1. Головна
  2. Документи
  3. Звіт про роботу виконавчого органу
Чинний
Звіт про роботу виконавчого органу від 15.01.2024 м. Луцьк

Звіт про роботу департаменту державної реєстрації у 2023 році

У грудні 2023 року департамент державної реєстрації Луцької міської ради (далі — департамент) надавав 17 видів адміністративних послуг:

1) державна реєстрація права власності на нерухоме майно;

2) державна реєстрація речового права, похідного від права власності;

3) взяття на облік безхазяйного нерухомого майна;

4) скасування державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень;

5) надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно;

6) надання виписки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно;

7) внесення змін до запису Державного реєстру речових прав на нерухоме майно;

8) виключення з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно відомостей про поновлення договору;

9) державна реєстрація обтяження речового права на нерухоме майно;

10) державна реєстрація заяви власника об’єкта нерухомого майна про заборону вчинення реєстраційних дій щодо власного об’єкта нерухомого майна;

11) реєстрація судового рішення про заборону вчинення реєстраційних дій, що набрало законної сили, судового рішення про скасування судового рішення про заборону вчинення реєстраційних дій, що набрало законної сили;

12) реєстрація місця проживання (перебування) особи;

13) зняття із задекларованого або зареєстрованого місця проживання (перебування) особи;

14) видача інформації щодо реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання (перебування) особи за відомостями Реєстру Луцької міської територіальної громади;

15) видача інформації власнику (співвласнику) житла про осіб, які задекларували або зареєстрували своє місце проживання (перебування) в належному йому (їм) житлі за відомостями Реєстру Луцької міської територіальної громади;

16) видача інформації щодо зняття з реєстрації місця проживання (перебування) померлої особи (у зв’язку зі смертю) за відомостями Реєстру Луцької міської територіальної громади;

17) видача витягу з реєстру територіальної громади.

У зв’язку з впровадженням спільної ініціативи Міністерства юстиції України та Міністерства цифрової трансформації України щодо надання електронної послуги у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та налагодженням взаємодії Державного реєстру речових прав на нерухоме майно з Єдиним державним вебпорталом електронних послуг «Дія» департамент забезпечує надання електронної послуги «Державна реєстрація прав на нерухоме майно». Державними реєстраторами проведено державну реєстрацію прав за заявами в електронній формі у кількості 15.

Завдяки налагодженій електронній взаємодії з комунальним підприємством «ВОЛИНЬПРОЕКТ» Волинської обласної ради прискорено проведення державної реєстрації речових прав, реєстрацію яких проведено до 1 січня 2013 р. відповідно до законодавства, що діяло на момент їх виникнення. За допомогою програмних засобів ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно державні реєстратори направляють в електронній формі запити підприємству (бюро технічної інвентаризації), що відповідно до законодавства проводило державну реєстрацію права власності на об’єкти нерухомого майна, та отримують відповіді у триденний строк.

Протягом 2023 року департаментом надано 105 послуг внутрішньо переміщеним особам з питань державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, що знаходиться на території Донецької, Запорізької, Луганської, Миколаївської, Харківської, Херсонської областей, Автономної Республіки Крим та міста Севастополь відповідно до повноважень, наданих департаменту наказом Міністерства юстиції України від 30.08.2022 №3642/5 «Про внесення змін до наказів Міністерства юстиції України від 28 березня 2016 року № 898/5 та від 25 листопада 2016 року № 3359/5», зареєстрованим у Міністерстві юстиції України від 30.08.2022 за № 980/38316.

 

І. Щодо державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень

За 2023 рік на розгляд у департамент надійшло звернень з питань державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень у кількості 11 385.

За результатами розгляду вищевказаної кількості звернень заявникам видано 11 385 результатів адміністративних послуг, з них:

- державна реєстрація права власності на нерухоме майно (в тому числі державна реєстрація права власності за заявами в електронній формі) — 4 690;

- державна реєстрація речового права, похідного від права власності — 2 983;

- взяття на облік безхазяйного нерухомого майна — 2;

- скасування державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень — 2;

- надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно – 2 547;

- надання виписки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно – 3;

- внесення змін до запису Державного реєстру речових прав на нерухоме майно — 156;

- державна реєстрація обтяження речового права на нерухоме майно — 207;

- державна реєстрація заяви власника об’єкта нерухомого майна про заборону вчинення реєстраційних дій щодо власного об’єкта нерухомого майна — 10;

- реєстрація судового рішення про заборону вчинення реєстраційних дій, що набрало законної сили, судового рішення про скасування судового рішення про заборону вчинення реєстраційних дій, що набрало законної сили — 24.

Заяв про відкликання надійшло у кількості 761.

Відмовних рішень у державній реєстрації було прийнято – 243, що становить 2,1 % від загальної кількості виданих результатів розгляду заяв.

Усі звернення розглядаються з дотриманням вимог Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» та у визначені законодавством строки (у більшості випадків державна реєстрація речових прав відбувається за 3 робочих дні).

До бюджету в результаті сплати адміністративного збору за державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень (в т.ч. за скорочені строки розгляду) за 2023 рік зараховано 1 132 643, 00 грн. Разом з тим близько 31 % заяв розглянуто на безоплатній основі (в т.ч. для пільгових категорій).

Відповідно до вимог чинного законодавства прийом заяв щодо адміністративних послуг «Державна реєстрація заяви власника об’єкта нерухомого майна про заборону вчинення реєстраційних дій щодо власного об’єкта нерухомого майна» та «Реєстрація судового рішення про заборону вчинення реєстраційних дій, що набрало законної сили, судового рішення про скасування судового рішення про заборону вчинення реєстраційних дій, що набрало законної сили» здійснюється безпосередньо державними реєстраторами.

 

ІІ. Щодо реєстрації, декларування місця проживання (перебування) особи та ведення Реєстру територіальної громади

За 2023 рік на розгляд у департамент надійшло звернень з питань реєстрації, декларування місця проживання (перебування) особи та ведення Реєстру Луцької міської територіальної громади у кількості 34 161.

За результатами розгляду вищевказаної кількості звернень заявникам видано 34 161 результатів адміністративних послуг, з них:

- реєстрація, декларування місця проживання (перебування) особи — 6 762;

- зняття із задекларованого або зареєстрованого місця проживання (перебування) особи — 8 634;

- видача інформації щодо реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання (перебування) особи за відомостями Реєстру Луцької міської територіальної громади — 15 679;

- видача інформації власнику (співвласнику) житла про осіб, які задекларували або зареєстрували своє місце проживання (перебування) в належному йому (їм) житлі, за відомостями Реєстру Луцької міської територіальної громади — 2 754;

- видача витягу з реєстру територіальної громади — 332.

Реєстр постійно поповнюється відомостями про осіб, місце проживання яких було зареєстроване на території населених пунктів, що належать до Луцької міської територіальної громади, до передачі відповідних повноважень департаменту державної реєстрації.

Опрацьовано відомості від Державної міграційної служби, отримані шляхом міжвідомчої електронної взаємодії, а також відомості, отримані в результаті паспортизації осіб новими документами, та внесено відповідні зміни до Реєстру Луцької міської територіальної громади щодо персональних даних 1059 осіб.

До бюджету в результаті сплати адміністративного збору за надання послуг щодо реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання за 2023 рік зараховано близько 619 843, 00 грн. (інформація про надходження до бюджету адміністративного збору не була надана департаментом фінансів, бюджету та аудиту міської ради та обрахована за формулою: кількість оплатних послуг * плата за одну послугу).

Таким чином, всього за 2023 рік в результаті надання департаментом державної реєстрації 45 546 адміністративних послуг до бюджету міста зараховано близько 1 752 486, 00 грн.

Додатки: