024 року

У травні 2024 року відділом була продовжена робота з актуалізації (періодичного поновлення) бази даних Державного реєстру виборців (далі — Реєстр) відповідно до постанови Центральної виборчої комісії від 22 грудня 2023 року №83 “Про деякі питання часткового відновлення функціонування автоматизованої інформаційно-комунікаційної системи “Державний реєстр виборців”. Доступ до функцій та підсистем автоматизованої інформаційно-комунікаційної системи Реєстру залишається частково обмеженим та наданий тільки в обсязі, необхідному для забезпечення опрацювання відомостей періодичного поновлення.

У звітному періоді було відновлено роботу з надання інформації з Державного реєстру виборців відповідно до статті 26 Закону та статті 6 Закону України “Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України”, статей 5, 6 Закону України “Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб” про персональні дані внутрішньо переміщених осіб у зв’язку із необхідністю оформлення документів, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України, внесення інформації про реєстрацію місця проживання. У травні поточного року до відділу надійшло 3 запити від УДМС України у Волинській області та 2 запити від Луцького відділу №2 УДМС України у Волинській області. Інформація на запити надана відповідно до чинного законодавства.

У звітному періоді також відновлена робота з внесення відомостей про 18-річних, виборча адреса яких відноситься до с. Іванчиці та с. Озденіж за формами 3.7, 3.8. Такі відомості протягом тривалого часу були недоступні через ліквідацію Рожищенського відділу УДМС у Волинській області та відсутність відповідного доступу у Луцького відділу № 2 УДМС у Волинській області, який є його правонаступником. У травні 2024 року до відділу подані відомості про 18-річних, виборча адреса яких відноситься до с. Іванчиці та с. Озденіж, за формами 3.7, 3.8 за період з травня 2022 року по квітень 2024 року. Внесені та опрацьовані відомості за період з травня 2022 року по листопад 2023 року включно, наступні періоди будуть опрацьовані по мірі відкриття доступу Службою Розпорядника Реєстру.

У звітному періоді працівниками відділу у стислі терміни опрацьовано відомості чотирьох періодичних поновлень, що були подані органами, закладами, установами відповідно до статті 22 Закону України “Про Державний реєстр виборців” (далі - Закон) за період з серпня 2023 року по листопад 2023 року включно.

Всього завантажено та опрацьовано 148 відомостей від 12 суб’єктів подань, з них 55 відомості містили зміни, 93 відомостей - порожні, а також було сформовано, звантажено та опрацьовано 24 ініціативні відомості та 7 додаткових відомостей за результатами запитів щодо уточнення інформації про виборців та наявності адресних об’єктів.

У звітному періоді проведено 7262 зміни. 

У зв’язку із змінами у законодавстві проведено відповідну роботу з військовими частинами, які згідно із статтею 22 Закону подавали відомості про виборців-військовослужбовців строкової служби. Інформація командира однієї з військових частин про вибуття з території дислокації цієї військової частини військовослужбовців строкової служби опрацьована та у Реєстрі проведено необхідні зміни. До іншої військової частини надіслано повторний запит, очікуємо надходження відомостей для виконання необхідних дій у Реєстрі.

У звітному періоді також забезпечено надходження відомостей поточного періодичного поновлення за травень 2024 року на паперових та електронних носіях від 12 суб’єктів подання відомостей. Усі 37 відомостей подані своєчасно. 

При опрацюванні періодів поновлення з серпня 2023 року по листопад 2023 року включно до адресної підсистеми Реєстру внесено 449 змін згідно з відомостями міського голови та відповідями на запити відділу, сформованими щодо уточнення наявності адресних об’єктів у зв’язку з реєстрацією місця проживання виборців у будинках, відсутніх в адресній підсистемі Реєстрі.

Усі зміни відображено у геометрії постійних виборчих дільниць геоінформаційної підсистеми автоматизованої інформаційно-комунікаційної системи Реєстру.

При внесенні змін до довідника постійних виборчих дільниць (далі - ВД) були сформульовані та занесені у відповідній підсистемі Реєстру обґрунтування таких змін. 63 зміни в описі меж ВД були успішно застосовані та не потребували подань до Центральної виборчої комісії (далі - ЦВК). Зміни до опису меж 56 ВД (можливе повторення ВД в різних періодах періодичного поновлення) опрацьовані та підготовлені для включення у подання до ЦВК. Технологічно функція формування таких подань буде доступна після завершення опрацювання усіх накопичених за час припинення ведення Реєстру відомостей періодичного поновлення.

У звітному періоді проведено аналіз, структуровано та підготовлено для внесення до адресної підсистему Реєстру відомості міського голови про найменування нових та перейменування вулиць (проспектів, бульварів, площ, провулків, кварталів, кутків тощо), присвоєння номерів новим будинкам і зміну нумерації існуючих будинків у Луцькій міській територіальній громаді за травень 2024 року (80 розпорядчих документи про відповідні зміни). На підставі цих відомостей актуалізовано базу даних житлового фонду Луцької міської територіальної громади, яку веде відділ.

З метою коректного поновлення персональних даних Реєстру та опрацювання екранів “Контроль достовірності даних”, “Ймовірні кратні включення”, “Виборці, що вибули з установ відбування покарань, зняті з обліку в МЗС, попередня адреса яких була зареєстрована в межах Луцької міської територіальної громади” та ін. в травні 2024 року було сформовано та надіслано 31 запит до суб’єктів подань відомостей, що містили 331 рядок, зокрема:

- 157 записів про виборців з контролю “Аналіз розбіжностей при співставленні виборців”;

- 20 записів про ймовірні кратні включення;

- 95 записів про виборців, які зняті з обліку в МЗС, вибули з установ відбування покарань та попередня адреса яких, імовірно, була зареєстрована в межах Луцької міської територіальної громади;

- 10 записів про громадян, які зняті з реєстрації у зв’язку із смертю, проте відомості про смерть відсутні;

- 49 записи про уточнення відомостей про виборців та підставі аналізу розбіжностей відомостей Реєстру та періодичного поновлення.

Завдяки налагодженню тісної співпраці із суб’єктами подання відомостей усі відповіді на запити відділу були надані вчасно у стислі терміни. На підставі інформації, що надійшла на вказані запити відділу, до Реєстру внесено необхідні зміни.

Працівники відділу постійно підвищують кваліфікацію шляхом самоосвіти. У звітному періоді начальник відділу Наталія Гальченко пройшла підвищення кваліфікації у Волинському регіональному центрі підвищення кваліфікації за загальною короткостроковою програмою “Державна мова” та 20 травня 2024 року отримала відповідний сертифікат.

У рубриці “Оперативна інформація” на офіційному сайті Луцької міської ради оновлено відомості про перейменування вулиць Луцької міської територіальної громади.

 

Станом на 6 червня 2024 року в Реєстрі міститься:

Записів  190442

Виборців  178450

у тому числі:

мають ВА  169957

без ВА (вибули)  8493

Померлі  11730

Скасовано громадянство  17

Недієздатні  245

НСП  713

Вулиць  1045

Будинків  20986

Постійних виборчих дільниць  111

у тому числі:

звичайних  100

спеціальних  11