1. Головна
  2. Документи
  3. Звіт про роботу виконавчого органу
Чинний
Звіт про роботу виконавчого органу від 14.01.2022 м. Луцьк

Звіт про роботу департаменту державної реєстрації за 2021 рік

Департамент державної реєстрації Луцької міської ради складається з трьох відділів та здійснює реєстрацію речових прав на нерухоме майно, яке розміщене як в місті Луцьку, так і у межах Волинської області, реєстрацію місця проживання та ведення Реєстру Луцької міської територіальної громади. У 2021 році департамент надавав 19 видів адміністративних послуг:

1) державна реєстрація права власності на нерухоме майно;

2) державна реєстрація інших речових прав, відмінних від права власності;

3) взяття на облік безхазяйного нерухомого майна;

4) скасування запису Державного реєстру речових прав на нерухоме майно;

5) надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно;

6) надання виписки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно;

7) виправлення технічної помилки у відомостях Державного реєстру речових прав на нерухоме майно;

8) державна реєстрація обтяжень;

9) оформлення та видача будинкових книг;

10) державна реєстрація заяви власника об’єкта нерухомого майна про заборону вчинення реєстраційних дій щодо власного об’єкта нерухомого майна;

11) реєстрація судового рішення про заборону вчинення реєстраційних дій, що набрало законної сили, судового рішення про скасування судового рішення про заборону вчинення реєстраційних дій, що набрало законної сили;

12) долучення документів на об’єкт нерухомого майна, будівництво якого здійснювалося із залученням коштів фізичних та юридичних осіб або у результаті діяльності кооперативів, до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (“системна папка”);

13) реєстрація місця проживання особи;

14) зняття з реєстрації місця проживання особи;

15) реєстрація місця перебування особи;

16) внесення відомостей про реєстрації місця проживання/перебування особи до документів (у зв’язку з перейменуванням вулиць, зміною адрес);

17) видача довідки щодо реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування особи;

18) видача довідки третій особі щодо реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання фізичної особи;

19) видача довідки про склад зареєстрованих осіб у житловому приміщенні/будинку.

Відповідно до Закону України «Про адміністративні послуги» реєстрація звернень відбувався у форматі «єдиного вікна» через департамент «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Луцької міської ради (фронтофіс). Одне із пріоритетних завдань департаменту — популяризація та запровадження надання публічних електронних послуг.

 

І. Щодо державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.

За 2021 рік на розгляд у департамент державної реєстрації Луцької міської ради (далі — департамент) надійшло звернень з питань державної реєстрації у кількості 12 683, в тому числі щодо реєстрації речових прав на нерухоме майно, розміщене поза межами міста Луцька – 6 211, що становить 49 % від загальної кількості звернень.

За результатами розгляду вищевказаної кількості звернень заявникам видано 12 683 результатів надання адміністративних послуг, з них:

- державна реєстрація права власності на нерухоме майно 5 564;

- державна реєстрація інших речових прав, відмінних від права власності — 2 647;

- скасування записів Державного реєстру речових прав — 9;

- надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно - 2 634;

- надання виписки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно - 1;

- виправлення технічної помилки у відомостях Державного реєстру речових прав на нерухоме майно — 224;

- державна реєстрація обтяжень — 262;

- державна реєстрація заяви власника об’єкта нерухомого майна про заборону вчинення реєстраційних дій, судового рішення про заборону вчинення реєстраційних дій, що набрало законної сили, або про його скасування — 232;

- долучення документів на об’єкт нерухомого майна, будівництво якого здійснювалося із залученням коштів фізичних та юридичних осіб або у результаті діяльності кооперативів, до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (“системна папка”) - 2.

Заяв про відкликання надійшло у кількості 1 108. Відмовних рішень у державній реєстрації було прийнято – 430, що становить 3,4 % від загальної кількості виданих результатів розгляду заяв.

Усі звернення розглядались з дотриманням вимог Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» та у визначені законодавством строки (у більшості випадків державна реєстрація речових прав відбувалась за 3 робочих дні).

До бюджету в результаті сплати адміністративного збору за державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно (в т.ч. за скорочені строки розгляду) за 2021 рік зараховано 1 163 100, 00 грн. Разом з тим близько 32 % послуг у сфері державної реєстрації прав наданоються на безоплатній основі особам, що належать до пільгових категорій.

 

ІІ. Щодо оформлення та видачі будинкових книг.

За 2021 рік (послуга надавалась до листопада) на розгляд у департамент державної реєстрації Луцької міської ради надійшло 428 звернень з питань оформлення та видачі будинкових книг, з них — 170 комплексні послуги. За результатами розгляду вищевказаної кількості звернень заявникам видано 428 результатів надання адміністративних послуг. Відмовних рішень щодо оформлення та видачі будинкових книг було прийнято — 2, що становить 0,5 % від загальної кількості виданих результатів розгляду заяв.

До бюджету за сплату коштів за оформлення та видачу будинкових книг за січень-жовтень 2021 року зараховано 21 064,00 грн.

 

ІІІ. Щодо реєстрації місця проживання особи та ведення Реєстру територіальної громади.

За 2021 рік на розгляд у департамент державної реєстрації Луцької міської ради надійшло звернень з питань реєстрації місця проживання та ведення Реєстру Луцької міської територіальної громади у кількості 45 657.

За результатами розгляду вищевказаної кількості звернень заявникам видано 45 657 результатів надання адміністративних послуг, з них:

- реєстрація місця проживання особи — 10 109, в тому числі електронна реєстрація місця проживання — 1 309;

- зняття з реєстрації місця проживання особи — 11 268;

- видача довідки щодо реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування особи — 19 620;

- видача довідки про склад зареєстрованих осіб у житловому приміщенні/будинку — 3 465;

- внесення відомостей про реєстрацію місця проживання/перебування особи до документів — 1 065.

Відмовних рішень з реєстрації, знятті з реєстрації місця проживання осіб було прийнято 150, що становить 0,7 % від загальної кількості виданих результатів розгляду заяв.

Послуги у сфері реєстрації місця проживання та ведення Реєстру територіальної громади надаються для мешканців 36 населених пунктів, що належать до Луцької міської територіальної громади. У 2021 році в Реєстрі Луцької міської територіальної громади наявні відомості про 215 тисяч осіб, місце проживання яких зареєстроване на території вказаних населених пунктів.

До бюджету в результаті сплати адміністративного збору за надання послуг щодо реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання за 2021 рік зараховано близько 327 845,00 грн. (інформація про надходження до бюджету адміністративного збору не була надана департаментом фінансів, бюджету та аудиту міської ради та обрахована за формулою: кількість оплатних послуг * плата за одну послугу).

Таким чином всього за 2021 рік у результаті надання департаментом державної реєстрації 58 768 адміністративних послуг до бюджету міста зараховано близько 1 512 009,00 грн. Детальна статистична інформація про роботу департаменту міститься у додатках.

Департамент одним із перших органів реєстрації в Україні активно долучився до процесів цифрової трансформації, розпочавши надання електронних послуг, пов’язаних з реєстрацією місця проживання. У співпраці з Міністерством цифрової трансформації України та Міністерством внутрішніх справ України реалізовано проекти з електронної реєстрації місця проживання новонароджених дітей (“єМалятко”), дітей віком до 14 років, дорослих осіб.

Процес надання послуг у сфері державної реєстрації речових прав суттєво спрощено завдяки запровадженню електронної інформаційної взаємодії Державного реєстру речових прав на нерухоме майно з Єдиною державною електронною системою у сфері будівництва. Планується запровадження експериментального проекту щодо отримання державними реєстраторами в порядку електронної взаємодії відомостей, що перебувають на паперових носіях у розпорядженні бюро технічної інвентаризації.