1. Головна
  2. Документи
  3. Звіт про роботу виконавчого органу
Чинний
Звіт про роботу виконавчого органу від 13.03.2024 №8-10/42 м. Луцьк

Звіт про підсумки роботи відділу ведення Державного реєстру виборців за лютий 2024 року

Постановою Центральної виборчої комісії від 22 грудня 2023 року №83 частково відновлено функціонування Державного реєстру виборців (далі — Реєстр) у частині періодичної актуалізації (періодичного поновлення) бази даних Реєстру без відновлення роботи публічних електронних сервісів та публічного доступу. Доступ до функцій та підсистем АІКС Реєстру залишається частково обмеженим та наданий тільки в обсязі, необхідному для забезпечення опрацювання відомостей періодичного поновлення.

Відомості щомісячного поновлення опрацьовуються працівниками відділу протягом тижня, доступ до відповідного періоду надається Розпорядником Реєстру в хронологічній послідовності. З метою вчасного опрацювання зазначених відомостей відділом забезпечено тісну співпрацю із суб’єктами подання відомостей в частині невідкладного опрацювання запитів та уточнення відомостей.

У лютому 2024 року опрацьовано відомості чотирьох періодичних поновлень, що були подані органами, закладами, установами відповідно до статті 22 Закону з липня по жовтень 2022 року включно.

Всього завантажено 182 відомості від 12 суб’єктів, з них 42 відомості містили зміни, 106 відомостей - порожні, а також 23 ініціативні відомості та 11 додаткових відомостей за результатами запитів щодо уточнення інформації про виборців та наявності адресних об’єктів.

У звітному періоді забезпечено надходження відомостей періодичного поновлення за лютий 2024 року на паперових та електронних носіях від 12 суб’єктів подання відомостей (2 військові частини на період дії воєнного стану відомості не подають). Усі 37 відомостей подані своєчасно.

При опрацюванні періодів поновлення з липня по жовтень 2022 року до адресної підсистеми Реєстру внесено 135 житлових будинків згідно з відомостями міського голови та відповідями на запити відділу, сформованими щодо уточнення наявності адресних об’єктів у зв’язку з реєстрацією місця проживання виборців у будинках, відсутніх в адресному Реєстрі. Усі зміни відображено у геометрії постійних виборчих дільниць геоінформаційної підсистеми автоматизованої інформаційно-комунікаційної системи Реєстру.

Віднесення будинків до меж 3-х постійних виборчих дільниць № № 071034, 071050, 071051 потребує внесення змін до Переліку постійних виборчих дільниць шляхом проведення відповідної постанови Центральної виборчої комісії, проте технологічно функція формування таких подань недоступна при частковому функціонуванні Реєстру. Зміни в описі меж ще 69 постійних виборчих дільниць не потребували подань до Центральної виборчої комісії та були зареєстровані.

У звітному періоді проведено аналіз, структуровано та підготовлено для внесення до адресної підсистему Реєстру відомості міського голови про найменування нових та перейменування вулиць (проспектів, бульварів, площ, провулків, кварталів, кутків тощо), присвоєння номерів новим будинкам і зміну нумерації існуючих будинків у Луцькій міській територіальній громаді за лютий 2024 року (загалом 78 розпорядчих документи про відповідні зміни). На підставі цих відомостей актуалізовано базу даних житлового фонду Луцької міської територіальної громади, яку веде відділ.

З метою коректного поновлення персональних даних Реєстру та опрацювання екранів “Контроль достовірності даних”, “Ймовірні кратні включення”, “Виборці, що вибули з установ відбування покарань, зняті з обліку в МЗС, попередня адреса яких була зареєстрована в межах Луцької міської територіальної громади” та ін. в лютому 2024 року було сформовано та надіслано 48 запитів до суб’єктів подань відомостей, що містили 327 рядків, зокрема:

  • 130 записів про виборців, які потрапили до контролю “Аналіз розбіжностей при співставлені виборців”;
  • 84 записи про ймовірні кратні включення;
  • 61 запис про виборців, які зняті з обліку в МЗС, вибули з установ відбування покарань та попередня адреса яких була зареєстрована в межах Луцької міської територіальної громади;
  • 32 записи про громадян, які зняті з реєстрації у зв’язку із смертю, проте відомості про смерть відсутні;
  • 20 записів про уточнення відомостей про виборців.

На підставі інформації, що надійшло на вказані запити відділу, до Реєстру внесено необхідні зміни.

Станом на 8 березня 2024 року в Реєстрі міститься:

Записів  188529

Виборців  178647

у тому числі:

мають ВА  170813

без ВА (вибули)  7834

Померлі  9638

Скасовано громадянство  19

Недієздатні  225

НСП  789

Вулиць  1020

Будинків  20260

Постійних виборчих дільниць  111

у тому числі:

звичайних  100

спеціальних  11

Відповідно до розпорядження міського голови від 01.02.2024 № 5-ра “Про проведення щорічної оцінки виконання посадовими особами місцевого самоврядування апарату міської ради та виконавчого комітету, виконавчих органів міської ради, покладених на них обов’язків та завдань” у лютому 2024 року працівники відділу, які підлягали походженню щорічної оцінки виконання посадовою особою місцевого самоврядування посадових обов’язків і завдань, за результатами такої оцінки отримали високі результати.

Працівники відділу постійно підвищують кваліфікацію шляхом самоосвіти, а також беруть участь у навчаннях, зокрема, 28-29 лютого начальник відділу Наталія Гальченко пройшла підвищення кваліфікації за загальною короткостроковою програмою “Е-демократія і комунікація” у Волинському регіональному центрі підвищення кваліфікації та отримала відповідний сертифікат.